Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 74.725 | 1,525 | 47,60 | 49,50 | 0,00% |
Nitko od vas ne razmislja na globalnj razini zasto cjena polako klizi prema dolje. Kamatne stope u svijetu rastu. Housing market u americi vec zaronio 40% ove godine auto industrija isto. Cjena nafte raste. Sta mislite da ce se dogoditi s cjenom atlanske u situaciji rasta kamatnih stop? Mislite da ce biti vise prijevoza ili manje?
Kad kamate rastu globalno manje ce se tereta prevoziti jer ce se manje kupovati manja je ekonomska aktivnost. Tek smo poceli kliziti prema dolje. U sljedece 1-2 godine ocekujem ATPL ispod 50Kn. To je po meni dobra tocka ulaska pod uslovom da uopce prezivi sljedecu krizu. To sto je Bilbija kupovao velike kolicine ne znaci da je dobro pogodio vrijeme ulaska. Nece biti ni prvi ni zadnji koji je velike novce izgubio. Nekako imam osjecaj da nije bas previse obracao pozornost na globalna ekonomska kretanja kad je ulazio.
Ja mislim da je pogodio vrijeme ulaska druga je stvar sta mislim da on gleda horizon od 10 godina dok je vecini ovdje horizont 1-2 godine i normalno da se onda razlikuje gledanje promjene cijene i zbivanja jednog i drugog ulagaca jer se temelji na drugacijim ekonomskim postavkama.
Nitko od vas nema pojma zašto je g. B. kupovao, zato molim vas prestanite sa natezanjima.
On zna. Ne brini se. Za razliku od pojedinaca ovdje koji pišu nebuloze.
Nitko od vas nema pojma zašto je g. B. kupovao, zato molim vas prestanite sa natezanjima.
Potpuno nebitno zasto je osoba “X” kupovala.
Bitno je kakva je cijena na burzi i kakav je trend i kako firma posluje.
Burza je puna osoba “X” koje su pogubile “pare” jer su mislile da kupuju pametno.
Opci je trend pada cijene brodara i u SAD-u.
Nažalost trgovinski rat između USA i Kine je znak da se Ameri pripremaju za novo vrijeme i moguća ekonomska usporavanja .
Ameri nisu sigurno ušli nespremni u ovaj “rat” tako da će mnogi biti iznenadje sto.se događaj i koje će biti posljedice ali vjerojatno neće moći ništa učiniti .
U svakom slučaju očekujemo pad prekomorske trgovine
“Ja mislim da je pogodio vrijeme ulaska druga je stvar sta mislim da on gleda horizon od 10 godina dok je vecini ovdje horizont 1-2 godine i normalno da se onda razlikuje gledanje promjene cijene i zbivanja jednog i drugog ulagaca jer se temelji na drugacijim ekonomskim postavkama.”
Vecini ovdje je horizont 1-2, max 3 mjeseca, pa ne vide dugorocne trendove u poslovanju, ni poboljsanje istog…
Samo si zaboravio navesti da se radi o PROMO CLANKU. Svako neka sam donese zakljucak.
On zna. Ne brini se. Za razliku od pojedinaca ovdje koji pišu nebuloze.
[/quote]
Potpuno nebitno zasto je osoba "X" kupovala.
Bitno je kakva je cijena na burzi i kakav je trend i kako firma posluje.
Burza je puna osoba "X" koje su pogubile "pare" jer su mislile da kupuju pametno.
Opci je trend pada cijene brodara i u SAD-u.
[/quote]
GOGL prije 6 mjeseci 7.39$, a prekjučer 9.24$ i to predstavlja opći trend pada cijene brodara u SAD?
On zna. Ne brini se. Za razliku od pojedinaca ovdje koji pišu nebuloze.
[/quote]
U članku ne piše kolika je sad cijena dionice ali po njemu bi realno trebala biti min 1000 kuna. Prošle godine najbolja a ove, po slobnoj procjeni jedna od najgorih i to bez objašnjenja. Dionica tone ko kamen svi se čude i neznaju razlog a kompanija se ne oglašava ko da se to njih ne tiče. Samo da ne dođe još neki Bilbija i napravi ovdje krš i lom.
Kamatne stope rastu = manja ekonomska aktivnost = manje prijevoza = manja dobit = niza cjena dionica
Matematika je tu jasna sto potvrdjuje i smjer kretanja dionice.
Ostalo su sve zelje i nadanja?
Sto bi amerikanac rekao slope of hope.
Nekako ne mogu a da ne primjetim da ovi sto su na forumu od 2010 godine pa nadalje vecinom pisu optimisticne prognoze dok ovi stariji pisu opreznije postove. Starji pamte sta je bilo 2008 i znaju dokle cjena moze kliziti. Cini mi se da ovi sto su se kasnije ukljucili tek treba da nauce lekciju. ATPL je danas u bitno drugacijoj situaciji nego je bila 2008.
2008 je imala hotele avio kompaniju marinu itd… a danas nema vise sta prodavati u slucaju sljedece krize. Sve je vec palo. Upitan ce joj biti i opstanaka. Ne zaboravite da za koji mjesec ulazimo u najduzi bull market u povijesti. Dokle mislite da ce globalni bull market trajati kad se zna da kamatne stope rastu? Al izgleda da svako treba da nauci svoju lekciju na svojoj kozi.
Kamatne stope rastu = manja ekonomska aktivnost = manje prijevoza = manja dobit = niza cjena dionica
Matematika je tu jasna sto potvrdjuje i smjer kretanja dionice.
Ostalo su sve zelje i nadanja?
Sto bi amerikanac rekao slope of hope.
Mislim da bi se morao malo manje baviti nadrimatematikom, a vise konkretnim brojevima.
Nekako ne mogu a da ne primjetim da ovi sto su na forumu od 2010 godine pa nadalje vecinom pisu optimisticne prognoze dok ovi stariji pisu opreznije postove. Starji pamte sta je bilo 2008 i znaju dokle cjena moze kliziti. Cini mi se da ovi sto su se kasnije ukljucili tek treba da nauce lekciju. ATPL je danas u bitno drugacijoj situaciji nego je bila 2008.
2008 je imala hotele avio kompaniju marinu itd… a danas nema vise sta prodavati u slucaju sljedece krize. Sve je vec palo. Upitan ce joj biti i opstanaka. Ne zaboravite da za koji mjesec ulazimo u najduzi bull market u povijesti. Dokle mislite da ce globalni bull market trajati kad se zna da kamatne stope rastu? Al izgleda da svako treba da nauci svoju lekciju na svojoj kozi.
Ovo je hrpa nepovezanih gluposti koja nema nikakvo uporište u konkretnoj procjeni. Globalni bull Market će trajati do nove sistemske krize, a ta kao ni prošla neće biti tako očita kao sto ti mantraš. Ovo sto ti pišeš možeš vise manje, u ovisnosti od osjetljivosti potrošnje ili volatilnosti (ciklicnosti) biznisa odnosno dionice navesti gotovo za svaki stock.
Ne znam odnosno ne razumijem po čemu bi Atlantska ili brodari opcenito bili najviše pogođeni medju sektorima?