Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 43,00 | 3.870 | 90 | 42,50 | 44,50 | 1,42% |
Ajmo ovako gledat stvari ,Ap nema niti jedan brod u vlasnistvu laganim surfanjem se mogu naci podatci da se ap nigdje ne navodi kao vlasnik nijednog broda oni su menageri a owneri su neke table zakucane na drvo po marshall islandu pa cak i ovi koji viju hrvatsku zastavu.
Nesto sto postoji od pocetka kompanije nazivate pokusajem diverzifikacije vrste brodova, te izbjegavaju najrizičnije (u smislu volatilnosti vozarina).
Ap je dugi niz godina imala bar 3 vrste brodova u floti i ustvari tek sada u zadnjih par godina su ostali samo na jednoj vrsti brodova -bulkovima toliko o diverzifikaciji,imaju sto imaju i sto mogu imati da li je dovoljno nije,da li je moglo bolje jest.
[/quote]
Nemoj pisati gluposti.
[/quote]
Molim samo argumente ostavi se diskreditacije putem floskula i uvreda
Molim dokaz i nista vise
Bas gledam malo stanje duga zadnjih par godina i stanje je slijedece. Od 2016. do sada dug se smanjio/razduzen za ravno 35%, dok se u zadnjih 5-6 godina dug gotovo pa prepolovio. Ok, neke brodove su prodali, pa hotele itd., ali svidja mi se kada se tvrtka razduzuje, jer ce to u buducnosti (osim ako se vozarine zbog nekog faktora ne strmoglave) donositi lijepe profite, a rast EBITDA-e i smanjenje duga, vode upravo u tom smjeru. Ako smijem primjetiti i broj zaposlenika se takodjer vise nego prepolovio u zadnjih 5-6 godina, sto prirodnim odljevom u mirovinu, sto optimizacijom poslovanja, a vecina takodjer pretpostavljam prodajom hotela u vlasnistvu Atlantske plovidbe. Koliko vidim, iz starih izvjesca, ti hoteli im nisu nosili neki veliki profit, jer im je ipak Core business nikad nije bio turizam. Pratimo daljnje kretanje BDI-a, za daljnje komentare.
Piratski pozdrav svima!!
Bas gledam malo stanje duga zadnjih par godina i stanje je slijedece. Od 2016. do sada dug se smanjio/razduzen za ravno 35%, dok se u zadnjih 5-6 godina dug gotovo pa prepolovio. Ok, neke brodove su prodali, pa hotele itd., ali svidja mi se kada se tvrtka razduzuje, jer ce to u buducnosti (osim ako se vozarine zbog nekog faktora ne strmoglave) donositi lijepe profite, a rast EBITDA-e i smanjenje duga, vode upravo u tom smjeru. Ako smijem primjetiti i broj zaposlenika se takodjer vise nego prepolovio u zadnjih 5-6 godina, sto prirodnim odljevom u mirovinu, sto optimizacijom poslovanja, a vecina takodjer pretpostavljam prodajom hotela u vlasnistvu Atlantske plovidbe. Koliko vidim, iz starih izvjesca, ti hoteli im nisu nosili neki veliki profit, jer im je ipak Core business nikad nije bio turizam. Pratimo daljnje kretanje BDI-a, za daljnje komentare.
Piratski pozdrav svima!!
Lijepo ste vi to po obicaju zamotali u celofan,hoteli u dubrovniku nisu nisili neku dobit ? U Dubrovniku !?
I onda je svizac zamotao cokoladu….
Bas gledam malo stanje duga zadnjih par godina i stanje je slijedece. Od 2016. do sada dug se smanjio/razduzen za ravno 35%, dok se u zadnjih 5-6 godina dug gotovo pa prepolovio. Ok, neke brodove su prodali, pa hotele itd., ali svidja mi se kada se tvrtka razduzuje, jer ce to u buducnosti (osim ako se vozarine zbog nekog faktora ne strmoglave) donositi lijepe profite, a rast EBITDA-e i smanjenje duga, vode upravo u tom smjeru. Ako smijem primjetiti i broj zaposlenika se takodjer vise nego prepolovio u zadnjih 5-6 godina, sto prirodnim odljevom u mirovinu, sto optimizacijom poslovanja, a vecina takodjer pretpostavljam prodajom hotela u vlasnistvu Atlantske plovidbe. Koliko vidim, iz starih izvjesca, ti hoteli im nisu nosili neki veliki profit, jer im je ipak Core business nikad nije bio turizam. Pratimo daljnje kretanje BDI-a, za daljnje komentare.
Piratski pozdrav svima!!
Nisu im nosili profit jer nisu znali njima upravljati. Njima ništa nije nosilo veliki profit odnosno nije dioničarima jer su uzimali astronomske plaće i imali velike privilegije. Radije provjeri i usporedi kroz povijest strukturu operativnih troškova i troškova radne snage. Ne znam koji je rezon napisati, smanjili su dug i prodali pola brodovlja i nekretnina?! Pa onda je jasno zašto su i kako smanjili dug. Pravo je pitanje zašto su kapetani i uprava radili uvijek za svoj džep i kreditore, a ne za dioničare?
Bas gledam malo stanje duga zadnjih par godina i stanje je slijedece. Od 2016. do sada dug se smanjio/razduzen za ravno 35%, dok se u zadnjih 5-6 godina dug gotovo pa prepolovio. Ok, neke brodove su prodali, pa hotele itd., ali svidja mi se kada se tvrtka razduzuje, jer ce to u buducnosti (osim ako se vozarine zbog nekog faktora ne strmoglave) donositi lijepe profite, a rast EBITDA-e i smanjenje duga, vode upravo u tom smjeru. Ako smijem primjetiti i broj zaposlenika se takodjer vise nego prepolovio u zadnjih 5-6 godina, sto prirodnim odljevom u mirovinu, sto optimizacijom poslovanja, a vecina takodjer pretpostavljam prodajom hotela u vlasnistvu Atlantske plovidbe. Koliko vidim, iz starih izvjesca, ti hoteli im nisu nosili neki veliki profit, jer im je ipak Core business nikad nije bio turizam. Pratimo daljnje kretanje BDI-a, za daljnje komentare.
Piratski pozdrav svima!!
Lijepo ste vi to po obicaju zamotali u celofan,hoteli u dubrovniku nisu nisili neku dobit ? U Dubrovniku !?
I onda je svizac zamotao cokoladu….
[/quote]
Nije racionalno raspravljati sa Tobom, ali bio bi zahvalan za konkretne brojeve.
Znamo li za koliko su kupili hotel/e i za koliku su prodani hotel/i?
To te putam, obzirom da si u SVE upućen kako.stalno pises, pa bi Te molio da to podijeliš sa nana.
HVALA!
Evo izračuna.
BATALA
– 8.621 m2 bruto površine nadzemnih etaža = cca 6.500 m2 neto površina stanova (koef. 0,75)
– 4.649 m2 bruto površine podzemnih etaža = 147 parkirnih mjesta
troškovi izgradnje (cijene bez pdv-a):
– cca 1.300 €/m2 bruto površine nadzemnih etaža x 8.621 m2 = 11,2 milijuna € = cca 83 milijuna kn
– cca 700 €/m2 bruto površine podzemnih etaža x 4.649 m2 = 3 milijuna € = cca 23 milijuna kn
– ukupno: 106 milijuna kn
– prosječna cijena izgradnje po bruto kvadratu = 7.000 kn
prodajna cijena:
– stanovi = cca 4.000 € (+/-500€)
– podzemni parking = cca 30.000 € (+/- 5.000€)
prihod od prodaje:
– stanovi = 6.500 m2 x 4.000 € = 26 milijuna € = 192 milijuna kn
– podzemni parking = 147 kom x 30.000 € = 4,4 milijuna € = 32 milijuna kn
dobit:
– ukupni prihod = 224 milijuna kn – PDV = 179 milijuna kn
– ukupni trošak = 106 milijuna kn
– dobit = 73 milijuna kn = cca 52 kn po dionici
Ostale troškove nisam uzimao u obzir jer su ili zanemarivi ili nisu stvarni trošak – cijena zemljišta (već njihovo), komunalni i vodni doprinos (postoji zgrada, plaća se razlika), projektiranje i nadzor…
Još da dodam, kako je ova izgradnja veliki zahvat i izgradnja će vjerojatno trajati oko 2 godine, a ako uzmemo u obzir da su prosječno u hrvatskoj su ove godine cijene stanova rasle 10% i pretpostavimo da će se tako i nastaviti, ne bi me čudilo da uspiju postići i veće cijene na tržištu od ove moje pretpostavljene. Cijena od 4.500 €/m2 bi značila dodatnu dobit po dionici od cca 17 kn. Isto tako, ako cijena garaže bude za 5.000 € manja, dobit po dionici će biti manja za cca 3,5 kn.
izvor:
– kvadratura zgrade:
Atlantska plovidba kreće s gradnjom poslovno-stambene zgrade na Batali
– procjena troškova izgradnje: iskustveno + svježi podatak o ponuđenoj cijeni za izgradnju POS zgrade u Solinu u iznosu od cca 1.100 €/m2 bruto površine + PDV – tu cijenu sam dodatno podigao za 200 € jer pretpostavljam da će Batala imati veći standard nego POS, iako je već i POS-ov standard dosta dobar- narodne novine – javna nabava – u prilogu zapisnik sa otvaranja ponuda
– cijena novogradnje u Dubrovniku:
https://novac.jutarnji.hr/aktualno/analiza-trzista-nekretnina-zagreb-split-i-dubrovnik-stan-se-prodaje-za-5-milijuna-kn/9249269/
NESRAZMJER PONUDE I POTRAŽNJE Pikunić: ‘U Dubrovniku nedostaje kvalitetnih nekretnina’
https://dubrovackidnevnik.rtl.hr/vijesti/grad/provjerili-smo-cijene-garaza-u-dubrovniku
Moderator me obrisao kada sam prošli put ovo napisao, nadam se da sada neće, sve sam detaljnije obrazložio.
Pozdrav!
Evo izračuna.
BATALA
– 8.621 m2 bruto površine nadzemnih etaža = cca 6.500 m2 neto površina stanova (koef. 0,75)
– 4.649 m2 bruto površine podzemnih etaža = 147 parkirnih mjesta
troškovi izgradnje (cijene bez pdv-a):
– cca 1.300 €/m2 bruto površine nadzemnih etaža x 8.621 m2 = 11,2 milijuna € = cca 83 milijuna kn
– cca 700 €/m2 bruto površine podzemnih etaža x 4.649 m2 = 3 milijuna € = cca 23 milijuna kn
– ukupno: 106 milijuna kn
– prosječna cijena izgradnje po bruto kvadratu = 7.000 kn
prodajna cijena:
– stanovi = cca 4.000 € (+/-500€)
– podzemni parking = cca 30.000 € (+/- 5.000€)
prihod od prodaje:
– stanovi = 6.500 m2 x 4.000 € = 26 milijuna € = 192 milijuna kn
– podzemni parking = 147 kom x 30.000 € = 4,4 milijuna € = 32 milijuna kn
dobit:
– ukupni prihod = 224 milijuna kn – PDV = 179 milijuna kn
– ukupni trošak = 106 milijuna kn
– dobit = 73 milijuna kn = cca 52 kn po dionici
Ostale troškove nisam uzimao u obzir jer su ili zanemarivi ili nisu stvarni trošak – cijena zemljišta (već njihovo), komunalni i vodni doprinos (postoji zgrada, plaća se razlika), projektiranje i nadzor…
Još da dodam, kako je ova izgradnja veliki zahvat i izgradnja će vjerojatno trajati oko 2 godine, a ako uzmemo u obzir da su prosječno u hrvatskoj su ove godine cijene stanova rasle 10% i pretpostavimo da će se tako i nastaviti, ne bi me čudilo da uspiju postići i veće cijene na tržištu od ove moje pretpostavljene. Cijena od 4.500 €/m2 bi značila dodatnu dobit po dionici od cca 17 kn. Isto tako, ako cijena garaže bude za 5.000 € manja, dobit po dionici će biti manja za cca 3,5 kn.
izvor:
– kvadratura zgrade:
Atlantska plovidba kreće s gradnjom poslovno-stambene zgrade na Batali
– procjena troškova izgradnje: iskustveno + svježi podatak o ponuđenoj cijeni za izgradnju POS zgrade u Solinu u iznosu od cca 1.100 €/m2 bruto površine + PDV – tu cijenu sam dodatno podigao za 200 € jer pretpostavljam da će Batala imati veći standard nego POS, iako je već i POS-ov standard dosta dobar- narodne novine – javna nabava – u prilogu zapisnik sa otvaranja ponuda
– cijena novogradnje u Dubrovniku:
https://novac.jutarnji.hr/aktualno/analiza-trzista-nekretnina-zagreb-split-i-dubrovnik-stan-se-prodaje-za-5-milijuna-kn/9249269/
NESRAZMJER PONUDE I POTRAŽNJE Pikunić: ‘U Dubrovniku nedostaje kvalitetnih nekretnina’
https://dubrovackidnevnik.rtl.hr/vijesti/grad/provjerili-smo-cijene-garaza-u-dubrovniku
Moderator me obrisao kada sam prošli put ovo napisao, nadam se da sada neće, sve sam detaljnije obrazložio.
Pozdrav!
Izvrstan post!
Jedino kaj nekima cca 10 milijuna eura vjerojatne buduće dobiti ništa ne znači. Baš me zanima, bi li dotični na isti način komentirao da se radilo o mogućem gubitku…
Brodolomac
ako se ne razumjes u ono sta pišeš, onda nemoj nit pisati. vrlo je jednostavno. Bilo da je dobit, bilo da je gubitak, jednokratne stavke ne ulaze u izračun. Naravno da za samu dionicu to nije loše, ali jedno je core poslovanje, drugo je ovo tu. Uglavnom, nemam volje se raspravljati s ljudima koji pojma nemaju ni ovakve osnove. Kako da nesto konkretno raspravljamo, kad ste vi jos na osnovama?
Evo izračuna.
BATALA
– 8.621 m2 bruto površine nadzemnih etaža = cca 6.500 m2 neto površina stanova (koef. 0,75)
– 4.649 m2 bruto površine podzemnih etaža = 147 parkirnih mjesta
troškovi izgradnje (cijene bez pdv-a):
– cca 1.300 €/m2 bruto površine nadzemnih etaža x 8.621 m2 = 11,2 milijuna € = cca 83 milijuna kn
– cca 700 €/m2 bruto površine podzemnih etaža x 4.649 m2 = 3 milijuna € = cca 23 milijuna kn
– ukupno: 106 milijuna kn
– prosječna cijena izgradnje po bruto kvadratu = 7.000 kn
prodajna cijena:
– stanovi = cca 4.000 € (+/-500€)
– podzemni parking = cca 30.000 € (+/- 5.000€)
prihod od prodaje:
– stanovi = 6.500 m2 x 4.000 € = 26 milijuna € = 192 milijuna kn
– podzemni parking = 147 kom x 30.000 € = 4,4 milijuna € = 32 milijuna kn
dobit:
– ukupni prihod = 224 milijuna kn – PDV = 179 milijuna kn
– ukupni trošak = 106 milijuna kn
– dobit = 73 milijuna kn = cca 52 kn po dionici
Ostale troškove nisam uzimao u obzir jer su ili zanemarivi ili nisu stvarni trošak – cijena zemljišta (već njihovo), komunalni i vodni doprinos (postoji zgrada, plaća se razlika), projektiranje i nadzor…
Još da dodam, kako je ova izgradnja veliki zahvat i izgradnja će vjerojatno trajati oko 2 godine, a ako uzmemo u obzir da su prosječno u hrvatskoj su ove godine cijene stanova rasle 10% i pretpostavimo da će se tako i nastaviti, ne bi me čudilo da uspiju postići i veće cijene na tržištu od ove moje pretpostavljene. Cijena od 4.500 €/m2 bi značila dodatnu dobit po dionici od cca 17 kn. Isto tako, ako cijena garaže bude za 5.000 € manja, dobit po dionici će biti manja za cca 3,5 kn.
izvor:
– kvadratura zgrade:
Atlantska plovidba kreće s gradnjom poslovno-stambene zgrade na Batali
– procjena troškova izgradnje: iskustveno + svježi podatak o ponuđenoj cijeni za izgradnju POS zgrade u Solinu u iznosu od cca 1.100 €/m2 bruto površine + PDV – tu cijenu sam dodatno podigao za 200 € jer pretpostavljam da će Batala imati veći standard nego POS, iako je već i POS-ov standard dosta dobar- narodne novine – javna nabava – u prilogu zapisnik sa otvaranja ponuda
– cijena novogradnje u Dubrovniku:
https://novac.jutarnji.hr/aktualno/analiza-trzista-nekretnina-zagreb-split-i-dubrovnik-stan-se-prodaje-za-5-milijuna-kn/9249269/
NESRAZMJER PONUDE I POTRAŽNJE Pikunić: ‘U Dubrovniku nedostaje kvalitetnih nekretnina’
https://dubrovackidnevnik.rtl.hr/vijesti/grad/provjerili-smo-cijene-garaza-u-dubrovniku
Moderator me obrisao kada sam prošli put ovo napisao, nadam se da sada neće, sve sam detaljnije obrazložio.
Pozdrav!
Davno ovliko gluposti nisam vidio u jednom postu.
Kako mislite da trosak zemljista nije bitan? Da li je ono trenutno u knjigama vrednovano sa 0 kuna?
Sto Vam je ukljuceno u troskove gradnje? Troskovi projektiranja su nebitni? Gdje su Vam troskovi financiranja projekta?
Odakle Vam ideja da je dubrovacko trziste nekretnina komparabilno sa ostatkom RH, pa da mozete pretpostaviti da ce cijene i dalje rasti?
Da li znate koliko stanova je izaslo na trziste u zadnjih godinu dana ili ce izaci u iduce dvije godine na Dbk trzistu?
Odlicno mittko,
Vrijedna informacija/e.
I molim kakva su ovo optuzivanja, ponasajte se ko normalni ljudi, cudo…
Samo argumenti, time se probajte diskreditirati, a ne galamljenjem…
Nadam se da dionica nece danas zaroniti
Bas gledam malo stanje duga zadnjih par godina i stanje je slijedece. Od 2016. do sada dug se smanjio/razduzen za ravno 35%, dok se u zadnjih 5-6 godina dug gotovo pa prepolovio. Ok, neke brodove su prodali, pa hotele itd., ali svidja mi se kada se tvrtka razduzuje, jer ce to u buducnosti (osim ako se vozarine zbog nekog faktora ne strmoglave) donositi lijepe profite, a rast EBITDA-e i smanjenje duga, vode upravo u tom smjeru. Ako smijem primjetiti i broj zaposlenika se takodjer vise nego prepolovio u zadnjih 5-6 godina, sto prirodnim odljevom u mirovinu, sto optimizacijom poslovanja, a vecina takodjer pretpostavljam prodajom hotela u vlasnistvu Atlantske plovidbe. Koliko vidim, iz starih izvjesca, ti hoteli im nisu nosili neki veliki profit, jer im je ipak Core business nikad nije bio turizam. Pratimo daljnje kretanje BDI-a, za daljnje komentare.
Piratski pozdrav svima!!
Lijepo ste vi to po obicaju zamotali u celofan,hoteli u dubrovniku nisu nisili neku dobit ? U Dubrovniku !?
I onda je svizac zamotao cokoladu….
[/quote]
Nije racionalno raspravljati sa Tobom, ali bio bi zahvalan za konkretne brojeve.
Znamo li za koliko su kupili hotel/e i za koliku su prodani hotel/i?
To te putam, obzirom da si u SVE upućen kako.stalno pises, pa bi Te molio da to podijeliš sa nana.
HVALA!
[/quote]
Postovani niste bili prozvani a javljate se ali ni to nije problem i opet neprestano vrtite teze kako vam odgovara misleci da cu upasti u vasu pricu.
Pravo pitanje jest za koliko su kupili hotele i za koliko bi ih DANAS mogli prodati ako bi ih prodavali jer nitko lud u Dubrovniku ne prodaje hotele ili bilo koji oblik smjestaja..dapace uporno grade nove a stari se obnavljaju .Brojeve nađite sami nisam vam ja 988 ili po novome 11888.
Ne tvrdim ja da znam sve niti sam to igdje napisao ,osim suhoparnih brojeva bilo bi dobro ponekad upotrijebiti i zdrav razum.Ocito neki od silnih brojeva zaborave upravo to.
Ja ne zaboravljam na koji nacin se kompanija stvorila ,tko ju je stvarao i kako a zna isto sto je danas i kako je do toga doslo i znam da bi oni koji su placeni da rijesavaju anomalije u drustvu i privredi zabili glavu duboko u pijesak i imamo ovo sto imamo.
A imamo devastaciju i to totalnu i to se ne moze sakriti,imamo internet imamo dostupne informacije ma koliko bile frizirane ima nas koji jos uvijek znamo citati između redaka.
I djeca u Dubrovniku znaju kako se doslo do paketa dionica i na koji nacin samo “ne znaju” oni koji bi to trebali znati.
Zato smatram ovu dionicu bezvrijednom u smislu da se zna njen pocetak a sve ostalo je nepoznanica tj bar sluzbeni ili istiniti dio.
Cijena te iste dionice nikada nije pratila parametre trgovine koje ovdje uporno nabrajate vec je vodila neku svoju krivulju koju su izvitoperili s vremena na vrijeme oni kojima je i kako im je to u trenutku odgovaralo.
Moje pisanje ovdje nije u svrhu dezavuiranja dionice moje pisanje se svodi na to da jedna dionica mora biti transparentna od pocetka do kraja, svatko tko ulaze novac ima pravo na to pa cak i oni koji nisu ulozili svoj novac.Sloziti cete se da je bilo dosta blago receno nepoznanica i sumnjivih radnji oko iste a zivimo u 21.stoljecu i imamo pravo na informaciju bez zadrske bilo kakva ona bila.