Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 42,78 | 1.626 | 38 | 42,50 | 43,00 | -1,16% |
Treba sačekati da vozarine opet krenu gore.
Trenutno su u malom padu kao i ino brodari, pa ćemo vidjeti dalje.
Valjda neće to potrajati.
kada i ako krenu gore sto svakako ne jamci i skok cijene dionice kako smo se uvjerili u to mnogo puta,nastupit ce doba vracanja dugova, stednje za neku novu krizu i tako u krug desetljecima….boring.
Zivimo u doba u kojem novac kola sa kraja na kraj svijeta u sekundama,transakcije se vrse klikom na sve sto ima ekran,ovo izgleda kao statist u kamenom dobu,nit rizika,nit ulaganja,radi se po utabanoj trasi nit lijevo nit desno,inovativnost nula bodova,zacahureni u desetljecima zatvorenoj konzervi, netransparentni,rasprodano sve sto se moglo i ne moglo.ostao jos prostor stare zgrade da zakrpi rupe broda cije dno ne ulijeva povjerenje…..ovo me skupa podsijeca na onu staru talibansku poslovicu…
vi imate satove a mi imamo vrijeme.
Današnje trgovanje na ATPL mi sugerira da se krenulo u proboj kote
450 kn. Slijedeća je kota 460 kn, a ako tu pukne brana onda idemo po
tehničkoj analizi do 570 kn.
http://www.poslovni.hr/media/forum-user-upload/files/f9/f93127700d883635115d72db175c8edc.png
Malo više o tome i pojašnjenje priloženog grafa na temi tehnička analiza i grafovi
Nemam pojma, nisam nikad kupovao dionice na temelju crteža i tih grafova,, samo ako mislim da je nesto ubijeno i da vrijedi,,, a ATPL je bila zabijena, a i sad je bombončić uz ovakve TC vozarine :)))…. a dal ce na 500 ili 1.000 .. svejedno ne mislim ih prodavat sad u razdoblju kad su vozarine napokon izronile iz povjesnih minimuma,,,, a to znaci jos bar par godina 🙂
PBZ je dala Jadroliniji kredit s fiksnom kamatom od 1.5 % za kupnju putničkog broda.
Evo kod koga AP treba tražiti kredite za kupnju polovnih brodova.
PBZ je dao kredit za novogradnju AP Dubrava 2015. g. kad su handy vozarine bile 5-6k$,pa bi sada još lakše dao kad su debelo iznad 10k.
PBZ je dala Jadroliniji kredit s fiksnom kamatom od 1.5 % za kupnju putničkog broda.
Evo kod koga AP treba tražiti kredite za kupnju polovnih brodova.
PBZ je dao kredit za novogradnju AP Dubrava 2015. g. kad su handy vozarine bile 5-6k$,pa bi sada još lakše dao kad su debelo iznad 10k.
Da definitivno steta je ne iskoristiti ovakve kamete, za kupnju nekog polovnog broda i vezati ga jednogodisnjim ili dvogodisnjim ugovorom… win-win situacija… ma i visak svog kesa upucati u polovni brod
U ovom času na američkoj burzi nafta je poskupila 10, 7 % .
…a bdi malo zveknuo. sad je 2,312.00.
atpl-r-a mic po mic raste na većim prometima i drago mi je što nisu toliki skokovi.
kad atpl bude preko 150 usd, prometi će biti milijunski. em što će se prikazati kao dobro utočište, em vrag sere na hrpu pa će opet nerealno narasti.
Prometi su ogromni. Da nije volatilni sektor ovo bio bio blue chip ko grom.
Vjerojatno najtransparentnija politika dividende na ZSE:
http://zse.hr/userdocsimages/novosti/AuzAUBAvydm4c3VJZMvQMw==.pdf
počelo je počelo… milijunski prometi već. uopće me ne tangira + ili – . kad se kupuje sa aska onda je malo plus, sa bida je malo minus i to je to.
ali se kupuje i to je najbitnije.
počelo je počelo… milijunski prometi već. uopće me ne tangira + ili – . kad se kupuje sa aska onda je malo plus, sa bida je malo minus i to je to.
ali se kupuje i to je najbitnije.
slažem se, no bit će tu još kolebanja..pokušali su krašoljupci jutros preusmjeriti zastavicu ovdje, ali prodaja je bila prejaka i vrlo uporna (veliki nalozi)..očito masters of rings žele da ovo još pričeka :))
Atpl nije interesantna tim ulagačima, jer su jako oprezni, podozrivi prema dionicama, a za brodare neće ćut. Tako da atpl guraju osamljeni pojedinci.
Obzirom da 33% dobiti daje kao dividendu trbala bi biti interesantna širokom krugu, no taj širi krug plaši volatilnost.
nadam se da si jutros primjetio koliki promet može napraviti 50-tak “usamljenih pojedinaca” 🙂