Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 48,98 | 41.635 | 850 | 49,00 | 49,50 | 0,00% |
Za vise informacija treba ici na skupstinu drustva, pa bi znali tko je sve bio za promjenu statuta. Ne mogu vjerovati da na forumu poslovnog nema ni jednog dionicara Atlantske iz Dubrovnika koji je (mozda) sudjelovao na skupstini dionicara?! U svakom slucaju mislim da je to dobra odluka za drustvo jer kap. Kulas kaze da apsolutna sva strana brodarska drustva imaju takvo monoisticko ustrojstvo upravljanja i sigurno ce se na taj nacin bolje nositi sa konkurencijom nego do sada, jer se pojednostavljuje struktura upravljanja i lakse se i brze donose strateske odluke.
Kad će početi kupovati brodove.
Ima odličnih prilika, npr. Panamax 2006. je ovih dana prodan za 8.5m$ a spot panamaxa iznad 18.000 $.
Ovako povoljan odnos a AP čeka!!??
I Bilbija i Kulaš su nedavno izjavili da nemaju namjeru kupovati. Očito je nekretninski projekt prioritet.
Nekretninski projekt nije nikakav prioritet. On može ići i za godinu dana a brza kupnja 3-4 polovna veća broda treba biti prioritet, dok su još povoljne cijene brodova 2004-2010.godišta.
Kad će početi kupovati brodove.
Ima odličnih prilika, npr. Panamax 2006. je ovih dana prodan za 8.5m$ a spot panamaxa iznad 18.000 $.
Ovako povoljan odnos a AP čeka!!??
I TC cca 13-14k $ … definitivno kupnja polovnog i vezat ga na TC bi bio pun pogodak 🙂
Tu smo sada polako u fazi kada bi u jednom trenutku moglo zaista postati veselo.
Ovo su respektabilne vozarine koje, čini se, neće kolabirati u idućih mjesec-dva-tri dana, ovisno o Krampu.
Novogradnje su slabe, doduše i rezanje brodova polako jenjava.
Banke su se lagano distancirale od brodara, što je izuzetno dobro što se mene tiče.
Tržište je na strani potražnje za brodarskim prijevozom, sad već par mjeseci.
Moj je sentiment “buy”, ali obzirom da ja imam razmjerno visok prag tolerancije na rizik u odnosu na većinu, za nekog strašlijivijeg invetitora bi bio “hold” i stojim iza svojih riječi !
Tu smo sada polako u fazi kada bi u jednom trenutku moglo zaista postati veselo.
Ovo su respektabilne vozarine koje, čini se, neće kolabirati u idućih mjesec-dva-tri dana, ovisno o Krampu.
Novogradnje su slabe, doduše i rezanje brodova polako jenjava.
Banke su se lagano distancirale od brodara, što je izuzetno dobro što se mene tiče.
Tržište je na strani potražnje za brodarskim prijevozom, sad već par mjeseci.
Moj je sentiment "buy", ali obzirom da ja imam razmjerno visok prag tolerancije na rizik u odnosu na većinu, za nekog strašlijivijeg invetitora bi bio "hold" i stojim iza svojih riječi !
Kolega Jubito vidi se da ste znalac, a imate i nepogresiv nos za dobitak. Ovo govorim s obzirom na vase pisanje na poslovnom forumu zadnjih par mjeseci/godina, a vidi se i da ste covjek sa integritetom.
P. S. Drago mi je da smo na kraju izgladili sa smjeskom onu bezveznu prepirku koju smo svojedobno imali 🙂
P. S. Drago mi je da smo na kraju izgladili sa smjeskom onu bezveznu prepirku koju smo svojedobno imali 🙂
A ne’š ti prepirke … :-))