Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 47,37 | 2.985 | 63 | 47,20 | 48,20 | 1,06% |
Pa isplaćuje se redovito dividenda u ATPL!
Nju dijele uprava, NO i “zaslužni zaposlenici”. Dividenda za dioničare se ne isplaćuje. Ta tko bi statistima u kukuruzu bilo što isplaćivao?!
Sutra Q3, nije bilo nikakve prodaje imovine nego čisto poslovanje, biti će zanimljivo vidjeti u kojem smjeru se krećemo.
Pozdrav s pučine!
evo izašlo… neka sitna dobit u nekons.
kons. malo bolje.
Dobro je, pozitivan razultat i bez prodaje brodova, što je izvrsno!
http://www.zse.hr/UserDocsImages/financ/ATPL-fin2018-3Q-NotREV-K-HR.pdf
solidno, smanjene kratkoročne obveze(200 mil), povećana dugoročne(150mil.), sada detaljan pregled
Fi je tako- tako….neki mali plus…očekivao sam puno bolje obzirom na vozarine u prošlom kvartalu
Bilješke
Kreditna dospijeća za brodove Miho Pracat i Zagreb, u ukupnom iznosu 19 mil. USD
uspješno su refinancirana putem inozemne europske banke na razdoblje od 5 godina (
dospijeće 2023. g.)
Budući je dosadašnji vlasnik prodao brod, 30.05.2018. na sidrištu Rayong izvršena je
primopredaja broda Maple Glory, te od tada brod više nije u tehničkom i komercijalnom
upravljanju Atlantske plovidbe.
U tijeku su pregovori o preuzimanju novog broda za potpuno komercijalno i tehničko
upravljanje.
Za brodove Argosy i Jadran u tijeku je završna faza dogovora za kreditno refinanciranje
s renomiranom europskom bankom, koje bi se trebalo realizirati u zadnjem kvartalu.
04.08.2018. na sidrištu luke Shanghai preuzet je, pod puno komercijalno i tehničko
upravljanje, brod Pelagos
Odlično, dobro se napreduje.
dobro je da su refinancirani krediti i da će za još dva broda ali samo na 5 godin?
moga bi to bit jako nezgodan trenutak?
ja bi volija da je na deset godin ali znadu bankari šta radu.
Kreditna dospijeća za brodove Miho Pracat i Zagreb, u ukupnom iznosu 19 mil. USD
uspješno su refinancirana putem inozemne europske banke na razdoblje od 5 godina (
dospijeće 2023. g.)
Za brodove Argosy i Jadran u tijeku je završna faza dogovora za kreditno refinanciranje
s renomiranom europskom bankom, koje bi se trebalo realizirati u zadnjem kvartalu.
Izgleda da su se banke prilagodile novonastalom stanju na tržištu i jako oprezno kreditiraju sa većim kamatama i manjim otplatnim rokovima
Pozdrav, evo nam i q3. Nakon malo analize, možemo svašta zanimljivo pročitati.
Izvješće napokon pokazuje samo redovni prihod.
EBITDA za prvih devet mjeseci iznosi 83,9 mil kn!!!!
Sveobuhvatna dobit razdoblja 9.6 mil kn.
Krediti reprogramirani, dug smanjen, prihod manji samo za 10%, a plovimo sa manje brodova.
Operativni prihod manji samo 1.5% sa 513 operativnih dana manje
O jako važno TCE veći 28.5%
Ja sam više nego zadovoljan. Plovimo dalje s vjetrom u leđima!
Woodiron, hasenfeferi, alieni, mali veliki zeleni, komentari????
Pozdrav sa pučine!
ma koje izvješće?
šta vidite u izvješću dobro? ja ne znam…
tu je na forumu ne znam koliko puta od pojedinih forumaša stavljano koliko su prosječno vozarine veće u odnosu na prošlu godinu….pa gdje se sad to očituje?
krediti reprogramirani i dug smanjen zahvaljujući rasprodanoj imovini…
velite manji je prihod, jer ima manje brodova…pa da nije manje brodova, kakva bi onda bila bilanca?
da li bi bilo smanjenja kratkoročnih obaveza? malo su pretočili kratkoročne u dugoročne obveze i dobro…nešto su pokrili rasprodajom imovine…
ima manji prihod zbog manjeg broja brodova…da…ali nitko ne govori da imaju i manji rashod zahvaljujući tome…