Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 41.993 | 857 | 47,80 | 49,50 | 0,00% |
Te pomorske večeri su već veliki broj dionicara koštale mnogo novaca. Očito se tamo može bulazniti sto se poželi.
Lik komentira sastanaka G-20 i situaciju u paralelnom svemiru… 😁. U tom svemiru sve napreduje i sve je kontra originalnog svemira?!
Nije ni cudo da pobornici paralelnog svemira imaju i paralelnu burzu, a za razliku od ordinarne ili uobičajene, u njih je ekran okrenut naopačke. Jednostavnim zaokretom za 180 stupnjeva cijela stvar se vraća u originalni svemir.
Al ono sto je poražavajuće jest pripremljenost dotičnog na intervju.
Znaci ništa od scrubbera, očito će se Dubrovčani, ali i Zadrani kockati kao i većina i ići na varijantu znatno skupljeg i čišćeg goriva. Koliko je to dobra odluka, vrijeme će pokazati. No, ipak izmedju redova može se iščitati da se oni zapravo klade, kao i većina brodara, na još jednu odgodu rokova za primjenu scrubbera odnosno pomaka deadlajna ua niži udjel sumpora u gorivu. To je legitimno, a koliko je dobro pokazat će naravno vrijeme.
Daj mi molim te ovo argumentiraj jer u suprotnom ovo tvoje pisanje smatram bulaznjenjem?
Hvala na linku i pozitivnim informacijama iz Atlantske plovidbe
“No, ipak izmedju redova može se iščitati da se oni zapravo klade, kao i većina brodara, na još jednu odgodu rokova za primjenu scrubbera odnosno pomaka deadlajna ua niži udjel sumpora u gorivu. To je legitimno, a koliko je dobro pokazat će naravno vrijeme.”
Ja ne znam koju si ti emisiju slusao jer ovo sto ti pricas nema veze sa onim sto je on rekao. Nema odgode IMO2020 koliko god ti to prizeljkivao.
“Al ono sto je poražavajuće jest pripremljenost dotičnog na intervju.”
Volio bih cuti argument i za ovu konstataciju.
Meni se na trenutke činio da spikerica poznaje mnogo bolje materiju i konvencije Marpola nego član uprave. Al to je moj osobni dojam.
Evo da iznesem nekoliko zanimljivosti koje sam izvukao iz FI:
– ako usporedimo prihod 1-9/2018 (272m) i 1-9/2019 (258m) na prvu vidimo smanjenje prihoda i neke uhvati panika, ali ako uzmemo u obzir da ove godine imaju jedan brod manje u floti (u Q1 vraćen City of Dubrovnik – faktor 0,95) i da su prosječne vozarine niže (faktor 0,94) onda vidimo da je prihod u ovoj godini u odnosu na ovako korigirani prihod iz prošle godine (243,44m) zapravo povećan 5,98%,
Dakle, da prevedemo ovu logiku za obične smrtnike:
Prošle godine sam imao 2 krave i izmuzao 10 000 l mlijeka. (jadne krave)
Za novu godinu mi crkla krava
Ove godine imam jednu kravu i izmuzao sam 5500l mlijeka
Imam 10% više mlijeka!
Ne vidim sta @mirkosl pise, ali pretpostavljam da komentira jedan brod manje u ovoj godini. Taj brod nisu prodali, bio je u bearboatu. Sve pise u FI.
http://www.atlant.hr/6novosti.php?pid=39&p=&cat_id=&search=#blt
Koliko ja vidim, brod je prodan prije 3 godine, sad je samo vraćeno upravljanje nakon 3 od 5 ugovorenih godina. Dosta čudno, zapravo.
I još jedna zanimljivost:
4.8.2018 je preuzet novi brod na upravljanje
http://www.atlant.hr/data/obavijest84.pdf
tako da realno imamo isto brodova otprilike, zar ne?
Već sam napisao, ja dionice imam, stvari se razvijaju prema planu, osim BDIja koji je 10% niže nego sam se nadao. To je valjda zato što nitko ne ugrađuje scrubbere.
Taj rizik mi se ne sviđa. Ja bih ga diversificirao, ako 5% svjetske flote ugrađuje scrubbere (kako kaže čovjek na radiju), onda bih i ja poslao 1 svoj brod na to, pa neka ga ako sve od kvragu s nadama od rafinerija.
Ovo je kocka. Kocka na 1.05 koeficijent, ali kocka. I ne sviđa mi se.
I dana 3. listopada je bila na ovoj razini, nadomak 400 kuna, pa je tri tjedna poslije bila na 490 kuna. A i tada se istim žarom i uvjerenjima pisalo o koječemu po pitanju brodovlja, cijena, rezališta, brodarina i koješta.
ATPL, koliko znam, ima 12 brodova i koliko vidim pokušali su diverzificirati
vrste brodova, te izbjegavaju najrizičnije (u smislu volatilnosti vozarina)
Capesize brodove. Većina brodova je relativno mlada, a imaju:
5 Panamaxa
5 Supramaxa
2 Handysize broda