ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 04.11.2024. u 20:59
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
47,37
2.985
63
47,20
48,20
1,06%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

To nije usporedivo. Jadrolinija je javno poduzeće s ograničenom odgovornošću u 100% državnom vlasništvu a ovo je dioničko društvo u privatnom vlasništvu.
Dobar dio problema je globalno nametnut sveopćom borbom protiv klimatskih promjena i globalnog zatopljenja pri čemu je brodarstvo kao sektor posebno pogođen. Posljedica je bijeg banaka iz sektora i teškoće brodara u pronalaženju financiranja.
Tu su kompanije iz EU u najgorem položaju jer se ne nudi alternativno rješenje a prednjače u zabranama.
Hrvatska će morati ponuditi neki održiv model financiranja ukoliko želi ostati pomorska zemlja jer ovo nije održivo na duži rok, inače će se dogoditi ono što se događa brodogradnji.
Odgovor na to će dati predstečajna ulpl jer ako hbor stane iza njih to će biti model i za druge.

Oni koji rastu zadnji rastu najviše.

Inače, svi su im parametri poslovanja dobri ili vrlo dobri osim troška kamata koji je katastrofa i upropasti sve. Čak i ova povećana amortizacija koja poprilično zamaskira dobit ima svoju dobru stranu.

Oni koji rastu zadnji rastu najviše.

Kamata na dug je ogroman uteg, o tome nema govora mislim da se svi slažemo ovdje. Jeli to normalno za ovaj biznis, neznam Al nekako nemogu vjerovati da jeste posebno u današnje vrijeme nultih stopa.
Bez obzira na njih, bdi i vozarine su ključ svega. Tu se lomi sve, oscilacije su ogromne zadnjih mjeseci i tjedana. Nadam se da će ovaj deal USA Kina za koji dan pomoći u stabilizaciji

Kamata je visoka jer je kompanija u rangu najrizicnijih kompanija. Kad ulažeš u takvu kompaniju moraš biti svjestan rizika, a ovdje očito većina vas nema pojma o tome.

Neznam zašto moderator briše jel nemožemo se ni normalno razgovarati više na ovom forumu……uglavnom, rizik sektora je takav kakav je, a Atpl mora pronaći način kako da bitno smanji trošak kamata…..nema neznam, neću, nemogu…. nego znam, hoću i mogu….floskula možda ali tako je…..

Nije to samo rizik sektora nego rizik ATPL. Starbulk i Diana sigurno ne plaćaju toliko svoj dug.

Imate li možda podatak koliko ono plačaju?


Možda je problem u članu uprave za financije Vicenco Jerkovic, koji je došao prije 3 godine na to mjesto, kojem nije dorastao! ?…
.
Atlantska je 2006 izdala komercijalne zapise u iznosu od 150 milijuna kuna s rokom dospijeća od godinu dana, da bi na tome uštedila 2 milijuna dolara manjih kamata za refinanciranje nepovoljnih kredita…

Pa i da sad izdaju po upola manjoj kamati na godinu, dve, vjerujem da bi imali i visak u ponudi i lako nasli ekipu koja ce uzeti obveznicu za 3-4-5% … koliko milijardi ekipa ima u bankama za 0 % kamatu, a sigurno im je kao i HR drzava hahahahha

Ima u njihovim izvjescima pa provjeri.

http://www.dianashippinginc.com/userfiles/bc94f6aa-05ac-4df6-ae9a-a307010b2cf7/DSI_Annual_Report_2018.PDF

Koliko vidim i ako ispravno računam, SBLK plaća ispod 4%.

https://www.starbulk.com/media/uploads_file/2019/10/25/p1do241g122ug1d4crip1jm01b8rj.pdf

Svaka čast kolega…..hvala

Ovi iz atpl se moraju malo trgnit a možda i zaposlit kvalitetniji kadar pa će osim pišljivin 300 i kusur dionica nagrade i za njih a i za dioničare biti puno više…

I, da li je sveobuhvatna dobit od 21 mil. dobit ili nije?……ima para ili nema para?…..molim mišljenje……bilo je i prije rasprave na tu temu ali zaboravio sam zaključak….

New Report

Close