ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


Dok su prosjecne spot supramax-vozarine cca 7600 usd
AP Sveti vlaho ima 15.500 dnevno
Period 4-6 mjeseci od 20.10.2018.
Izvor je SEASURE MARKET REPORT 19 October 2018.
To je Atlantska.
Više nego duplo od prosjeka.


AP Slano 57.200 dwt i
AP Dubrava 38.700 dwt su na putu za SAD, US Gulf i istocna obala.
Vidi se i po AP da napreduju pregovori US-Kina.
Idu po soju i žitarice… Vjerojatno


Nakon 3 odlicne vijesti o AP,
1.Gradnja stambeno-poslovnog kompleksa sa 106 stanova-apartmana, 7 poslovnih prostora, 146 podzemnih garaza..
2.kupnja Panamax-a AP Libertas za 11.95 musd i istovremeno ugovoranje istog za 26.000 usd dnevno dok je spo cca 12.000 usd!!!!
To je 130%iznad prosjecnog BDI-a o kojem vam Mr. Pametni stalno pise!
Zato je i poceo pisati protiv AP .
Svrbi ga kvaliteta.


Vec se odražava na druge, npr. Novo kupljeni Panamax AP Libertas(ex Pelagos) vozi od 7.11.po 26.000 usd dnevno iz baltika do indije..
A jos je na baltiku.
Ovo putovanje bi mogli trajati do kraja prosinca.

ap ionako nije vezana za svjetsko trziste ona ima svoje vozarine i tko nece ne mora prevoziti robu njihovom flotom,uzmi ili ostavi…….



Dok su prosjecne spot supramax-vozarine cca 7600 usd
AP Sveti vlaho ima 15.500 dnevno
Period 4-6 mjeseci od 20.10.2018.
Izvor je SEASURE MARKET REPORT 19 October 2018.
To je Atlantska.
Više nego duplo od prosjeka.


AP Slano 57.200 dwt i
AP Dubrava 38.700 dwt su na putu za SAD, US Gulf i istocna obala.
Vidi se i po AP da napreduju pregovori US-Kina.
Idu po soju i žitarice… Vjerojatno


Nakon 3 odlicne vijesti o AP,
1.Gradnja stambeno-poslovnog kompleksa sa 106 stanova-apartmana, 7 poslovnih prostora, 146 podzemnih garaza..
2.kupnja Panamax-a AP Libertas za 11.95 musd i istovremeno ugovoranje istog za 26.000 usd dnevno dok je spo cca 12.000 usd!!!!
To je 130%iznad prosjecnog BDI-a o kojem vam Mr. Pametni stalno pise!
Zato je i poceo pisati protiv AP .
Svrbi ga kvaliteta.


Vec se odražava na druge, npr. Novo kupljeni Panamax AP Libertas(ex Pelagos) vozi od 7.11.po 26.000 usd dnevno iz baltika do indije..
A jos je na baltiku.
Ovo putovanje bi mogli trajati do kraja prosinca.

ap ionako nije vezana za svjetsko trziste ona ima svoje vozarine i tko nece ne mora prevoziti robu njihovom flotom,uzmi ili ostavi…….
[/quote]

AP ima 5 brodova na time charteru za ruse u Baltiku, ostali brodovi su na spotu pa se dionica odlicno drzi obzirom na stanje marketa. Ocito investitori vjeruju u dogovor Trump-Hi nakon kineske Nove godine. Bumo videli, bit ce zanimljivo.



Dok su prosjecne spot supramax-vozarine cca 7600 usd
AP Sveti vlaho ima 15.500 dnevno
Period 4-6 mjeseci od 20.10.2018.
Izvor je SEASURE MARKET REPORT 19 October 2018.
To je Atlantska.
Više nego duplo od prosjeka.


AP Slano 57.200 dwt i
AP Dubrava 38.700 dwt su na putu za SAD, US Gulf i istocna obala.
Vidi se i po AP da napreduju pregovori US-Kina.
Idu po soju i žitarice… Vjerojatno


Nakon 3 odlicne vijesti o AP,
1.Gradnja stambeno-poslovnog kompleksa sa 106 stanova-apartmana, 7 poslovnih prostora, 146 podzemnih garaza..
2.kupnja Panamax-a AP Libertas za 11.95 musd i istovremeno ugovoranje istog za 26.000 usd dnevno dok je spo cca 12.000 usd!!!!
To je 130%iznad prosjecnog BDI-a o kojem vam Mr. Pametni stalno pise!
Zato je i poceo pisati protiv AP .
Svrbi ga kvaliteta.


Vec se odražava na druge, npr. Novo kupljeni Panamax AP Libertas(ex Pelagos) vozi od 7.11.po 26.000 usd dnevno iz baltika do indije..
A jos je na baltiku.
Ovo putovanje bi mogli trajati do kraja prosinca.

ap ionako nije vezana za svjetsko trziste ona ima svoje vozarine i tko nece ne mora prevoziti robu njihovom flotom,uzmi ili ostavi…….
[/quote]

AP ima 5 brodova na time charteru za ruse u Baltiku, ostali brodovi su na spotu pa se dionica odlicno drzi obzirom na stanje marketa. Ocito investitori vjeruju u dogovor Trump-Hi nakon kineske Nove godine. Bumo videli, bit ce zanimljivo.
[/quote]
Ne vjeruju investotori (ukljucujuci mene) u nikakav dogovor, vec iskljucivo u IB i SLPF.

Rastimo zajedno...

A neznam,, meni je cisto ugodno u atpl, pogotovo kad se prije 2-3 godine moglo fino akumulirati pozicija za duge plovidbe 😎

Makalu, na web stranicama unajmitelja se vidi da je 8 brodova AP u TC-time Charteru:
ATLANTIC COAL AND BULK, Fleet
5 Ice panamaxa
OLDENDORFF, Fleet
2 supramax-a AP ASTAREA i AP SLANO
Osmi brod, supramax AP Sveti Vlaho, također TC, vidi se na SEASURE MARKET REPORT 19 OCTOBER 2018.

A kolko je ono ostalo brodova na spotu ako je 8 na time charteru? 🙂


A kolko je ono ostalo brodova na spotu ako je 8 na time charteru? 🙂

sudeci po lapadu najmanje jos 8

Plan privatizacije A.P. se stvorio u glavi direktora S.S. a tadasnji komercialni direktor L.S. je bio zaduzen da svim visim casnicima i zapovjednicima pojasni zamisljeni plan privatizacije koji je izgledao najbolji moguci,a trebao se provesti tako da svaki zaposlenik A.P od 1955 godine proporcionalno godinama rada u Atlantskoj Plovidbi dobije odredjeni broj dionica.Velika vecina pomoraca se sa tim planom slagala i visi casnici i zapovjednici su dobili naputke od L.S. da o tome razgovaraju sa posadama brodova.
Medjutim kako su se umijesale “vece sile” kojima to nikako nije odgovaralo,jer nisu na taj nacin mogli dobiti veci dio “kolaca” to su preko svoje sive eminencije H.K. iz Zagreba stornirali zacrtani plan privatizacije i dotadasnji zagovornik pomenutog plana privatizacije je postao najveci protivnik tog prijedloga kako privatizirati poduzece koje su stvarali pomorci i svi uposleni od 1955 godine.
Naravno direktor S.S. koji je inace bio izabran vecinom glasova svih zaposlenih u A.P. je naski receno morao “otici” odnosno dobio je “nogu”,a na njegovo mjesto je dosao privremeno njegov kako je cesto govorio reci veliki prijatelj i zagovornik plana privatizacije da svaki uposlenik od nastanka poduzeca dobije odredjeni broj dionica.
No,da ne duljimo napravljen je novi plan i na mjesto glavnog direktora je postavljen A.J. i sa njime je donesen novi plan privatizacije i svaki zaposlenik je imao pravo na 20 000 DM dionica koje je otplacivao kreditom i to po 100 DM jedna dionica.Netom je izvrsena privatizacija,a mali dionicari redovito otplacivali dionice,a novi direktor A.J. je izabrao svoju ekipu i zapocela je kampanja u svim medijima da je situacija na trzistu vise nego slaba i da bez pomoci drzave poduzece nece opstati i gotovo da nije bilo tjedna,a da se nije govorilo o brzoj propasti.
Sto se dogodilo;pa naravno vrijednost dionica pocima strahovito padati i na kraju doseze najnizu razinu u iznosu od 15-17 kuna po dionici.Tko god moze prodaje svoje dionice i to ne da bi zaradio vec da se rijesi dionica koje ugovorom i kreditom otplacuje po 100 DM,a mogu se kupiti od 15 do 17 kuna po dionici.Mediji su puni oglasa onih koji kupuju dionice A.P. po najpovoljnijim uvjetima, kolaju ljudi i tako reci obilaze svakog malog dionicara nudeci CAK 30 kuna po dionici.Jako brzo je izvrsena kupnja gotovo bezvrijednih dionica A.P. i gotovo preko noci zapocinju hvalospjevi novoj upravi A.P. i gradnji novih brodova od Splita,Rijeke,Poljske,Juzne Koreje,Kine,pa Vijetnama,a trziste brodskog prostora svakodnevno raste i dionice lete u nebo i u zenitu dostizu iznos iznad 3000 kuna po dionici.
Pricalo se tada da tom brzinom nebi rasle dionice ni da se pronasla nafta u dvoristu A.P.
Malo pomalo pocinju se objavljivati imena dionicara i citamo da pojedini clanovi uprave Atlantske Plovidbe imaju od 15-22 miliona eura vrijednosti dionica.
Kupuju se dvorci,stanovi,jahte,mrak auti,grade se stambeni blokovi,a institucije sistema nikada nisu ni promislile analizirat nacin na koji su se clanovi uprave obogatili.


Kupuju se dvorci,stanovi,jahte,mrak auti,grade se stambeni blokovi,a institucije sistema nikada nisu ni promislile analizirat nacin na koji su se clanovi uprave obogatili.

Pa iz ovog što si ti napisao, sve je to bilo i još je uvijek po zakonu od 1991. do danas.
Ne znam šta bi to trebale institucije napraviti?
Valjda bi “institucije” trebale izbaciti iz sabora zastupnike i iz Vlade ministre pa napisati i provoditi neke svoje zakone?

Zapamti, pokvareni ljudi ne mogu stvarati i donositi dobre zakone, pokvareni ljudi mogu donositi samo pokvarene zakone, a mi ih biramo da to čine u naše ime.
Institucije u ovoj državi nisu neovisne, niti to mogu biti, jer s njima upravljaju ti pokvareni ljudi.
Uostalom, pokvaren = engl. corrupted.

halfte trinken, halfte Šarcu geben



Kupuju se dvorci,stanovi,jahte,mrak auti,grade se stambeni blokovi,a institucije sistema nikada nisu ni promislile analizirat nacin na koji su se clanovi uprave obogatili.

Pa iz ovog što si ti napisao, sve je to bilo i još je uvijek po zakonu od 1991. do danas.
Ne znam šta bi to trebale institucije napraviti?
Valjda bi "institucije" trebale izbaciti iz sabora zastupnike i iz Vlade ministre pa napisati i provoditi neke svoje zakone?

Zapamti, pokvareni ljudi ne mogu stvarati i donositi dobre zakone, pokvareni ljudi mogu donositi samo pokvarene zakone, a mi ih biramo da to čine u naše ime.
Institucije u ovoj državi nisu neovisne, niti to mogu biti, jer s njima upravljaju ti pokvareni ljudi.
Uostalom, pokvaren = engl. corrupted.

[/quote]

Da glasovanje mijenja stvari, nikad nam nebi dozvolili da glasujemo

bravo truth, to je to.
I onda netko ovdje prati svaki pokret I.B. (koji da bude jasno, nije sudjelovao i nema veze sa gore napisanim) i misli da će dobiti dio kolača od planiranih građevinskih projekata. Kao neki jadnici broje koliko će biti parkirnih mjesta, koliko poslovnih prostora, apartmana pa zbrajaju cijene kvadrata vs cijena izgradnje u Dbk.
Kolege, pa oni su opljačkali vlastite kolege časnike i kapetane. Ljude s kojima su pili kafe i koje dan danas gledaju i sreću u šetnji po Gradu. Jedva čekaju da sa vama podijele novac od budućeg kolača.

...''I try to buy stock in businesses that are so wonderful that an idiot can run them. Because sooner or later, one will.''

BDI & ATPL 5 godina usporedba kretanja + max DD za BDI.

Puno lakše je pričati o novcu nego ga stvarati - Voltaire

New Report

Close