Može li netko napisati za ATPL koliko kojih brodova ima (panamax, supramax …) nema smisla da se prati rast CAPE-ova, ako tih brodova ATPL nema ako se ne varam.
kod Uljanik plovidbe su sva četiri bulkera tipa panamax ako se ne varam
zato fino otvoriš svoju firmu kad sve znaš, šta i kako :)) … nemoj tu parole izbacivati, a i plaće bar 2-3 puta veće daš ili bar na razini EUa, ne samo malo podignuti 😉
pa oni nisu otvorili svoju firmu i tu jest bit problema oni su je dobili na mala vrata i tu je najveca razlika dionicarstva & vlasnistva vani i u nas.dugovanja koja sada imaju prema obskrbljivacima nisu enormna ali stvaraju problem i losu ukupnu sliku.također stvara se dojam da imaju kapital za sve osim za one sto je sada nuzno i elementarno.kompanije iste vrste i slicne flote imaju totalno drugi pristup zaposlenicima kao i njihovim platama,naravno bolji zato i imaju dugogodisnji (ne)rijesiv problem sa zaposlenicima na brodovima kojeg sada krpe sa pomorcima iz ukrajine i azije.bit ce i gore….
Kurent.
Sve kompanije zapošljavaju jeftiniju radnu snagu ma od kuda ona bila.Jedino “bjela osoblje ” je ovisno o stručnosti uglavnom sa povjerenjem . Filipinci mornari plove i za 700$.
Kurent.
Sve kompanije zapošljavaju jeftiniju radnu snagu ma od kuda ona bila.Jedino "bjela osoblje " je ovisno o stručnosti uglavnom sa povjerenjem . Filipinci mornari plove i za 700$.
Totalno netocno i neusporedivo. Postoji ITF minimum i niti jedan filipinac ne plovi ispod tog zahvaljujuci njihovoj vladi i jakom sindikatu na koji bi se nas trebao ugledati.Jedino hrvatski kadeti plove za 500$ mjesecno.
Nadam se da ne spamam temu uspoređujuci sto to znaci 700 $ u hrvatskoj a sto na filipinima.
Može li netko napisati za ATPL koliko kojih brodova ima (panamax, supramax …) nema smisla da se prati rast CAPE-ova, ako tih brodova ATPL nema ako se ne varam.
kod Uljanik plovidbe su sva četiri bulkera tipa panamax ako se ne varam
Zna li netko točan podatak o tipu i broju brodova kod Atlantske?
Jubito?
Sve lijepo piše na stranicama kompanije i u posljednjem burzovnom izvješću, s tim da je ugovor za City of Dubrovnik istekao.
http://www.atlant.hr/data/obavijest124.pdf
http://www.atlant.hr/data/obavijest127.pdf
1 AP Argosy bulk carrier 79.222,00 Panamax 2012
2 AP Jadran bulk carrier 79.335,50 Panamax 2012
3 Zagreb bulk carrier 79.964,00 Panamax 2008
4 Miho Pracat bulk carrier 79.898,00 Panamax 2008
5 AP Libertas bulk carrier 75.213,00 Panamax 2008
6 AP Astarea bulk carrier 57.552,50 Supramax 2012
7 AP Slano bulk carrier 57.494,00 Supramax 2012
8 AP Ston bulk carrier 57.480,00 Supramax 2012
9 AP Dubrava bulk carrier 38.703,10 Handy 2015
10 AP Revelin bulk carrier 38.795,40 Handy 2016
11 City of Dubrovnik bulk carrier 75.132,00 Panamax 1995
12 AP Sveti Vlaho bulk carrier 53.529,00 Supramax 2009
13 AP Držić bulk carrier 53.414,00 Supramax 2009
zato fino otvoriš svoju firmu kad sve znaš, šta i kako :)) … nemoj tu parole izbacivati, a i plaće bar 2-3 puta veće daš ili bar na razini EUa, ne samo malo podignuti 😉
pa oni nisu otvorili svoju firmu i tu jest bit problema oni su je dobili na mala vrata i tu je najveca razlika dionicarstva & vlasnistva vani i u nas.dugovanja koja sada imaju prema obskrbljivacima nisu enormna ali stvaraju problem i losu ukupnu sliku.također stvara se dojam da imaju kapital za sve osim za one sto je sada nuzno i elementarno.kompanije iste vrste i slicne flote imaju totalno drugi pristup zaposlenicima kao i njihovim platama,naravno bolji zato i imaju dugogodisnji (ne)rijesiv problem sa zaposlenicima na brodovima kojeg sada krpe sa pomorcima iz ukrajine i azije.bit ce i gore….
[/quote]
Recite a za koliko su dobili tu firmu oni koji su došli na vlast 45. pa proglasom napravili privatizaciju?
Sve lijepo piše na stranicama kompanije i u posljednjem burzovnom izvješću, s tim da je ugovor za City of Dubrovnik istekao.
http://www.atlant.hr/data/obavijest124.pdf
http://www.atlant.hr/data/obavijest127.pdf
1 AP Argosy bulk carrier 79.222,00 Panamax 2012
2 AP Jadran bulk carrier 79.335,50 Panamax 2012
3 Zagreb bulk carrier 79.964,00 Panamax 2008
4 Miho Pracat bulk carrier 79.898,00 Panamax 2008
5 AP Libertas bulk carrier 75.213,00 Panamax 2008
6 AP Astarea bulk carrier 57.552,50 Supramax 2012
7 AP Slano bulk carrier 57.494,00 Supramax 2012
8 AP Ston bulk carrier 57.480,00 Supramax 2012
9 AP Dubrava bulk carrier 38.703,10 Handy 2015
10 AP Revelin bulk carrier 38.795,40 Handy 2016
11 City of Dubrovnik bulk carrier 75.132,00 Panamax 1995
12 AP Sveti Vlaho bulk carrier 53.529,00 Supramax 2009
13 AP Držić bulk carrier 53.414,00 Supramax 2009
Znaci 5 Panamaxa, 5 Supramaxa i 2 Handy-a.
Zna li tko kolike moraju biti vozarine da pokriju troskove za pojedini tip broda?
Ako me sjecanje dobro sluzi a nisam bas siguran onda za panamax vozarine iznad 8000 donose dobit a prednost kod atpl je da imaju dogovorene vozarine za cc.20% iznad trzisnih.🙂Za supre bi to trebalo biti manje troskova…Kolega gigic je expert za brodare.😉
Sve lijepo piše na stranicama kompanije i u posljednjem burzovnom izvješću, s tim da je ugovor za City of Dubrovnik istekao.
http://www.atlant.hr/data/obavijest124.pdf
http://www.atlant.hr/data/obavijest127.pdf
1 AP Argosy bulk carrier 79.222,00 Panamax 2012
2 AP Jadran bulk carrier 79.335,50 Panamax 2012
3 Zagreb bulk carrier 79.964,00 Panamax 2008
4 Miho Pracat bulk carrier 79.898,00 Panamax 2008
5 AP Libertas bulk carrier 75.213,00 Panamax 2008
6 AP Astarea bulk carrier 57.552,50 Supramax 2012
7 AP Slano bulk carrier 57.494,00 Supramax 2012
8 AP Ston bulk carrier 57.480,00 Supramax 2012
9 AP Dubrava bulk carrier 38.703,10 Handy 2015
10 AP Revelin bulk carrier 38.795,40 Handy 2016
11 City of Dubrovnik bulk carrier 75.132,00 Panamax 1995
12 AP Sveti Vlaho bulk carrier 53.529,00 Supramax 2009
13 AP Držić bulk carrier 53.414,00 Supramax 2009
mislim da ap nema niti jedan jedini brod oni su menageri raznoraznih atlantic nesto xyz company
Zna li netko točan podatak o tipu i broju brodova kod Atlantske?
Jubito?
Evo, kolega DiAbLeRo je bio brži i ekspeditivniji !
A što se tiče pokrivanja troškova rada broda, i meni se čini da je tu svojedobno bilo nekih procjena da se radi o negdje 7.000-8.000 $ ovisno o dadatnim okolnostima.
Ali evo, našao sam nešto što može koristiti, malo je zastarjelo, ali poslužiti će:
Vaš link …
Vaš link …
Sve lijepo piše na stranicama kompanije i u posljednjem burzovnom izvješću, s tim da je ugovor za City of Dubrovnik istekao.
http://www.atlant.hr/data/obavijest124.pdf
http://www.atlant.hr/data/obavijest127.pdf
1 AP Argosy bulk carrier 79.222,00 Panamax 2012
2 AP Jadran bulk carrier 79.335,50 Panamax 2012
3 Zagreb bulk carrier 79.964,00 Panamax 2008
4 Miho Pracat bulk carrier 79.898,00 Panamax 2008
5 AP Libertas bulk carrier 75.213,00 Panamax 2008
6 AP Astarea bulk carrier 57.552,50 Supramax 2012
7 AP Slano bulk carrier 57.494,00 Supramax 2012
8 AP Ston bulk carrier 57.480,00 Supramax 2012
9 AP Dubrava bulk carrier 38.703,10 Handy 2015
10 AP Revelin bulk carrier 38.795,40 Handy 2016
11 City of Dubrovnik bulk carrier 75.132,00 Panamax 1995
12 AP Sveti Vlaho bulk carrier 53.529,00 Supramax 2009
13 AP Držić bulk carrier 53.414,00 Supramax 2009
Nisu svi u vlasnistvu, treba luciti pojam raspolagati sa flotom (obicno to stave u izvjesce) od vlasnistva. Mislim da su vlasnici 9 ili 10 brodova.
Znaci 5 Panamaxa, 5 Supramaxa i 2 Handy-a.
Zna li tko kolike moraju biti vozarine da pokriju troskove za pojedini tip broda?
[/quote]