ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Poslušao interview. Jasno je rečeno koja je strategija AP po pitanju poštivanja IMO 2020., a to je korištenje čistijeg goriva. Kockaju se oni koji ugrađuju scrubbere, možda na kraju i s profitom, ali je svakako kocka, a i izigravanje propisa. Sumpor će umjesto u zraku završavati u moru, kod uporabe open loop scrubbera, koji su najjeftiniji pa i najčešći. Prelamaju se koplja naveliko oko tih open loop scrubbera.
Voditeljica, da se bila propremila, ne bi se držala scrubbera kao pijana plota. I znala bi da opskrbljivači gorivom naveliko rade na prelasku s HSFO na LSFO ili MGO te da je gorivo dostupno. A u slučaju da takvog goriva nema, da se može uzeti HSFO.

Komentar od @one samo pokazuje njegovu otvorenu zlonamjernost i neznanje.


http://www.atlant.hr/6novosti.php?pid=39&p=&cat_id=&search=#blt

Koliko ja vidim, brod je prodan prije 3 godine, sad je samo vraćeno upravljanje nakon 3 od 5 ugovorenih godina. Dosta čudno, zapravo.

I još jedna zanimljivost:
4.8.2018 je preuzet novi brod na upravljanje
http://www.atlant.hr/data/obavijest84.pdf

tako da realno imamo isto brodova otprilike, zar ne?

Već sam napisao, ja dionice imam, stvari se razvijaju prema planu, osim BDIja koji je 10% niže nego sam se nadao. To je valjda zato što nitko ne ugrađuje scrubbere.

Taj rizik mi se ne sviđa. Ja bih ga diversificirao, ako 5% svjetske flote ugrađuje scrubbere (kako kaže čovjek na radiju), onda bih i ja poslao 1 svoj brod na to, pa neka ga ako sve od kvragu s nadama od rafinerija.

Ovo je kocka. Kocka na 1.05 koeficijent, ali kocka. I ne sviđa mi se.

Mjesec dana kasnije su taj brod i kupili i sada im je u floti, zove se AP Libertas. Ove godine imaju jedan brod manje, kako sam naveo.

You can't stop the waves. But you can learn how to surf.


Poslušao interview. Jasno je rečeno koja je strategija AP po pitanju poštivanja IMO 2020., a to je korištenje čistijeg goriva. Kockaju se oni koji ugrađuju scrubbere, možda na kraju i s profitom, ali je svakako kocka, a i izigravanje propisa. Sumpor će umjesto u zraku završavati u moru, kod uporabe open loop scrubbera, koji su najjeftiniji pa i najčešći. Prelamaju se koplja naveliko oko tih open loop scrubbera.
Voditeljica, da se bila propremila, ne bi se držala scrubbera kao pijana plota. I znala bi da opskrbljivači gorivom naveliko rade na prelasku s HSFO na LSFO ili MGO te da je gorivo dostupno. A u slučaju da takvog goriva nema, da se može uzeti HSFO.

Komentar od @one samo pokazuje njegovu otvorenu zlonamjernost i neznanje.

Bravo!

You can't stop the waves. But you can learn how to surf.



Evo da iznesem nekoliko zanimljivosti koje sam izvukao iz FI:

– ako usporedimo prihod 1-9/2018 (272m) i 1-9/2019 (258m) na prvu vidimo smanjenje prihoda i neke uhvati panika, ali ako uzmemo u obzir da ove godine imaju jedan brod manje u floti (u Q1 vraćen City of Dubrovnik – faktor 0,95) i da su prosječne vozarine niže (faktor 0,94) onda vidimo da je prihod u ovoj godini u odnosu na ovako korigirani prihod iz prošle godine (243,44m) zapravo povećan 5,98%,

Dakle, da prevedemo ovu logiku za obične smrtnike:

Prošle godine sam imao 2 krave i izmuzao 10 000 l mlijeka. (jadne krave)
Za novu godinu mi crkla krava
Ove godine imam jednu kravu i izmuzao sam 5500l mlijeka

Imam 10% više mlijeka!
[/quote]

Ovime sam htio naglasiti bolje upravljanje flotom, relativno gledano, bolje su utilizirali flotu, sto po pitanju operativnih dana, sto po pitanju boljeg ugovaranja. Ove vozarine sto mi svi pratimo su PROSJECNE vozarine u svijetu. O upravi ovisi kako xe time upravljati. Ova tvoja analogija krava je dobra, ali nije dobra poanta.

You can't stop the waves. But you can learn how to surf.

Skrbnički račun u Slatinskoj banci prodao u ponedjeljak 735 komada

Napomena: Ovaj komentar nije preporuka za kupnju ili prodaju dionica. Udijeli koji like, znam da imaš! Vratit ću 100%, majke mi!

I nakon objavljenog izvjesca i minusa od 6 m kn javno objavljenog i potvrđenog od predsjednika uprave ostalo je jos onih koji i dalje pisu da je to ustvari plus 6 m kn !?
Nadam se da ce g.bilbija procitati tu objavu i da ce se ista svota pojaviti kao naknadno pronađena imovina a komentatora adekvatno nagraditi.

Skrbnički račun koji se vodi u Slatinskoj banci, a koji prodaje dionice ATPL, do nedavno je bio u Addiko banci. Taj račun je u vlasništvu SZAIFa. Dana 19.07.2019. račun je iz Addiko banke prebačen u Slatinsku banku.

[b]Jednog dana krenuli smo mi putem kojim nisu mogli svi. Bili smo sigurni u svoj hepiend. U svoj dixie band[/b].

Zanimljiv je ovaj skrbnički u slatinskoj banci.. šta izvode, prebacuju van ZSE na druge račune? dakle,

kupio 23.10. +505 komada tada je prosjek bio 460,
prodao 01.11. -735 komada po nekom prosjeku 420..
ispada da je izgubio cca nekih 40 kn po komadu.

ALI,, toliko komada nije bilo ukupno prodano/kupljeno toga dana !!
23.10. protrgovano preko ZSE 174,
04.11. 184 komada,,


ATPL, koliko znam, ima 12 brodova i koliko vidim pokušali su diverzificirati
vrste brodova, te izbjegavaju najrizičnije (u smislu volatilnosti vozarina)
Capesize brodove. Većina brodova je relativno mlada, a imaju:

5 Panamaxa
5 Supramaxa
2 Handysize broda

Ajmo ovako gledat stvari ,Ap nema niti jedan brod u vlasnistvu laganim surfanjem se mogu naci podatci da se ap nigdje ne navodi kao vlasnik nijednog broda oni su menageri a owneri su neke table zakucane na drvo po marshall islandu pa cak i ovi koji viju hrvatsku zastavu.
Nesto sto postoji od pocetka kompanije nazivate pokusajem diverzifikacije vrste brodova, te izbjegavaju najrizičnije (u smislu volatilnosti vozarina).
Ap je dugi niz godina imala bar 3 vrste brodova u floti i ustvari tek sada u zadnjih par godina su ostali samo na jednoj vrsti brodova -bulkovima toliko o diverzifikaciji,imaju sto imaju i sto mogu imati da li je dovoljno nije,da li je moglo bolje jest.



ATPL, koliko znam, ima 12 brodova i koliko vidim pokušali su diverzificirati
vrste brodova, te izbjegavaju najrizičnije (u smislu volatilnosti vozarina)
Capesize brodove. Većina brodova je relativno mlada, a imaju:

5 Panamaxa
5 Supramaxa
2 Handysize broda

Ajmo ovako gledat stvari ,Ap nema niti jedan brod u vlasnistvu laganim surfanjem se mogu naci podatci da se ap nigdje ne navodi kao vlasnik nijednog broda oni su menageri a owneri su neke table zakucane na drvo po marshall islandu pa cak i ovi koji viju hrvatsku zastavu.
Nesto sto postoji od pocetka kompanije nazivate pokusajem diverzifikacije vrste brodova, te izbjegavaju najrizičnije (u smislu volatilnosti vozarina).
Ap je dugi niz godina imala bar 3 vrste brodova u floti i ustvari tek sada u zadnjih par godina su ostali samo na jednoj vrsti brodova -bulkovima toliko o diverzifikaciji,imaju sto imaju i sto mogu imati da li je dovoljno nije,da li je moglo bolje jest.

[/quote]

Nemoj pisati gluposti.

u 10:19 netko je slurpnuo po 385kn 3462 dionice (jedna transakcija je srknula 1000 dionica). interesira me, ukoliko prodavač nije kupac, tko će se sada igrati.

poprilično sam siguran da ćemo vidjeti taj broj dionica manje na skrbničkom računu SB
bit će zanimljivo vidjeti da li je netko iz prvih 10 povećao udio ili netko novi ulazi

New Report

Close