Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 42,32 | 14.643 | 346 | 42,40 | 44,90 | -0,24% |
Da je znati što će biti sutra svi bi bili bogataši. 450 nekidan se činilo odlična prilika, Al bdi ne misli tako. Dakle ako bdi nastavi padati onda je i 410 skupo, ako okrene čemu se svi nadamo ima 10ak dana onda je opet 450 jeftino.
Tko je onda nagovarao druge na krivo?
Iz izvještaja seaenergy, usporedba vozarina za zadnji kvartal. Samo nam još bdi fali da nas podrzi I nebo je granica
Fourth Quarter 2019 TCE Guidance:
As of the date of this release, in the fourth quarter of 2019 so far, approximately 80% of our fleet operating days have been fixed at a TCE of approximately $25,8002, an increase of about 68.5% as compared to a TCE rate of $15,312 in the fourth quarter of 2018.
Ovo nervozno prosipanje po bidu na kraju trgovanja neme veze sa
poslovanje firme i perspektivama, već sa igricama tijekom trgovanja.
Prosječan BDI je i dalje veći u drugoj polovici ove godine nego prošle,
a ako se ameri i kinezi dogovore, te stave potpis na dogovor uslijedit
će dodatni rast indeksa.
Ovo je uvijek bila dionica za usamljene jahače valova, a drhtave ručice
koje se pogube po putu, poslije će žaliti jer kada krene tsunami bit će
brzo i skokovito
Evo opet drukera ..dionica je malo pala treba je podignuti.je li strong buy ili soft ?
Ako pad ne stane na 410kn iduca skala je 330-350kn.
Nazalost proboj na 320kn nije imao retest.
Svejedno sutra je dan odluke po meni.
Pad na jako niskom prometu. Oprez.
dobro. niste li vi sad pozitivni zapravo drukeri, jer ste govorili forumasima da kupuju po 450kn, jer da je to džabe, a sad mogu kupiti po 410kn? To je 10% jeftinije. Tko je onda druker?
uopće me ne zanima tko je druker, ali jako me veseli da mogu dokupiti jeftinije…samo nastavite tako, lp
Evo da iznesem nekoliko zanimljivosti koje sam izvukao iz FI:
– ako usporedimo prihod 1-9/2018 (272m) i 1-9/2019 (258m) na prvu vidimo smanjenje prihoda i neke uhvati panika, ali ako uzmemo u obzir da ove godine imaju jedan brod manje u floti (u Q1 vraćen City of Dubrovnik – faktor 0,95) i da su prosječne vozarine niže (faktor 0,94) onda vidimo da je prihod u ovoj godini u odnosu na ovako korigirani prihod iz prošle godine (243,44m) zapravo povećan 5,98%,
– isto tako EBITDA, kada prošlogodišnju na isti način korigiram i usporedim sa ovom godinom, povećanje EBITDE iznosi nevjerojatnih 46,31%,
– isto tako EBITDA marža je povećana za nevjerojatnih 38,06%.
Ovo puno i konkretno govori o bitnom poboljšalju operativne učinkovitosti firme. Ali ajde, ova ekipa drukera ovdje će sigurno imati nešto za prigovoriti.
Uzmimo još u obzir da je u Q3/19 prosječna vozarina bila veća u odnosu na prosječnu vozarinu u 1-6/2019 za cijelih 100% a da se efekti tih vozarina u potpunosti vide tek u Q4, i također uzmemo u obzir da je od 10. mjeseca do danas prosječna vozarina i dalje veća od 1-6/2019 za 76%, izračunajte kako će se to odraziti na poslovanje firme.
Pozdrav!
Iz izvještaja seaenergy, usporedba vozarina za zadnji kvartal. Samo nam još bdi fali da nas podrzi I nebo je granica
Fourth Quarter 2019 TCE Guidance:
As of the date of this release, in the fourth quarter of 2019 so far, approximately 80% of our fleet operating days have been fixed at a TCE of approximately $25,8002, an increase of about 68.5% as compared to a TCE rate of $15,312 in the fourth quarter of 2018.
A sto su onda oni propali kad je samo nebo granica?
https://www.finviz.com/quote.ashx?t=SHIP
https://www.finviz.com/quote.ashx?t=SHIP&ty=c&ta=0&p=m
Sto je njima falilo pa im je dionica u posljednjih deset godina pala sa 400 na 0,62 USD?
Ponavljanje je “majka mudrosti” tako da se sve u zivotu ponavlja i obnavlja i sto vise negativnosti u pojedincima to vise vjerovanja u isto pa tako i obratno za nas nekolicinu koji gledaju u prihod i profitabilnost tj.u matematiku dolazimo do pozitivnih i kreativnih brojki koje ce se umnoziti sa nadolazecim kvartalima.Ja mamlaz danas kupio 100kom…🙂
Pocelo je, pocelo 🙂
RADI SE PUNOM PAROM Pogledajte rušenje stare zgrade Atlantske plovidbe
@croato
Temeljem cega zakljucujete pregrijanost? Ja ocekujem upravo suprotno – IMO2020, scrapp se povecava, novogradnji je sve manje, veliki broj brodova je izvan pogona zbog ugradnje scrubbera, brodari ce usporiti brzinu zbog skupljeg goriva i time stvoriti dodatni deficit brodova, Kina i Sad popravljaju odnose… taman da potraznja ostane sljedece godine jednaka, ponuda ce se smanjiti, ali opet mislim da ce se i potraznja povecati jer gospodarstvo i dalje raste bez obzira na crnilo na ovom forumu.
Pomorska večer iz Dubrovnika
https://radio.hrt.hr/aod/pomorska-vecer-dio-1/319869/
Poslušati od 19:23