ne znam što je to revolucionarno u članku napisano, da bi ga se moglo tumačiti kao nastojanje dotičnog da želi transparentnije poslovanje…
u članku se spominju koliko su narasle vozarine od povijesnog minimuma…što svi znamo…izvješća su takva kakva jesu…i dostupna su na stranicama zagrebačke burze…firma je vratila dio dugova tako što je rasprodavala imovinu…a svi dobro isto tako znamo koliko je dotični kupio dionica…
da su napisali u članku koliko su im troškovi jednog broda i nešto o ugovorima…onda bi to mogli protumačiti kao želja za transparentnijim poslovanjem…
i kao uz njega…još je hrpa dioničara prepoznala atpl kao odličnu investiciju…i zato je u jednom danu katapultirana 40%…hahaha…
koliko je vas s ovog foruma taj dan kupilo dionica?
čovjek manipulira cijenom dionice kako želi…i onda još plati članak…bit će da mu ponestaje keša…
on ovdje može sam sebi tržit dionice…i prikazivat kao da postoji velik interes za dionicu…a da ne mora ništa prijavljivat…kupi i proda istu količinu dionica u jednom danu…i stvar riješena…
Članak je zasigurno korak naprijed po pitanju transparentnosti kompanije prema dioničarima i nadam se da se na tome neće stati.
Koji su brodovi u vlasništvu vidljivo je iz godišnjeg konsolidiranog FI grupe. Promjene statusa brodova objavljuju se na ZSE.
Velika većina ozbiljnih svjetskih brodara nemilosrdno je razvodnjavala svoje dioničare, što nisam primijetio da se naglašava. Atlantska je jedan od endemski rijetkih svijetlih primjera gdje to nije učinjeno.
Kad je mjesecima cijena dionice padala , a vozarine uporno rasle i rastu, to nije bilo neobično? Ispada kad cijena pada i investitori gube novac da je to dobro i normalno, a kad se počne oporavljati cijena dionice da je to loše i nenormalno.
K-PAX
Login
Mannu
pnmx opet preko 13000
supre skoro na 12000
handy 8000
https://www.hegnar.no/Nyheter/Boers-finans/2018/08/Slik-gaar-det-med-toerrbulk-aksjene10 [hegnar.no]
Dal je netko računao koliko na ovim razinama vozarina Atlantska zarađuje dnevno (na razini cijele flote)? Nemam info koliki im je trenutno break even point po kategoriji brodova.
Tesko ce ti netko tko nije iz same atlantske ovakav podatak dati. To precizno moze samo njihov kontroling izracunati.
pitanje se moze i drugacije forulirati…’koliki je brakeeven atpl za cijelu flotu..po brodu?’
prema FI za Q2-2018 atpl je imala TCE (za cijelu flotu) za prvih 6mjeseci 11.207 USD, a poslovali su pozitivo oko cca 2 mil kn, odnosno cca 300.000 usd
to bi znacilo da su zaradili cca 278 USD/dan sa svakim brodom, odnosno njihov brakeeven bi trebao biti trenutno:
11.207-278=10.929 usd/dan
ako bi npr u Q3 vozarine porasle na prosjecno 12.500 usd/dan tada bi zarada poskocila sa 278 na cca 1.571 usd/dan po brodu
dakle za samo 1.000 usd/dan vece vozarine, dobit bi porasla cca 5x u odnosu na H1-2018
ako neko ima bolju racunicu, ja bi bio zahvalan da objavi
Po ovoj računici, Sveti Vlaho, koji je ugovoren po 15.500$ na 4-6 mjeseci, nek bude 15.100 zbog brokerske provizije, donosio bi dnevnu dobit od 4.200$. Ovisno o trajanju ugovora, između 504.000 i 756.000$. U kunama između 3,2 i 4,8 milijuna.
Evo friške robe
2018-10-16
PERIOD
'AP Sveti Vlaho' 2009 53529 dwt dely Mississippi River 19/22 Oct min 4/abt 6 months redel worldwide $15,500 – Meadway –
Nije da ne vjerujem, ali bilo bi u redu da staviš link. Ovako ispada druk bez dokaza.
[/quote]
Tu mozete pratiti ugovorene vozarine
https://lloydslist.maritimeintelligence.informa.com/markets-landing-page/marketdata/drycargo/dry-bulk-fixtures
Možda ispadne vrlo lukrativno na kraju to što banke ne žele kreditirati kupnju brodova i što svjetska flota rastom ne prati potrebe … prije ili kasnije će nastati gap koji će uzrokovati enormni porast cijena vozarina
Taj trenutak se čeka 😎
ne znam što je to revolucionarno u članku napisano, da bi ga se moglo tumačiti kao nastojanje dotičnog da želi transparentnije poslovanje…
u članku se spominju koliko su narasle vozarine od povijesnog minimuma…što svi znamo…izvješća su takva kakva jesu…i dostupna su na stranicama zagrebačke burze…firma je vratila dio dugova tako što je rasprodavala imovinu…a svi dobro isto tako znamo koliko je dotični kupio dionica…
da su napisali u članku koliko su im troškovi jednog broda i nešto o ugovorima…onda bi to mogli protumačiti kao želja za transparentnijim poslovanjem…
i kao uz njega…još je hrpa dioničara prepoznala atpl kao odličnu investiciju…i zato je u jednom danu katapultirana 40%…hahaha…
koliko je vas s ovog foruma taj dan kupilo dionica?
čovjek manipulira cijenom dionice kako želi…i onda još plati članak…bit će da mu ponestaje keša…
on ovdje može sam sebi tržit dionice…i prikazivat kao da postoji velik interes za dionicu…a da ne mora ništa prijavljivat…kupi i proda istu količinu dionica u jednom danu…i stvar riješena…
Slazem se kolega. Nevjerojatno je sto ovdje na forumu neki misle da je skok od 40% u jednom danu zdrav rast. Slusam na CNBC-u ovih dana sve vise i vise govore kako smo vec usli u bear market.
Alien2, prije novog ciklusa pada na brodarima a do tog perioda po mom sudu ima prostora za rast vozarina do 2021.tj.za panamaxe razine od 25,000 su ostvarive.Zadnji u ciklusu brutalnog rasta ce biti brodari u naredne dvije godine i nakon toga slijedi nova recesija…
ne znam što je to revolucionarno u članku napisano, da bi ga se moglo tumačiti kao nastojanje dotičnog da želi transparentnije poslovanje…
u članku se spominju koliko su narasle vozarine od povijesnog minimuma…što svi znamo…izvješća su takva kakva jesu…i dostupna su na stranicama zagrebačke burze…firma je vratila dio dugova tako što je rasprodavala imovinu…a svi dobro isto tako znamo koliko je dotični kupio dionica…
da su napisali u članku koliko su im troškovi jednog broda i nešto o ugovorima…onda bi to mogli protumačiti kao želja za transparentnijim poslovanjem…
i kao uz njega…još je hrpa dioničara prepoznala atpl kao odličnu investiciju…i zato je u jednom danu katapultirana 40%…hahaha…
koliko je vas s ovog foruma taj dan kupilo dionica?
čovjek manipulira cijenom dionice kako želi…i onda još plati članak…bit će da mu ponestaje keša…
on ovdje može sam sebi tržit dionice…i prikazivat kao da postoji velik interes za dionicu…a da ne mora ništa prijavljivat…kupi i proda istu količinu dionica u jednom danu…i stvar riješena…
Slazem se kolega. Nevjerojatno je sto ovdje na forumu neki misle da je skok od 40% u jednom danu zdrav rast. Slusam na CNBC-u ovih dana sve vise i vise govore kako smo vec usli u bear market.
[/quote]
Kolega, u Hrvatskoj pravog bull marketa nije bilo od 2007 – 2008, a po definiciji bear marketa (pad indeksa veci od 20%) mi smo u bear marketu od 4. mjeseca prosle godine zbog Agrokora. Da nismo ATPL bi po meni bila 700 – 800 kn, jer je to jedina firma koja nema veze sa hrvatskim trzistem, osim sto joj je sjediste u Hrvatskoj.
Po meni bi najveci problem mogao biti jako velika zaduzenost Kine.
Bio je clanak na Bloombergu gdje kazu da je dug lokalnih/pokrajinskih vlasti oko 6000 milijardi USD a koji nije u bilancama.
To bi po meni znacilo da ce malo tko vise moci financirati novogradnje.
ne znam što je to revolucionarno u članku napisano, da bi ga se moglo tumačiti kao nastojanje dotičnog da želi transparentnije poslovanje…
u članku se spominju koliko su narasle vozarine od povijesnog minimuma…što svi znamo…izvješća su takva kakva jesu…i dostupna su na stranicama zagrebačke burze…firma je vratila dio dugova tako što je rasprodavala imovinu…a svi dobro isto tako znamo koliko je dotični kupio dionica…
da su napisali u članku koliko su im troškovi jednog broda i nešto o ugovorima…onda bi to mogli protumačiti kao želja za transparentnijim poslovanjem…
i kao uz njega…još je hrpa dioničara prepoznala atpl kao odličnu investiciju…i zato je u jednom danu katapultirana 40%…hahaha…
koliko je vas s ovog foruma taj dan kupilo dionica?
čovjek manipulira cijenom dionice kako želi…i onda još plati članak…bit će da mu ponestaje keša…
on ovdje može sam sebi tržit dionice…i prikazivat kao da postoji velik interes za dionicu…a da ne mora ništa prijavljivat…kupi i proda istu količinu dionica u jednom danu…i stvar riješena…
Slazem se kolega. Nevjerojatno je sto ovdje na forumu neki misle da je skok od 40% u jednom danu zdrav rast. Slusam na CNBC-u ovih dana sve vise i vise govore kako smo vec usli u bear market.
[/quote]
Kolega, u Hrvatskoj pravog bull marketa nije bilo od 2007 – 2008, a po definiciji bear marketa (pad indeksa veci od 20%) mi smo u bear marketu od 4. mjeseca prosle godine zbog Agrokora. Da nismo ATPL bi po meni bila 700 – 800 kn, jer je to jedina firma koja nema veze sa hrvatskim trzistem, osim sto joj je sjediste u Hrvatskoj.
[/quote]
najveći problem bear marketa u RH je i dalje nedostatak pravovremenih informacija, tj. kvalitetnih i javno dostupnih izvješća…- jer još uvijek nedostaje transparentnosti, što bi brzo unaprijedilo ovo tržište. Čak i zakoni definiraju pravo na jednake informacije svima… a ne samo njima.
ne znam što je to revolucionarno u članku napisano, da bi ga se moglo tumačiti kao nastojanje dotičnog da želi transparentnije poslovanje…
u članku se spominju koliko su narasle vozarine od povijesnog minimuma…što svi znamo…izvješća su takva kakva jesu…i dostupna su na stranicama zagrebačke burze…firma je vratila dio dugova tako što je rasprodavala imovinu…a svi dobro isto tako znamo koliko je dotični kupio dionica…
da su napisali u članku koliko su im troškovi jednog broda i nešto o ugovorima…onda bi to mogli protumačiti kao želja za transparentnijim poslovanjem…
i kao uz njega…još je hrpa dioničara prepoznala atpl kao odličnu investiciju…i zato je u jednom danu katapultirana 40%…hahaha…
koliko je vas s ovog foruma taj dan kupilo dionica?
čovjek manipulira cijenom dionice kako želi…i onda još plati članak…bit će da mu ponestaje keša…
on ovdje može sam sebi tržit dionice…i prikazivat kao da postoji velik interes za dionicu…a da ne mora ništa prijavljivat…kupi i proda istu količinu dionica u jednom danu…i stvar riješena…
Slazem se kolega. Nevjerojatno je sto ovdje na forumu neki misle da je skok od 40% u jednom danu zdrav rast. Slusam na CNBC-u ovih dana sve vise i vise govore kako smo vec usli u bear market.
[/quote]
Kolega, u Hrvatskoj pravog bull marketa nije bilo od 2007 – 2008, a po definiciji bear marketa (pad indeksa veci od 20%) mi smo u bear marketu od 4. mjeseca prosle godine zbog Agrokora. Da nismo ATPL bi po meni bila 700 – 800 kn, jer je to jedina firma koja nema veze sa hrvatskim trzistem, osim sto joj je sjediste u Hrvatskoj.
[/quote]
najveći problem bear marketa u RH je i dalje nedostatak pravovremenih informacija, tj. kvalitetnih i javno dostupnih izvješća…- jer još uvijek nedostaje transparentnosti, što bi brzo unaprijedilo ovo tržište. Čak i zakoni definiraju pravo na jednake informacije svima… a ne samo njima.
[/quote]
http://www.seebiz.eu/jelenic-o-skupini-borg-netransparentnost-nije-kazneno-djelo/ar-183409/
a ja stalno spominjem netransparentnost a gle sad ovo pa što se onda čudimo,blago nama
Pozdrav s pučine!
Amerikanci kazu trend is your frend, a trend je zadnje 3 godine bio dobar, jer smo s minusa od preko 200 mil. kn dosli do plusa od preko 80 mil.kn – graf na kraju clanka. Bit cu jako zadovoljan ako ova godina zavrsi i bolje od prosle jer su vozarine jos vece nego prije. Ok, sad ce netko replicirati da su prodavali brodove itd. ali ako su novac od prodaje brodova iskoristili za razduzivanje kod banaka onda su to stvarno pametno napravili sto svakako podrzavam.