Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 42,78 | 1.626 | 38 | 42,50 | 43,00 | -1,16% |
Očekujemo jako dobar četvrti kvartal’.
Značajno povećanje profitabilnosti ipak nije bilo dovoljno da Atlantskoj plovidbi donese dobit u prvih devet mjeseci. Ipak, u kompaniji smatraju da su trendovi pozitivni i optimistično gledaju na zadnje tromjesečje.
Dubrovački brodar objavio je u srijedu da su poslovni prihodi na razini grupe u prvih devet mjeseci iznosili 258,5 milijuna kuna što je preko 5 posto niže nego u istom lanjskom razdoblju. Valja naglasiti kako ovu godinu obilježavaju nešto niže vozarine za rasute terete nego prošle godine. Kako stoji u financijskom izvješću, prosječna dnevna vozarina u devet mjeseci iznosila je malo iznad 10.500 dolara dok je lani u tom razdoblju dosezala 11.215 USD.
Unatoč tome, kompanija je ostvarila skok dobiti prije kamata, oporezivanja, deprecijacije i amortizacije (EBITDA) od 110 milijuna kuna što je 31 posto više nego lani. No, dok je lani dobit iznosila 4,6 milijuna kuna, sada je zabilježen gubitak od 5,9 milijuna kuna. “Unatoč izuzetno dobrom trećem tromjesečju, prosječne vozarine još nisu na razini prošle godine. No, kompanija ide u pozitivnom smjeru, značajno je povećala efikasnost, a posebno bih naglasio rast EBITDA i EBITDA marže.
K tome, ubrzano se razdužujemo što će uskoro rezultirati značajnim snižavanjem i duga i cijene duga, a što će u bliskoj budućnosti značajno utjecati na promjenu financijskih rashoda”, komentirao je predsjednik NO-a Igor Bilbija. “Očekujem jako dobro 4. tromjesečje i načelno nastavak pozitivnih rezultata treću godinu zaredom uz daljnje povećanje operativne efikasnosti”, dodao je Bilbija, koji je i najveći pojedinačni dioničar.
@šbbkbb
A gdje je to rekao?
Oni se mogu jedino značajno razduziti da prodaju brodove, al tada će ostati “na suhom”. Usporedba ove i prošle godine zorno svjedoci o tome da oni defacto rade za plaće (operativne troskove) i zajmodavce. Ukupan kamatonosni dug (i dugoročni i kratkoročni cvrsto stoji na cca 810 milijuna kuna, samo mu se “malo” struktura poromijenila). Dionicari uobičajeno, kao i posljednjih “x” godina, još uvijek mogu gledati “srednji” prst… ispričajte me koga smeta, al to je sa svrhom plastičnog izražavanja. Amortizacija jest doduše rasla, al to vjerojatno znaci da se uskladila sa trendom kretanja cijene brodova, da knjigovodstveno stanje značajno ne odstupa od onog na tržištu.
ATPL je postala cardak ni na nebu ni na zemlji i očito je da kompanija odnosno njezino vodstvo ne zna kamo će? Ok, malo će se baviti nekretninskim poslom, sto znaci da će brodarstvo pasti u drugi plan. Tesko je sada osuvremenjavari flotu i naručiti nove i/ili kupovati polovne brodove, tako da ja očekujem status-quo. Korak naprijed, nazad dva. Obzirom da su operativni troškovi sniženi, bit će tu moguće i neke dobiti, al sve je to daleko od “zlatnih” vremena koja se vjerojatno vise nikad neće vratiti. Tako gledano, uspjeh je sto firma stoji na nogama i funkcionira, al bez novog kapitala nema novog rasta ni razvoja, tako da priča mi ćemo sami, samostalno iz vlastitih resursa po mojem skromnom misljenju – ne drži vodu. Eto…toliko… over and out.
@šbbkbb
A gdje je to rekao?
Oni se mogu jedino značajno razduziti da prodaju brodove, al tada će ostati “na suhom”. Usporedba ove i prošle godine zorno svjedoci o tome da oni defacto rade za plaće (operativne troskove) i zajmodavce. Ukupan kamatonosni dug (i dugoročni i kratkoročni cvrsto stoji na cca 810 milijuna kuna, samo mu se “malo” struktura poromijenila). Dionicari uobičajeno, kao i posljednjih “x” godina, još uvijek mogu gledati “srednji” prst… ispričajte me koga smeta, al to je sa svrhom plastičnog izražavanja. Amortizacija jest doduše rasla, al to vjerojatno znaci da se uskladila sa trendom kretanja cijene brodova, da knjigovodstveno stanje značajno ne odstupa od onog na tržištu.
ATPL je postala cardak ni na nebu ni na zemlji i očito je da kompanija odnosno njezino vodstvo ne zna kamo će? Ok, malo će se baviti nekretninskim poslom, sto znaci da će brodarstvo pasti u drugi plan. Tesko je sada osuvremenjavari flotu i naručiti nove i/ili kupovati polovne brodove, tako da ja očekujem status-quo. Korak naprijed, nazad dva. Obzirom da su operativni troškovi sniženi, bit će tu moguće i neke dobiti, al sve je to daleko od “zlatnih” vremena koja se vjerojatno vise nikad neće vratiti. Tako gledano, uspjeh je sto firma stoji na nogama i funkcionira, al bez novog kapitala nema novog rasta ni razvoja, tako da priča mi ćemo sami, samostalno iz vlastitih resursa po mojem skromnom misljenju – ne drži vodu. Eto…toliko… over and out.
Ajde budi pošten i kaži koji je tvoj motiv na ovom topicu… I toliko volje i altruizma dok ovo svd napišeš, a ATOL ne valja ni lisljiva boba…
Kad čitam kolegu One, mogu samo zavapit – gklemenc vrati se! Ti si bar znao zašto pušiš lovu na shortu, a ovaj se javlja da ga uopće sve skupa dionica ni ne zanima.
Kako bilo, maknuo sam sve naloge sa kupnje, što imam imam. Brodari su opasna roba i povijest me je učila da nije preporučljivo bit tvrdoglav.
Vozarine za Panamax-e su se toliko iskorigirale da rast od 20% uopće ne bi bilo nešto iznadprosječno obzirom na razdoblje u godini.
Za mene jako razočaravajuće kretanje vozarina, od početka rujna BPI je pao za 35%, a najbolje je doba godine…očekivao sam barem stagnaciju…
Pad nije posljedica izvješća već isključivo kretanja vozarina…
Slažem se s tobom, očekivao sam daljni rast vozarina sad u jesen, nije se dogodio… izloženost sam podosta smanjio… ali pratim.
Ovo nervozno prosipanje po bidu na kraju trgovanja neme veze sa
poslovanje firme i perspektivama, već sa igricama tijekom trgovanja.
Prosječan BDI je i dalje veći u drugoj polovici ove godine nego prošle,
a ako se ameri i kinezi dogovore, te stave potpis na dogovor uslijedit
će dodatni rast indeksa.
Ovo je uvijek bila dionica za usamljene jahače valova, a drhtave ručice
koje se pogube po putu, poslije će žaliti jer kada krene tsunami bit će
brzo i skokovito
dobro. niste li vi sad pozitivni zapravo drukeri, jer ste govorili forumasima da kupuju po 450kn, jer da je to džabe, a sad mogu kupiti po 410kn? To je 10% jeftinije. Tko je onda druker?