Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 42,36 | 15.420 | 364 | 42,30 | 44,50 | -0,47% |
Pa ja osobno mislim da se ovdje pišu gluposti. što se tiče vrednovanja, ja sam koristio jednostavne linearne aproksimacije cijena iz ovog reporta: http://www.compassmar.com/reports/Compass%20Maritime%20Weekly%20Market%20Report.pdf
Poznato je da ja nisam nikad bio zagovornik ovog ulaganja i na cijenama od 500, 600 ili 700 kuna po dionici, prije godinu ili više od godine dana, ATPL je izgladala značajno precijenjena. Nije ni sada jako jeftina, ali je dosta povoljnija, iako joj trenutno na ruku ne ide kretanje bulk brodarskih indeksa.
Pod pretpostavkom da je ATPL vlasnik 2 Supre iz 2012, jedne Supre iz 2009. godine, 3 Panamaxa iz 2012. godine, jednog ICE Panamaxa iz 1995. godine, 3 ICE Panamaxa iz 2008. godine te jednog Handya iz 2015. godine i jednog Handya iz 2016. godine. Dakle, govorimo o ukupno 12 bulk brodova.
Moja procjena flote kaže da ona vrijedi cca 200 mln. USD+/-10%, al neka je za potrebe izračuna 200 odnosno 1,3 mlrd. kuna što ćemo umanjiti za dugoročne i kratkoročne obveze, dakle 534 i 321 milijun kuna i uvećati za kratkotrajnu imovinu u iznosu od 78 milijuna kuna. Nya trenutak ćemo zanemariti ostalu dugotrajnu imovinu koja swe ne koristi za core biznis, ona neka bude predmet zasebne procjene. Dakle, pojednostavljeno gledano, flota neto vrijedi cca 520 milijuna kuna odnosno oko 370-380 kuna po dionici. Izračun je jednostavan i prilično je jasno da dionica ne vrijedi 100 kuna, a jasno je i na prvi pogled jer bi vrijednost od 100 kuna implicirala vrijednost cijele firme na razini od manje od 140 milijuna kuna, a prošlogodišnja Ebitda iznosila je 124,1 milijuna kuna.
Precijenio si im NAV isto kao što su i oni radili godinama da bi na kraju bili prisiljeni umanjiti vrijednost opako, ali je i dalje precijenjena. No, nešto drugo me interesira. Kad kažeš “Poznato je da ja nisam nikad bio zagovornik ovog ulaganja” na razinama od 500, 600 i 700 kn, kako to misliš? Naime, registrirao si se prije mjesec i pol na forum, pa me interesira pod kojim nickom si tada pisao to i bio poznat? Čisto da znamo sa kim imamo čast raspravljati.
Pa ja osobno mislim da se ovdje pišu gluposti. što se tiče vrednovanja, ja sam koristio jednostavne linearne aproksimacije cijena iz ovog reporta: http://www.compassmar.com/reports/Compass%20Maritime%20Weekly%20Market%20Report.pdf
Poznato je da ja nisam nikad bio zagovornik ovog ulaganja i na cijenama od 500, 600 ili 700 kuna po dionici, prije godinu ili više od godine dana, ATPL je izgladala značajno precijenjena. Nije ni sada jako jeftina, ali je dosta povoljnija, iako joj trenutno na ruku ne ide kretanje bulk brodarskih indeksa.
Pod pretpostavkom da je ATPL vlasnik 2 Supre iz 2012, jedne Supre iz 2009. godine, 3 Panamaxa iz 2012. godine, jednog ICE Panamaxa iz 1995. godine, 3 ICE Panamaxa iz 2008. godine te jednog Handya iz 2015. godine i jednog Handya iz 2016. godine. Dakle, govorimo o ukupno 12 bulk brodova.
Moja procjena flote kaže da ona vrijedi cca 200 mln. USD+/-10%, al neka je za potrebe izračuna 200 odnosno 1,3 mlrd. kuna što ćemo umanjiti za dugoročne i kratkoročne obveze, dakle 534 i 321 milijun kuna i uvećati za kratkotrajnu imovinu u iznosu od 78 milijuna kuna. Nya trenutak ćemo zanemariti ostalu dugotrajnu imovinu koja swe ne koristi za core biznis, ona neka bude predmet zasebne procjene. Dakle, pojednostavljeno gledano, flota neto vrijedi cca 520 milijuna kuna odnosno oko 370-380 kuna po dionici. Izračun je jednostavan i prilično je jasno da dionica ne vrijedi 100 kuna, a jasno je i na prvi pogled jer bi vrijednost od 100 kuna implicirala vrijednost cijele firme na razini od manje od 140 milijuna kuna, a prošlogodišnja Ebitda iznosila je 124,1 milijuna kuna.
Precijenio si im NAV isto kao što su i oni radili godinama da bi na kraju bili prisiljeni umanjiti vrijednost opako, ali je i dalje precijenjena. No, nešto drugo me interesira. Kad kažeš "Poznato je da ja nisam nikad bio zagovornik ovog ulaganja" na razinama od 500, 600 i 700 kn, kako to misliš? Naime, registrirao si se prije mjesec i pol na forum, pa me interesira pod kojim nickom si tada pisao to i bio poznat? Čisto da znamo sa kim imamo čast raspravljati.
[/quote]
Boli te kifla… daj ti svoju procjenu, pa možemo dalje razgovarati i raspravljati. Ili možeš navesti u čemu je moja pogrešna?
Pa ja osobno mislim da se ovdje pišu gluposti. što se tiče vrednovanja, ja sam koristio jednostavne linearne aproksimacije cijena iz ovog reporta: http://www.compassmar.com/reports/Compass%20Maritime%20Weekly%20Market%20Report.pdf
Poznato je da ja nisam nikad bio zagovornik ovog ulaganja i na cijenama od 500, 600 ili 700 kuna po dionici, prije godinu ili više od godine dana, ATPL je izgladala značajno precijenjena. Nije ni sada jako jeftina, ali je dosta povoljnija, iako joj trenutno na ruku ne ide kretanje bulk brodarskih indeksa.
Pod pretpostavkom da je ATPL vlasnik 2 Supre iz 2012, jedne Supre iz 2009. godine, 3 Panamaxa iz 2012. godine, jednog ICE Panamaxa iz 1995. godine, 3 ICE Panamaxa iz 2008. godine te jednog Handya iz 2015. godine i jednog Handya iz 2016. godine. Dakle, govorimo o ukupno 12 bulk brodova.
Moja procjena flote kaže da ona vrijedi cca 200 mln. USD+/-10%, al neka je za potrebe izračuna 200 odnosno 1,3 mlrd. kuna što ćemo umanjiti za dugoročne i kratkoročne obveze, dakle 534 i 321 milijun kuna i uvećati za kratkotrajnu imovinu u iznosu od 78 milijuna kuna. Nya trenutak ćemo zanemariti ostalu dugotrajnu imovinu koja swe ne koristi za core biznis, ona neka bude predmet zasebne procjene. Dakle, pojednostavljeno gledano, flota neto vrijedi cca 520 milijuna kuna odnosno oko 370-380 kuna po dionici. Izračun je jednostavan i prilično je jasno da dionica ne vrijedi 100 kuna, a jasno je i na prvi pogled jer bi vrijednost od 100 kuna implicirala vrijednost cijele firme na razini od manje od 140 milijuna kuna, a prošlogodišnja Ebitda iznosila je 124,1 milijuna kuna.
Precijenio si im NAV isto kao što su i oni radili godinama da bi na kraju bili prisiljeni umanjiti vrijednost opako, ali je i dalje precijenjena. No, nešto drugo me interesira. Kad kažeš "Poznato je da ja nisam nikad bio zagovornik ovog ulaganja" na razinama od 500, 600 i 700 kn, kako to misliš? Naime, registrirao si se prije mjesec i pol na forum, pa me interesira pod kojim nickom si tada pisao to i bio poznat? Čisto da znamo sa kim imamo čast raspravljati.
[/quote]
SMART, pricaš o NAVu pa se malo referiraj na kojoj to bazi ti racunaš NAV – AP sa posebnim naglaskom na non core dio. Ti ga maestralno i vjerovatno procjenjujes 0. Ali naravno kada netko dinamicki procjenjuje da je fer vrijednost dionice cca P/EBITDA 0.9, vjerovatno SMARTastcno i staticki pri takvom P/EBITDA racuna na fer P/NAV 0.2. Kada se jedno i drugo implementira dobija se vulkan rezultanta
Ali imas problem kako se ukrcati 😀😎
Ja vidim da postoji problem s iskrcavanjem ovdje…a ne ukrcavanjem….
Brod nikako da krene…ne znam zašto…
Ja vidim da postoji problem s iskrcavanjem ovdje…a ne ukrcavanjem….
Brod nikako da krene…ne znam zašto…
Zašto platiti VIŠE? 😀 Koliio se cini prodavatelj jedan, a na kupnji solidnih kolicina, pa…..😎.
Ja vidim da postoji problem s iskrcavanjem ovdje…a ne ukrcavanjem….
Sad će iskrcavanje biti lakše, cijena je otišla ispod 300 kn…
zanimljivo da su svi veći kupovni nalozi ISPOD granice dražbe…valjda se boje da ih netko ne poklopi?
evo moje potpore sa 500 komda na 100, valja toliko vrijedi?
Čestitke dioničarima 😂
evo moje potpore sa 500 komda na 100, valja toliko vrijedi?
Moglo bi te poklopiti prije nego mislis 🙂
Tako nekako se i meni cini da bi bio povoljan ulaz ali pod uvjetom da uopce prezive sljedecu krizu.
Prosle krize su rasprodali svu imovinu osim brodova i to ih je spasilo stecaja, a sta ce sad rasprodavati???
Jos jedan panamax manje tj odlazi stvarnim vlasnicima jeste li i to racunali ili to vec spada u klasicno rasipanje flote