Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,02 | 12.205 | 249 | 49,00 | 49,10 | 0,00% |
Evo nas na stranici 3333(od 14.03) ATPL a broj simbolizira Sveto Trojstvo sto znaci da u datom trenutku manifestira Bozju pomoc i zastitu.Sve ima svoje zasto i zato i od 14.03 je krenuo vatromet na vozarinama koji ce biti spektakularan a i dionica atpl krece sa rastom od sutra.
i tako svaki dan na otvaranju 1% plus do kraja dana 3% minus, odlično
Super, refnancirano na cca 5 godina… koliko je to godisnje? Cca 160 mil ako je jednolicno? Sada je bilo 270 za ovu godinu
Potencijalna dobit u nadolazecim godinama stvorena refinanciranjem uz ugovorene stabilne cijene vozarina kao i protekle dvije godine stvaraju pozamasnu potencijalnu dobit a odlukom uprave iz proslog mjeseca da se 33% dobiti nakon oporezivanja moze preraspodjeliti za dividendu otvara vrata dionicarima za isplatu pozamasne svote.
Ma ja ne zelim dividendu, ne zelim platiti porez ovim ludacima..nek je ostave unutra pa nek cijena dionice ode dodatno za taj iznos,,,, pa cu ja lako prodati kad mi zatreba i bez placanja ikakvog poreza
Ma ja ne zelim dividendu, ne zelim platiti porez ovim ludacima..nek je ostave unutra pa nek cijena dionice ode dodatno za taj iznos,,,, pa cu ja lako prodati kad mi zatreba i bez placanja ikakvog poreza
Dividenda je super, ali ova djelatnost je izrazito ciklična, pa bih rađe da je što više zadržane dobiti, pa će i cijena narasti za taj iznos, te čak i više od toga. Kratkoročno gledano, najbitnije je da kinezi i amerikanci postignu trgovinski sporazum i da se stabiliziraju rudnici željeza u Brazilu (ponovno su otvoreni ostali rudnici nakon pucanje brane u Vale-u), jer su kinezi opet masovno počeli uvoziti željezo. S obzirom na to, očekujem nastavak porasta brodarskih index-a, pogotovo ovih vrsta čije brodove ima Atlantska plovidba.
Prosli tjedan su Supramax, Panamax i Handysize porasli sto je dobro za ATPL koja ima te vrste brodova. Na prvu BDI (zbroj svih indeksa) izgleda da je pao za mali postotak, ali ako bolje pogledate samo su Cape-ovi prilicno pali prosli tjedan (ATPL nema tu vrstu brodova) zbog uragana na glavnoj ruti i jos uvijek trgovinskog (ne)sporazuma kineza i amerikanaca, ali jednom ce se i oni dogovoriti jer im porast ekonomije ovisi o tome. Kada Cape-ovi pocnu rasti, a oni prilicno brzo rastu, a onda ce se vidjeti znacajan rast zbroja svih vozarina, tako da je sada ATPL u niskom startu prije glavne sezone na trzistu prijevoza rasutih rereta.
Prosli tjedan su Supramax, Panamax i Handysize porasli sto je dobro za ATPL koja ima te vrste brodova. Na prvu BDI (zbroj svih indeksa) izgleda da je pao za mali postotak, ali ako bolje pogledate samo su Cape-ovi prilicno pali prosli tjedan (ATPL nema tu vrstu brodova) zbog uragana na glavnoj ruti i jos uvijek trgovinskog (ne)sporazuma kineza i amerikanaca, ali jednom ce se i oni dogovoriti jer im porast ekonomije ovisi o tome. Kada Cape-ovi pocnu rasti, a oni prilicno brzo rastu, a onda ce se vidjeti znacajan rast zbroja svih vozarina, tako da je sada ATPL u niskom startu prije glavne sezone na trzistu prijevoza rasutih rereta.
slažem se s vašom analizom. Cijena vozarina prije svega formira se na temelju odnosa potražnje i ponude, cijene troška prijevoza (nafte), ali tu su i politički i drugi razlozi koji utječu na kretanje vozarina (trgovinski rat SAD- Kina, ratni sukobi i dr.). Mislim kako će dogovor između SAD-Kina ići u smjeru smanjenja deficita (SAD) suficita (Kina) u međusobnom trgovanju na način da će Kina pristati na povećani uvoz, a izvoz u SAD bi bio na ovim razinama. Kina je ionako igrač na duge staze i trenutni dogovor ne bi im trebao donijeti prevelike glavobolje. Ako bi bio postignut dogovor u tom smjeru to bi značilo povećane potrebe prvenstveno za prijevozom u segmentima rasutog tereta i kontejnerskog tereta. Tu će svakako dobre prihode ostvariti i naši bodari Atlanska plovidba i Uljanik plovidba. Ako gledamo naše tržište kapitala kakvo je takvo je , no do pozitivnih trendova moglo bi doći nakon podizanja kreditnog rejtinga te mogućeg dolaska inozemnih ulagača koji nisu mogli ni ulagati zbog neinvesticijskog rejtinga. Tu bi svakako moglo doći do pozitivnog trenda kod kvalitetnijih dionica, a Atlanska plovidba to svakako jest bez obzira na pisanja nekih. Trenutna tržišna razina je po meni dobra prilika za kupnju ukoliko će moja analiza biti točna, te će dovesti do porasta vozarina, a i oporavka trgovanja na ZSE. Ako se dogodi pozitivni impuls ulaskom inozemnih ulagača, to će poticajno djelovati i na naše ulagače (koji su preživjeli sva što se događalo na ZSE).
Godinu dana dionica pada,brodova sve manje a i ovi postojeci pomalo stare.Volio bih da vidim neko svjetlo na kraju tunela ali nista.
Da nisu prodali hotele i sve sto se moglo prodati vjerujem da bi lakse prebrodili sve skupa ili bi bar produzili agoniju
Godinu dana dionica pada,brodova sve manje a i ovi postojeci pomalo stare.Volio bih da vidim neko svjetlo na kraju tunela ali nista.
Da nisu prodali hotele i sve sto se moglo prodati vjerujem da bi lakse prebrodili sve skupa ili bi bar produzili agoniju
Interesantno razmišljanje. Osobno mi se čini da su dugovi ostro pali sa 170 na 125 mil $ bez kupnje Pelagosa cca 12 mil $ na 113mil $, što je tocno -33.3%, EBiTDA drastično promjenila i predznak i iznose od 2015 -68 mil kn do +124 mil kn 2018. Prihod se povećao usprkos manjoj floti, a koja ce u 2019 biti veća za Pelagosa – Libertasa. Refinancirani su svi krediti slijedećih 5 godina. Aktiviran je nekretninski projekt brutto vrijednosti kako sam pausalno racunao cca 25 – 30 mil€. Zaista kako tražiti vise.
Ono sto si tocno detektirao rezultati hiperbola u + smjeru, a cijena diinice u – smjeru.
Zašto je tako tko će ga znati 😀👍, ali tržiste je uvijek u pravu pa…..😀