Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 47,37 | 2.985 | 63 | 47,20 | 48,20 | 1,06% |
Čini se da ne može preskočiti 475 kn. Tu je otpor. Možda nakon izvješća?
Based on a five-year time horizon, Maritime Strategies International (MSI) believes there will be a technology-led two-tier market for dry bulk timecharter rates, similar to that seen in the LNG sector.
“As more and more ships fit scrubbers, and over time as the finance is collectively repaid, vessels without scrubbers will face steep discounts and will become increasingly uncompetitive.”
The consultancy calculates that in 2020, the value of the time charter premium for a Capesize benchmark vessel fitted with a scrubber will be USD 12,100/day, for a Panamax USD 6,800/day, Ultramax USD 6,300/day and Handysize USD 5,100/day. Considering the daily-equivalent cost of a financing, fitting and operating scrubber is a fraction of this, the financial incentive to fit a scrubber remains strong, MSI added.
Jedan član uprave još prije nekoliko mjeseci izjavio je da Atlantska nema namjeru ugrađivati uređaje za pročišćivanje. U međuvremenu se većina velikih predomislila i već počela s dogradnjom scrubbera jer projekcije govore da će se isplatiti za brže od dvije godine. Hoće li se nakon svega možda i atpl predomisliti i krenuti u tom smjeru? Za to treba lova i dokap ne bi bio loš izbor u ovom trenutku. A ukoliko Kina uistinu primijeni najavljene mjere i perspektiva sektora izgledala bi puno optimističnije.
baš to kolega getafix…ja kao dioničar ATPL sam zadovoljan i poslovanjem firme koje se popravlja i najvećim dioničarom, a što se tiče dividende, ako indeksi i vozarine nastave rasti bit će i toga, samo treba biti strpljiv, nema ništa preko noći!!
evidentno je da netko prodaje ATPL i kupuje ZABA-u zbog dobroh rezultata…
rezultati će idući tjedan pretpostavljam…
… rezultati će idući tjedan pretpostavljam…
Zadnjeg dana među zadnjima, ili dan nakon zadnjeg roka za dostavu izvješća.
loadDate 2018-10-26
fixtureType TIMECHARTER
fixtureDetails ‘Pelagos’ Phaethon relet 2008 75213 dwt dely Gdansk 02/03 Nov trip via Baltic & Suez redel India $26,000 – Klaveness
PELAGOS Plovi za Gdansk gdje stiže 30.10.
http://www.atlant.hr/3kretanje_brodova.php
Lijepo, super cifra, jest da je na upravljanju ali daje dobar prihod i solidnu zaradu.
Kao što je rekao jedan kolega…nikad ne podcjenjujte gospare tj. Atlantsku, dugo su oni u ovome biznisu
baš to kolega getafix…ja kao dioničar ATPL sam zadovoljan i poslovanjem firme koje se popravlja i najvećim dioničarom, a što se tiče dividende, ako indeksi i vozarine nastave rasti bit će i toga, samo treba biti strpljiv, nema ništa preko noći!!
Duge su te noci,preduge.Sto je motiv ulaganja i kupnje ako nije između ostalog dividenda,kao imas viska love pa bacis tamo koju paru neka stoji nek drugi s njom rade a tebi ostane nada u bolje indexe.
loadDate 2018-10-26
fixtureType TIMECHARTER
fixtureDetails ‘Pelagos’ Phaethon relet 2008 75213 dwt dely Gdansk 02/03 Nov trip via Baltic & Suez redel India $26,000 – Klaveness
PELAGOS Plovi za Gdansk gdje stiže 30.10.
http://www.atlant.hr/3kretanje_brodova.php [atlant.hr]
ovakvo bubanje ciframe je neviđeno bez ikakvog dokaza i van svake pameti osim linka na kretanje brodova,i sto bi sad trebali biti happy sto si prosuo cifru a mi kazemo wov
otvorit link i ctrl+f Pelagos
lp
baš to kolega getafix…ja kao dioničar ATPL sam zadovoljan i poslovanjem firme koje se popravlja i najvećim dioničarom, a što se tiče dividende, ako indeksi i vozarine nastave rasti bit će i toga, samo treba biti strpljiv, nema ništa preko noći!!
Duge su te noci,preduge.Sto je motiv ulaganja i kupnje ako nije između ostalog dividenda,kao imas viska love pa bacis tamo koju paru neka stoji nek drugi s njom rade a tebi ostane nada u bolje indexe.
loadDate 2018-10-26
fixtureType TIMECHARTER
fixtureDetails ‘Pelagos’ Phaethon relet 2008 75213 dwt dely Gdansk 02/03 Nov trip via Baltic & Suez redel India $26,000 – Klaveness
PELAGOS Plovi za Gdansk gdje stiže 30.10.
http://www.atlant.hr/3kretanje_brodova.php [atlant.hr]
ovakvo bubanje ciframe je neviđeno bez ikakvog dokaza i van svake pameti osim linka na kretanje brodova,i sto bi sad trebali biti happy sto si prosuo cifru a mi kazemo wov
[/quote]
iii opet dividenda? meni ne treba dividenda…. ok je cisto zbog toga sta znaci da imaju dobiti… a sa druge strane neznaju sta će sa tom dobiti, neznaju je jos bolje oploditi pa mi je isplacuju… i tako niš nisam dobio, jer na div day dionica uredno padne za cca taj iznos… puno vise zaradim ako se posluje pozitivno i cijena raste, pa prodam koliko mi treba $$$ 🙂
iii opet dividenda? meni ne treba dividenda…. ok je cisto zbog toga sta znaci da imaju dobiti… a sa druge strane neznaju sta će sa tom dobiti, neznaju je jos bolje oploditi pa mi je isplacuju… i tako niš nisam dobio, jer na div day dionica uredno padne za cca taj iznos… puno vise zaradim ako se posluje pozitivno i cijena raste, pa prodam koliko mi treba $$$ 🙂
isplata dividende je stvar normanog poslovanja svake normalne tvrtke osim ovih koji non stop kao nesto ulazu ili pokrivaju gubitke i tako skoro pa desetljecima.upravo se postave na noge a ono opet sedam gladnih godina.zna se tko donosi odluku o isplati dividende i zasto to nekom odgovara da je nema.
bolje je pokupiti nagradu u dionicama za dobro poslovanje a i jeftinije je da ne kazem besplatno.
hvala na prosvjetljenju za pelagosa i to mi je naravno drago samo sto ap nema s tim mrtve veze kolika je njima vozarina.