Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 14.455 | 295 | 47,90 | 49,00 | 0,00% |
Interesantno razmišljanje. Osobno mi se čini da su dugovi ostro pali sa 170 na 125 mil $ bez kupnje Pelagosa cca 12 mil $ na 113mil $, što je tocno -33.3%, EBiTDA drastično promjenila i predznak i iznose od 2015 -68 mil kn do +124 mil kn 2018. Prihod se povećao usprkos manjoj floti, a koja ce u 2019 biti veća za Pelagosa – Libertasa. Refinancirani su svi krediti slijedećih 5 godina. Aktiviran je nekretninski projekt brutto vrijednosti kako sam pausalno racunao cca 25 – 30 mil€. Zaista kako tražiti vise.
Ono sto si tocno detektirao rezultati hiperbola u + smjeru, a cijena diinice u – smjeru.
Zašto je tako tko će ga znati 😀👍, ali tržiste je uvijek u pravu pa…..😀
u odgovoru spominjes samo dugove i reprogramiranju istih sto ih nece izbrisati,dapace i to govori o stanju firme
nisi objasni zasto dionica pada i to drasticno vec duze vrijeme iako su razlozi ociti a nisam ni ocekivao da ces objasniti doduse.
Flota u vlasništvu Atlantske mlađa je od svjetske flote za prijevoz rasutih tereta.
mozda ali je sve manja i manja cini mi se najmanja u povijesti.najbolje da kupe dva nova broda ostalo prodaju opet ce imati najmalađu flotu a ostalo tko pita
Interesantno razmišljanje. Osobno mi se čini da su dugovi ostro pali sa 170 na 125 mil $ bez kupnje Pelagosa cca 12 mil $ na 113mil $, što je tocno -33.3%, EBiTDA drastično promjenila i predznak i iznose od 2015 -68 mil kn do +124 mil kn 2018. Prihod se povećao usprkos manjoj floti, a koja ce u 2019 biti veća za Pelagosa – Libertasa. Refinancirani su svi krediti slijedećih 5 godina. Aktiviran je nekretninski projekt brutto vrijednosti kako sam pausalno racunao cca 25 – 30 mil€. Zaista kako tražiti vise.
Ono sto si tocno detektirao rezultati hiperbola u + smjeru, a cijena diinice u – smjeru.
Zašto je tako tko će ga znati 😀👍, ali tržiste je uvijek u pravu pa…..😀
u odgovoru spominjes samo dugove i reprogramiranju istih sto ih nece izbrisati,dapace i to govori o stanju firme
nisi objasni zasto dionica pada i to drasticno vec duze vrijeme iako su razlozi ociti a nisam ni ocekivao da ces objasniti doduse.
Flota u vlasništvu Atlantske mlađa je od svjetske flote za prijevoz rasutih tereta.
mozda ali je sve manja i manja cini mi se najmanja u povijesti.najbolje da kupe dva nova broda ostalo prodaju opet ce imati najmalađu flotu a ostalo tko pita
[/quote]
Tužno je biti ovako ogorcen. Znaci u ovom trenutku je AP 33.3 % manje zaduzena nego prije 3 godine i ima Ebitda 190 mil kn veću nego 2015. A Ti nas sada poduči kako je to lose. Jednako nas poduči kako je lose da su krediti refinancirani, kao i da je loše imati bitno mladu flotu od Svjetske. Malo razmisli prije nego sto odgovoriš jer postao si naporan i neuvjerljiv u svome blaćenju
A zašto dionica pada zna onaj koji prodaje. Pogledađ knjigu dionicara i vidis da prodaje ukupno ..dionicara. A koji kupi knjigu
Interesantno razmišljanje. Osobno mi se čini da su dugovi ostro pali sa 170 na 125 mil $ bez kupnje Pelagosa cca 12 mil $ na 113mil $, što je tocno -33.3%, EBiTDA drastično promjenila i predznak i iznose od 2015 -68 mil kn do +124 mil kn 2018. Prihod se povećao usprkos manjoj floti, a koja ce u 2019 biti veća za Pelagosa – Libertasa. Refinancirani su svi krediti slijedećih 5 godina. Aktiviran je nekretninski projekt brutto vrijednosti kako sam pausalno racunao cca 25 – 30 mil€. Zaista kako tražiti vise.
Ono sto si tocno detektirao rezultati hiperbola u + smjeru, a cijena diinice u – smjeru.
Zašto je tako tko će ga znati 😀👍, ali tržiste je uvijek u pravu pa…..😀
u odgovoru spominjes samo dugove i reprogramiranju istih sto ih nece izbrisati,dapace i to govori o stanju firme
nisi objasni zasto dionica pada i to drasticno vec duze vrijeme iako su razlozi ociti a nisam ni ocekivao da ces objasniti doduse.
Flota u vlasništvu Atlantske mlađa je od svjetske flote za prijevoz rasutih tereta.
mozda ali je sve manja i manja cini mi se najmanja u povijesti.najbolje da kupe dva nova broda ostalo prodaju opet ce imati najmalađu flotu a ostalo tko pita
[/quote]
Flota Atlantske nije možda mlađa već je mlađa. Nije više niti sve manja, jer je prošle godine povećana za jedan panamax. A pisanje o prodaji flote rade kupnje dva nova broda je totalno lupanje gluposti u nedostatku činjenica i argumenata za pokušaje blaćenja.
Interesantno razmišljanje. Osobno mi se čini da su dugovi ostro pali sa 170 na 125 mil $ bez kupnje Pelagosa cca 12 mil $ na 113mil $, što je tocno -33.3%, EBiTDA drastično promjenila i predznak i iznose od 2015 -68 mil kn do +124 mil kn 2018. Prihod se povećao usprkos manjoj floti, a koja ce u 2019 biti veća za Pelagosa – Libertasa. Refinancirani su svi krediti slijedećih 5 godina. Aktiviran je nekretninski projekt brutto vrijednosti kako sam pausalno racunao cca 25 – 30 mil€. Zaista kako tražiti vise.
Ono sto si tocno detektirao rezultati hiperbola u + smjeru, a cijena diinice u – smjeru.
Zašto je tako tko će ga znati 😀👍, ali tržiste je uvijek u pravu pa…..😀
u odgovoru spominjes samo dugove i reprogramiranju istih sto ih nece izbrisati,dapace i to govori o stanju firme
nisi objasni zasto dionica pada i to drasticno vec duze vrijeme iako su razlozi ociti a nisam ni ocekivao da ces objasniti doduse.
Flota u vlasništvu Atlantske mlađa je od svjetske flote za prijevoz rasutih tereta.
mozda ali je sve manja i manja cini mi se najmanja u povijesti.najbolje da kupe dva nova broda ostalo prodaju opet ce imati najmalađu flotu a ostalo tko pita
[/quote]
Tužno je biti ovako ogorcen. Znaci u ovom trenutku je AP 33.3 % manje zaduzena nego prije 3 godine i ima Ebitda 190 mil kn veću nego 2015. A Ti nas sada poduči kako je to lose. Jednako nas poduči kako je lose da su krediti refinancirani, kao i da je loše imati bitno mladu flotu od Svjetske. Malo razmisli prije nego sto odgovoriš jer postao si naporan i neuvjerljiv u svome blaćenju
A zašto dionica pada zna onaj koji prodaje. Pogledađ knjigu dionicara i vidis da prodaje ukupno ..dionicara. A koji kupi knjigu
[/quote]
dionica pada zato što jedan veliki dioničar (CO) namjerno provocira rušenje cijene ne bi li kupili na nižim razinama. S druge strane evidentno je da postoji otpor prodaji pretpostavljam od koga i na koji način. Dakle kretanje cijene nije sigurno posljedično vezano uz tržišna kretanja ili cijene vozarina nego se tu radi o igri velikih igrača -vidjet ćemo koji će prije popustit. Ovo nije pretpostavka, nego točna tvrdnja, a Hanfa tu postupa po onoj -ne bi se štel mešat
perica222
“dionica pada zato što jedan veliki dioničar (CO) namjerno provocira rušenje cijene ne bi li kupili na nižim razinama. S druge strane evidentno je da postoji otpor prodaji pretpostavljam od koga i na koji način. Dakle kretanje cijene nije sigurno posljedično vezano uz tržišna kretanja ili cijene vozarina nego se tu radi o igri velikih igrača -vidjet ćemo koji će prije popustit. Ovo nije pretpostavka, nego točna tvrdnja, a Hanfa tu postupa po onoj ne bi se štel mešat”
Perice od 8.3 do 22.3 u top10 samo je skrbnicki(CO) kupio 1757komada a prodaje nije bilo.
Kakvo je to blacenje ako je firma u dugovima i ima vjerovatno najmanju flotu u povijesti a dionica evidentno pada tadnjih godinu dana ?
Kakvo je to blacenje ako je firma u dugovima i ima vjerovatno najmanju flotu u povijesti a dionica evidentno pada tadnjih godinu dana ?
Dobro jutro 😀. Molim Te postaj nam brojeve ili bilancu bilo kojeg dry bulkera izlistanog na Nasdaqu i /ili NYSE koji nema dugova. Hvala….
Po svim operativnim i tržišnim pokazateljima AP je danas neusporedivo bolja kompanija nego prije 3, 2 ili godinu dana, od operativne efikasnosti do odnosa D/E ( duga i kapitala). A sa kojom multiplom tržista valoriziraju operativnu efikasnost kao primjer pogledaj P/EBITDA i EV/EBITDA.
Rekli smo da je tržište uvijek u pravu, to je zaista točno, ali ……….i nevjerovatno su prevrtljiva, pa……..su i svakakva iznenadenja moguća..😀
Danas pojačana potražnja za ATPL, kupnja sve jača, a prodaja sve manja!!
http://www.zse.hr/userdocsimages/novosti/dJnyoPef4XvKdMcTHznxMg==.pdf
Ovi Capeovi su stvarno brutalno pali, doslovno polomljeni
Sreća da ATPL nema Cape-ova 🙂 🙂
Ostali indexi (Panamax(porast 100%), Handysize (50%), Supramax(100%))
su značajno narasli, a takve brodove ima ATPL!!!
Sreća da ATPL nema Cape-ova 🙂 🙂
Ostali indexi (Panamax(porast 100%), Handysize (50%), Supramax(100%))
su značajno narasli, a takve brodove ima ATPL!!!
[/quote]
Dok cape ne krene generalno nema napretka, a ovo uzimanje broda u tehnički menađment ukaziva da Uprava drži kako će vozarine up, pa bumo videli.
Sreća da ATPL nema Cape-ova 🙂 🙂
Ostali indexi (Panamax(porast 100%), Handysize (50%), Supramax(100%))
su značajno narasli, a takve brodove ima ATPL!!!
[/quote]
Dok cape ne krene generalno nema napretka, a ovo uzimanje broda u tehnički menađment ukaziva da Uprava drži kako će vozarine up, pa bumo videli.
[/quote]
Cape je u padu prvenstveno zbog (privremenog) problema za Valeovim rudnicima u Brazilu a masakr capea nije nužno loše za BDI ako ćemo gledati dugoročnije ili na pak na srednji rok. Naime radi trenutno užasno lošeg cape tržišta već je scrapirano više cape tonaže nego u cijeloj prošloj godini. Uzmi još pri tome i stupanje na snagu od 1.1.2020. ‘low sulphur cap-a’ i troškove ugradnje scrubbera pa onda ‘ballast water management’ koji stupa na snagu 2022. vidljivo je da se pri ovakvim vozarinama vlasnici capeova radije odlučuju na scrap (a cijena scrapa danas je dosta visoka) nego na tradeovanje s gubitkom. Naravno prvo će ići stare krntije od 20 godina i starije. Što se budu bližili spomenuti deadline-i mislim da će se scrap pogotovo capeova a sigurno i starijih pmx-a i smx-a intezivirati te s obzirom na povijesno niske nove narudžbe brodova pred kraj godine i dogodine mogli bi imati snažan skok vozarina pa usudio bi se reći i blizu 20k dnevno naravno ukoliko ne dođe do nekih većih ekonomsko političkih potresa kao npr. nepostizanje dogovora između Kine i SAD-a oko trgovine. Do tad je za očekivati da će se situacija u Brazilu sa Valeom riješiti što će naglo povući capeove i eto vam BDI na 2-3000 u tren oka..
no bumo vidili..