Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 42,78 | 1.626 | 38 | 42,50 | 43,00 | -1,16% |
Kkao je krenulo, možda sutra bude taj dan kad će se odlijepiti od ove razine 350 kn.
Zašto ovo raste?
Molim eminentne: Smarta, Zorangutana i Aliena da mi objasne zašto ovo raste.
Ne mogu naći tabletice za smirenje. Zašto ovo raste? Zašto?
Samo neka vozarine rastu, a s njima i Atlantska plovidba, pa ce biti dobro i malome od palube…
Greek dry bulk vessel owner Diana Shipping has extended its time charter contract with Germany’s Uniper Global Commodities SE for one of its Ice class Panamax ships.
The gross charter rate for the 2014-built M/V Atalandi has been reduced to USD 12,250 per day from the previous USD 13,500 per day.
As informed, the new time charter has been signed for a period of minimum eleven to about thirteen months and is expected to commence on July 7, 2019.
Ako Panamaxi nastave rasti mogli bi uskoro preko 400, mozda vec ovaj tjedan!!
Svakim danom u svakom pogledu atpl na ovim razinama cijene postaje sve jeftinija i sve manje rizicna investicija uz ovakav rast vozarina….
U sijecnju prosle godine dionica je vrijedila cca 700 kn i od tada je u konstantnom minusu i padu to je cinjenica i ne da se sakriti nikakvim hvalospjevnim komentarom.Mazanje oci dionicarima o neisplati dividende a na drugu stranu prodavanjem sveg i svaceg ne ulijeva povjerenje.
S mog aspekta, dionica je u konstantnom padu od 2008. godine i to je činjenica.
Prije kolapsa brodarskog businessa Atlantska je imala preko milijardu kuna zadržane dobiti, MILIJARDU, a o broju brodova i ostale imovine da ne pričam!
http://www.zse.hr/userdocsimages/financ/ATPL-fin2009-1Y-REV-K-HR.pdf
I sve se to istopilo do danas. Prodavali su imovinu i jedva živu glavu spasili nakon svjetske krize i 10 godina potpunog kolapsa brodarskog tržišta izazvanog ubitačnom recesijom, prekomjernim štancanjem brodova u Kini i Koreji i smanjenom potražnjom za prijevozom.
I ti bi sad da isplate ovo malo dobiti što imaju da se potpuno izlože eventualnom novom poremećaju na tržištu koji Kramp već sutra može izazvati nekom svojom nepromišljenom izjavom ili potezom.
O kakavom mazanju očiju i kakvoj dividendi ti ovdje raspredaš?
Ti ne razumiješ osnove brodarskog businessa i nemaš blage veze kakve smo tu muke prošli zadnjih 10 godina.
Sad si našao palamudit kada vozarine konačno pokazuju neke znakove života i to 10 dana nakon što si se registrirao na forumu.
vidjet ćete što će biti s cijenom prvi dan kad BDI ode u crveno….
U sijecnju prosle godine dionica je vrijedila cca 700 kn i od tada je u konstantnom minusu i padu to je cinjenica i ne da se sakriti nikakvim hvalospjevnim komentarom.Mazanje oci dionicarima o neisplati dividende a na drugu stranu prodavanjem sveg i svaceg ne ulijeva povjerenje.
S mog aspekta, dionica je u konstantnom padu od 2008. godine i to je činjenica.
Prije kolapsa brodarskog businessa Atlantska je imala preko milijardu kuna zadržane dobiti, MILIJARDU, a o broju brodova i ostale imovine da ne pričam!
http://www.zse.hr/userdocsimages/financ/ATPL-fin2009-1Y-REV-K-HR.pdf
I sve se to istopilo do danas. Prodavali su imovinu i jedva živu glavu spasili nakon svjetske krize i 10 godina potpunog kolapsa brodarskog tržišta izazvanog ubitačnom recesijom, prekomjernim štancanjem brodova u Kini i Koreji i smanjenom potražnjom za prijevozom.
I ti bi sad da isplate ovo malo dobiti što imaju da se potpuno izlože eventualnom novom poremećaju na tržištu koji Kramp već sutra može izazvati nekom svojom nepromišljenom izjavom ili potezom.
O kakavom mazanju očiju i kakvoj dividendi ti ovdje raspredaš?
Ti ne razumiješ osnove brodarskog businessa i nemaš blage veze kakve smo tu muke prošli zadnjih 10 godina.
Sad si našao palamudit kada vozarine konačno pokazuju neke znakove života i to 10 dana nakon što si se registrirao na forumu.
[/quote]
Uhh izvini molim te nisam znao da nakon 10 dana od registriranja ne smijem pisati istinu ?
Koliko dana moram pisati hvalospjeve da bih mogao napisati sto mislim a ne sto vi zelite ?
Cinjenica je da su oni prodavali i kad su imali lovu a ne kad je dosla kriza,tko lud prodaje hotele u dubrovniku osim njih ? Pod njima hilton imperial je bio uvijek u nekoj pozitivnoj nuli i to takav hotel na takvoj poziciji u hilton lancu ???
Koja je to avio kompanija propala kad vidimo da se neprestano stvaraju nove a stare jacaju ???? Jedini razlog prodaje jest manjak keša a gdje je nestao ? Kako bi rekli ovi pametniji od mene neka prostitucije rade svoj posao…..