Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 22.540 | 460 | 47,70 | 49,10 | 0,00% |
-3.6 mil.kn neto gubitak za prvi kvartal sto je prihvatljivo s obzirom na vozarine.
Dobra stvar je da u prosjeku brodovi ATPL voze iznad
BDI vozarina (skoro 2000 $ iznad), a i BDI vozarine su danas
probile 1000 bodova.
http://zse.hr/UserDocsImages/financ/ATPL-fin2019-1Q-NotREV-N-HR.pdf
snažan rast cape size diže bdi gadno prema gore..baš me zaniima dokle će ovaj put ići,mada ima naznaka da će rasti najviše u zadnjih par godina jer se poklopilo dosta stvari u malo vremena,rudnik u Brazilu,suša u Indiji,dogovor Japana i Amerike..još samo fali ukidanje carina između Kine i Amerike da eksplodira..mislim da nam je jedan lijep period rasta brodara ispred nosa..
Unatoč najgorem mogućem kretanju Panamaxa u prva 3 mjeseca ove godine oni ubilježe samo 4 miliona gubitka… prema grafu upravo su siječanj, veljača i ožujak imali najlošiji prosječne vozarine… negdje oko 800 bodova prosijek. Jučer je panamax na 1200 bodova. Što je ogromna razlika. Prosjek travnja je 1100 bodova.
https://www.investing.com/indices/baltic-panamax
Jako sam zadovoljan sa izvjescem i perspektivom. Ovo sa indeksima u prva 3. mjeseca je bila savrsena oluja gdje se sve lose poklopilo. Atlantska je dobro plovila i u tim nemogucim uvjetima i ponosan sam na njih. Sada je najvaznije da se dogovore Ameri i Kinezi, a onda bi moglo doci do jos znacajnijeg oporavka vozarina.
kaže mi prijatelj koji plovi na panamaxu već 18 godina da je 9000 dolara za dan pozitivna nula..sve preko toga je dobit..
Znaci sad smo vec u zoni dobiti, jer je Panamax 9503$, a ATPL po izvjescu plovi sa dogovorenim ratama od 15 – 20% vecim od benchmarka
I ja sam zadovoljan. Očekivao sam mali gubitak, no godina je duga. Ovakvo izvješće opravdava knjigovodstvenu cijenu dionice.
Tko zna, možda ova godina bude i iznad očekivanja s obzirom na sva zbivanja i otegotne okolnosti, a ima dobrih argumenata za to..
Čestitam upravi na dobrom poslu. Očito se radi kako treba. Posebno sam ponosan na popunjenost i starost flote te cijene vozarina iznad prosjeka. Drago mi je i što izvješće više ne izgleda kao iz 90-ih..
Sve u svemu, lijepo je biti dioničar ove firme.
Lijepo izvješće.
Pričamo o malom gubitku, ali radi se i o ( za sada ) skrivenoj dobiti.
Još u revizorskom izvješću za 2018 napisano je da brodovi vrijede više nego što se vode knjigovodstveno.
Naime, rabljenim brodovima još od 2017. god. polako raste cijena, pa je trenutno panamax star 5 godina za oko 4 M $ skuplji nego sredinom 2017.
Ruda željeza i dalje poskupljuje što nagovještava zadržavanje trenda. Neki analitičari već spominju mogućnost super ciklusa kao 2010 do 2014 kada je cijena rasla i do 170 $.
Visoka cijena željeza diže i cijenu brodova ( pa i rabljenih ), što nam diže NAV i omogućuje veliko razduživanje u slučaju prodaje nekog broda i trenutni prikaz knjigovodstvene dobiti na tom brodu.
Logicno je da raste cijena zeljezne rude zbog kolapsa brane u rudniku zeljeza u Brazilu.
Cijela ta katastrofa izazvala je velike poremecaje na trzistu prijevoza rasutog tereta zbog privremene zabrane rada rudnika, ali zabrana je poslije skinuta i stvari se polako vracaju u normalu.
Mislim da je trenutno najvaznije da se postigne dogovor ameri i kina i to bi bio katalizator za znacajniji skok indeksa i porast cijene dionice Atlantske
Moram priznati da nisam očekivao ovako solidno izvješće.
Očekivao sam bitno veći gubitak i bitno manji prihod u postojećim okolnostima.
Dugoročne obveze (prema bankama) narasle su za 172.515.009,00 kn, sa 533.809.796,00 kn na 706.324.805,00 kn.
Kratkoročne obveze su smanjili za 142.734.436,00 kn, sa 323.647.819,00 na 172.372.281,00 kn.
Doduše, razlika je 29.780.573,00 kn novih dugoročnih zaduženja.
Znači to je bilo to reprogramiranje kredita sa kratkoročnih na dugoročne kredite, s tim da su se dodatno zadužili.
Kako god okreneš, zaduženi su k’o Grčka.
Nadam se da će konačno nakon proloma oblaka i obilne kiše zasjati sunce na malo duži rok, barem do kraja godine, da se bilanca malo oporavi.
Zadržana dobit je svega 35.589.992,00k kn.
S ovakvim dugom nikakva dividenda ne dolazi u obzir.
Sve u svemu, nije ispalo tako loše kako sam očekivao.
Dugoročne obveze (prema bankama) narasle su za 172.515.009,00 kn, sa 533.809.796,00 kn na 706.324.805,00 kn.
Kratkoročne obveze su smanjili za 142.734.436,00 kn, sa 323.647.819,00 na 172.372.281,00 kn.
Doduše, razlika je 29.780.573,00 kn novih dugoročnih zaduženja.
Znači to je bilo to reprogramiranje kredita sa kratkoročnih na dugoročne kredite, s tim da su se dodatno zadužili.
Kako god okreneš, zaduženi su k'o Grčka.
da, dug je veliki problem…vidjet ćemo idući kvartal hoće li biti što bolje po tom pitanju….