Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 42,36 | 15.420 | 364 | 42,30 | 44,50 | -0,47% |
Hahahah, koji hvalospjevi na EPS od 6,45 kn. Woooow, ludilo. 🙂 To bi u normalnom investicijskom svijetu značilo da bi cijena ATPL dionice opravdano trebala biti oko 80 kn sa obzirom da neće biti dividende do daljnjega, a sve preko je premija na budale. Sada samo nastavite lupati o perspektivi kao i zadnjih nekoliko godina.
Ako je EPS 6,45 onda je P/E oko 48.
U ovim uvjetima poslovanja ne bi smio biti veci od 15-20 sto sugerira fer cjenu od oko 100Kn
Pametnom dosta.
Pa ja osobno mislim da se ovdje pišu gluposti. što se tiče vrednovanja, ja sam koristio jednostavne linearne aproksimacije cijena iz ovog reporta: http://www.compassmar.com/reports/Compass%20Maritime%20Weekly%20Market%20Report.pdf
Poznato je da ja nisam nikad bio zagovornik ovog ulaganja i na cijenama od 500, 600 ili 700 kuna po dionici, prije godinu ili više od godine dana, ATPL je izgladala značajno precijenjena. Nije ni sada jako jeftina, ali je dosta povoljnija, iako joj trenutno na ruku ne ide kretanje bulk brodarskih indeksa.
Pod pretpostavkom da je ATPL vlasnik 2 Supre iz 2012, jedne Supre iz 2009. godine, 3 Panamaxa iz 2012. godine, jednog ICE Panamaxa iz 1995. godine, 3 ICE Panamaxa iz 2008. godine te jednog Handya iz 2015. godine i jednog Handya iz 2016. godine. Dakle, govorimo o ukupno 12 bulk brodova.
Moja procjena flote kaže da ona vrijedi cca 200 mln. USD+/-10%, al neka je za potrebe izračuna 200 odnosno 1,3 mlrd. kuna što ćemo umanjiti za dugoročne i kratkoročne obveze, dakle 534 i 321 milijun kuna i uvećati za kratkotrajnu imovinu u iznosu od 78 milijuna kuna. Nya trenutak ćemo zanemariti ostalu dugotrajnu imovinu koja swe ne koristi za core biznis, ona neka bude predmet zasebne procjene. Dakle, pojednostavljeno gledano, flota neto vrijedi cca 520 milijuna kuna odnosno oko 370-380 kuna po dionici. Izračun je jednostavan i prilično je jasno da dionica ne vrijedi 100 kuna, a jasno je i na prvi pogled jer bi vrijednost od 100 kuna implicirala vrijednost cijele firme na razini od manje od 140 milijuna kuna, a prošlogodišnja Ebitda iznosila je 124,1 milijuna kuna.
Iznenađenje u GFI je povećanje novca na računima sa 34 milijuna kn krajem 3Q na 37.5 mil kn 31.12.2018.
Jer su kupili brod za cca 12 mil usd a učešće je barem 20% a to je 2.4 mil usd ili cca 19 milijuna kuna.
Plus 4 milijuna kuna za kupnju dionica Luke Dubrovnik. Zajedno je to 20 milijuna kuna.
Nekako mi de cini da se Duhovi uvijek jako uzburkaju, kada se stvari ne desevaju prema planu. Uvijek ista ekipa na isti nacin. Pa prodaju se brodovi umjesto da se kupuju, pa neće se krediti refinancirati, pa nije dobro se razduzivati nego treba kupovati brodove,, pa će puknuti margini, pa nije dobro 124 mil kn EBITDA, pa nije dobro ostati isto zaduzen i kupiti jedan cijeli panamax, oa nije dobro pripremiti i pokrenuti nekretninski projekt u Dubrovniku, pa nastavite niz
Slazem se sa Vama da treba bolje, ali da nije dobro i/ili puno bolje nego prije 2 godine i znacajno bolje nego prije godinu dana e to se nikako ne mogu sloziti. Da li diinica vrijedi 97 kn kao u ATL u ili 698 kao prije cca 14 mj o tome svako moze misliti sto hoće i sukladno tome kupiti, prodati ili promatrati. Ali način na koji neki ovvdje kontinuirano i koordinirano pisu pokazuju njihov poseban interes za dionucu i kompaniju . Ali zasto ako je to SVE tako lose.
Pametnom dosta.. ….
😀😎
kopneni mornari uzmite u jednu ruku kalkulator i dok drugom čvrsto držite konop pokušajte izračunati koliko je nominalno i u % u 2018 rasla EBITDA per share.
+ kupljen je jedan broda a taj brod ima makinu i dečke u strojarnici pa bi bilo mudro razmotriti servis čavlerica,rukavica,pojasa za spasavanje,sunčanih naočala i ostale potencijalno vrlo korisne opreme
🙂
šalimo se malo a šta ste navalili kao da nema sutra?:)
capeovi štopaju bdi ali nije za nas presudan bdi već nešto blizu toga a tu je situacija bitno bolja nego na bdi iz dana u dan?
a možda i vi pratite pa….
🙂
Koliko dionica na burzi vrijedi je stvar osobne percepcije a realna fundamentalna cijena je uvijek negdje na pola puta(sredina) između 100-700kn jer sektor sam po sebi je cikličan te su anomalije moguće. Sljedeći period dva do tri tjedna pred nama je najvažniji za usudio bi se reći cijelu godinu a gledajući vozarine za capeove na ovim razinama mislim da je puno veća šansa za odbijanac nego daljnje propadanje.
a ok je da ekipa želi što jeftinije kupiti kad to nisu iskoristili kad je bilo oko 100 kn, i to dosta dugo.. hbga izgubili su bar 100-200kn/dionici
a ok je da ekipa želi što jeftinije kupiti kad to nisu iskoristili kad je bilo oko 100 kn, i to dosta dugo.. hbga izgubili su bar 100-200kn/dionici
Ti koji nisu kupovali nisu sigurno izgubili… možda nisu zaradili, ali izgubili nisu sigurno.
Oni imaju trenutno (na ovim razinama cijene) nešto što se zove nerealizirani gubitak, tako da opet nisi u pravu. Ali si u pravu da ako sada prodaju svoju investiciju da će ga tek sada realizirati.