Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 48,98 | 41.635 | 850 | 49,00 | 49,50 | 0,00% |
I ja sam usao 2007 u dionicu na nekih 17xx i nije mi bilo preskupo a izletio isto oko 33xx…super bilo al mi ingra ubila tu zaradu 2008..mamu joj j…..enivej od onda u nekoliko ciklusa nutra van ..svasta bilo u tih 12 godina …zadnji ringispil od 100 do 680 me pogodio ludo pozitivno ..sada sam opet kolekcionirao na nekih 320 prosjek i mislim i ja da bi moglo do 750-800…gatara mi rekla :-)…a i krivulje pokazuju..bumo videli kolege …al jedno je sigurno ..sa atpl nikad nije dosadno
Kad se vec vracamo desetljece unazad…nakon onog “smaka svijeta” na burzi 2008.godine mogu samo reci da mi je Atpl ostala u lijepom sjecanju jer onako “zelen” bez iskustva na burzi nakon pretpljenog ogromnog gubitka na drugim pozicijama odlucio sam sav preostali portfelj doslovno rasprodati u pola sata i zaigrati na “jednu kartu” koja je bila ATPL te u onom padu sa 3800kn na tadasnjih 650kn kupiti za preostali keš i iako je cijena tada roknula do 550kn, oporavak je bio silovit te sam prodao na 1250kn a cijena je poletjela cak do 1350kn.
pridružujem se dečkima koji su ostavili kosti ovdje. i ja sam na TK od famoznog HT i od crobexa na 5000. svega je bilo; nekoliko IPO, maznula se lova na INI, HT, dalekovodu, viro, tisak i sl., a zaglavilo se u ATPL. osokolio me dobitak, htjedoh na vanjsku burzu ići, no komunikacije nije bilo sa inozemnim tržištem, a gdje je i bilo (mislim jedino HPB), provizije su bile masne, sve neorganizirano i neprecizno pa sam odustao . trepnuvši, ATPL se strmokrobeksnula na 100 kn i dalje je puzanje – penjanje prema dnu do kojeg se mislilo da ni u snu neće doći. aduti atpl, nekada novogradnje – već otišle ili ocvale. tečajevi, literatura, FI i svi promatrani parametri po kojima bi trebalo poslovanje pratiti vrijednost dionice – u HR ne vrijedi. mala bara prepuna krokodila je stvorena za pučki juriš na prvomajski grah i ovdje nema kruha. presporo to sve ide, premalen je promet i dok sam čekao i čekao, učio sam – i ostario. kad sumiram sve, nadam se da ću izaći sa negativnom nulom u ovih 10 godina +. da sam oročio novac po srednjih 4%, a bilo je i 6%, bio bih u debelom plusu, ne bih imao sijedih, pojma ne bih imao o burzi, bio bih deblji, ali očuvanijih živaca i zdravlja. ovako ispada da sam platio da mi bude lošije, a taj logički sklop je prikladan za RH. ne radim sa malom lovom pa mi je isplativije bilo preseliti se vani i ne tražiti posao, nego u unajmljenom stanu u inozemstvu trgovati kući i na taj način uštedjeti na proviziji naših brokera koji kontaktiraju vanjske brokere. koja je poanta ove pisanije? ovdje nema zarade od rada (ništa se ne proizvodi, a intelektualni rad je podcijenjen), velike preprodaje (kome prodati nešto?) i svatko tko je malo ambiciozniji, otići će. da mi se ponovo roditi sa ovim znanjem…
Dionica je 4.6 bila 280 kuna, pa se dalo lijepo zaraditi tko je tad kupovao. Velike svjetske banke su prestale financirati brodare (osim LNG), a i fondovi kod nas nisu zainteresirani za ulaz u brodare. Sa druge strane Vale je obnovio proizvodnju zeljezne rude, Trump izborio da Kinezi kupuju vise americkih poljoprivrednih proizvoda pa su vozarine na Atlantku duplo vise nego na Pacifiku. Predvidjam da ce i brodovi stari 15-20 godina mlatiti vrlo solidne vozarine naredne 2-3 godine. Bumo videli.
Sto se tice vremena iza nas vrijedi ona “there is no use crying over spilt milk”.
da se i ja pridružim. prvi put kupio 155 kom atpl sredinom 2005. po nekih 670 kn, izašao krajem 2006. ostvarivši lijepu zaradu. kupio mislim podr i koei. u onom brutalnom rastu 07. nisam sudjelovao jer nije bilo slobodnih sredstava.kasnije valjda desetak puta ulazio i izlazio sa promjenjivim uspjehom. posljednji put ulazio postepeno u onom padu do stotke, skupio lijepu količinu, prodao negdje oko 400 u onom rastu preko 600. jer nisam vjerovao upravi.ovaj očekivani sadašnji rast ću morati propustiti iako mi nova uprava ulijeva puno više povjerenja i sposobnosti.
međutim, mući me jedna druga misao. ona stara ili prastara uprava priozašla iz socijalizma rasprodavala je i rasprodala sve nekretnine i udjele u aerodromu i što ti ga ja znam gdje već ne da spasi brodarstvo. jasno atpl je ponos i sinonim cijeloj hr juga. sad je lako biti general, ali zar nebi bilo bolje da su prodavali brodove i ulagali u turizam koji sada tamo rastura! prastara škola, sve sami kapetani u poznim godinama i njima je bilo ok! ili nitko nije imao m..a takvo što predložiti, a kamoli napraviti.
kakva su vaša razmišljanja?
Kolega randopph
problemi 2008 (ne jedini naravno) leže u činjenici da su se mnogi počeli baviti onim čime se inače ne bave (visokogradnja, nekretnine), pa se desio balon, banke dočekale da to sve pokupe itd. itd.
Brodar se bavi turiznom, a osnovna grana mu zapinje? Onda bi trebao odustati od brodarstva i baviti se samo turizmom.
Naravno da velike firme disperziraju rizike, ali mi ovdje ipak ne govorimo o velikim firmama.
da se i ja pridružim. prvi put kupio 155 kom atpl sredinom 2005. po nekih 670 kn, izašao krajem 2006. ostvarivši lijepu zaradu. kupio mislim podr i koei. u onom brutalnom rastu 07. nisam sudjelovao jer nije bilo slobodnih sredstava.kasnije valjda desetak puta ulazio i izlazio sa promjenjivim uspjehom. posljednji put ulazio postepeno u onom padu do stotke, skupio lijepu količinu, prodao negdje oko 400 u onom rastu preko 600. jer nisam vjerovao upravi.ovaj očekivani sadašnji rast ću morati propustiti iako mi nova uprava ulijeva puno više povjerenja i sposobnosti.
međutim, mući me jedna druga misao. ona stara ili prastara uprava priozašla iz socijalizma rasprodavala je i rasprodala sve nekretnine i udjele u aerodromu i što ti ga ja znam gdje već ne da spasi brodarstvo. jasno atpl je ponos i sinonim cijeloj hr juga. sad je lako biti general, ali zar nebi bilo bolje da su prodavali brodove i ulagali u turizam koji sada tamo rastura! prastara škola, sve sami kapetani u poznim godinama i njima je bilo ok! ili nitko nije imao m..a takvo što predložiti, a kamoli napraviti.
kakva su vaša razmišljanja?
Pa core biznis im je brodarstvo a ne hotelijerstvo…….po mom mišljenju prodali su hotele u dobro vrijeme kako bi održali opstanak core biznisa pa su s te strane na neki način položili test s odličnim…..ulagali su kad je bilo viška novca i prodali pri samom vrhu……to je sad iovako prošlo i nebitno je jel se vrijeme iovako vratiti ne može……a da se može bolje, uvijek se može….ali i gore…..pa i sada ulažu u nekretninski na neki način i turistički biznis koji če im se isplatiti kad ga prodaju……
prodati hotele u dubrovniku je kao da prodas kasina u las vegasu .core biznis je sve ono sto donosi profit i dobrobit grupaciji.doduse njihov hilton je godinama radio na pozitivnoj ili negativnoj nuli ,kako se uzme a ni to ne moze svatko,i to treba znati.
Evo ga opet. U 11:36 prodao za cca. 42.000,00kn I u 11:38h kupio Optimu za cca. 42.000,00kn.
Nema se para.
po meni je to dobro, kad tad se moramo riješiti takvih, ionako bi to kasnije napravio.
to su normalne oscilacije, tko želi kupiti kupiti će, a k tome po još povoljnijoj cijeni.
Predviđanja tijeka pomorskog tržišta je na našoj strani.
U cikličkom kretanju nakon pada ide još veći rast, ne može stalno rasti.. to je tako
Sta se dešava sa zabom danas? ili je to i na ostalim gledalicama? sad je bilo ask na 150 kn, nisam ni uspio vidjeti koja kolicina ali transakcija nije prošla po prvoj cijeni na bidu…..i vec par puta danas su bili tako neki bolesno niski nalozi na prodaji koji nisu prošli…uglavnom , wtf?
Sta se dešava sa zabom danas? ili je to i na ostalim gledalicama? sad je bilo ask na 150 kn, nisam ni uspio vidjeti koja kolicina ali transakcija nije prošla po prvoj cijeni na bidu…..i vec par puta danas su bili tako neki bolesno niski nalozi na prodaji koji nisu prošli…uglavnom , wtf?
Vjerojatno je do zabe, na ostalima dobro prikazuje