Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 47,15 | 1.839 | 39 | 47,10 | 48,30 | -6,00% |
kako vrijeme odmiče i cijena pada, vidi se da nitko pojma nema (uključujući i mene) što se ovdje događa, još od 500 čitamo pisanije, litanije i nitko ne zna pravo stanje, možda tek I.B i ekipa, a vidimo, oni dodaju, zašto bi platili 600-700, kada ima junaka koji daju po 330
To ista osoba i na kupnji i na prodaji diktira cijenu, a svi ostaju u mreži
U tome je sva filozofija, a ozbiljne konkurencije nema. Može na malim prometima raditi što hoće, što želi vidi se iz aviona.
meni se čini da je ovdje na djelu istresanje malih…prvo je cijena otišla gore i time potakla na prodaju one koji su bili zadovoljni zaradom…kad se to istreslo krenulo je u suprotnom smjeru da se istresu oni uporni koji drže, ovaj puta ne mrkvom već batinom…računa se na strah od gubitaka…tako gore dole dok se ne preuzme što veća količina dionica…nema ovo više nikakve veze ni sa vozarinama ni sa poslovanjem, mislim da je u igri samo uzeti što više dionica od malih dioničara
Ovom što prodaje sa skrbničkog računa iz Top10 vjerojatno gori pa prodaje pošto poto…neće ni to dugo…
bacite oko što se dešava preko bare…
moglo bi se crveniti to malo duže…bez obzira na to kakvo smo tržište…nemojte mislit da će se vani crvenit, a da će se kod nas nešto zelenit…
Kretanje cijene sugerira suprotno, kao da se cijena polako spušta na razine mogućeg dokapa (250-300 kn?)
[/quote]
Ne vjerujem da se o tome radi.
Od početka godine Atlatska se razdužila za više od 10 milijuna dolara. 19 milijuna dolara koji dospijevaju ove godine je refinanciran. Za brodove Argosy i Jadran u tijeku je završna faza dogovora za refinanciranje, koje bi se trebalo realizirati u zadnjem kvartalu. Tako piše u FI 2/2018.
Poslovanje bi trebalo završiti s plusom ove godine, budući da vozarine od lipnja kontinuirano rastu za sve klase brodova iz flote Atlantske. Uzeli su i jedan brod u najam.
Pitanje je zbog čega netko namjerno ruši cijenu, kontra dobrog poslovanja kompanije i dobrih fundamenata u sektoru prijevoza rasutih tereta.
[/quote]
A tko to rusi cijenu?
Gdje je taj u vlasničkoj strukturi?
I zašto vi kojima je jeftino, sad ne kupujete?
Nitko od vas ne razmislja na globalnj razini zasto cjena polako klizi prema dolje. Kamatne stope u svijetu rastu. Housing market u americi vec zaronio 40% ove godine auto industrija isto. Cjena nafte raste. Sta mislite da ce se dogoditi s cjenom atlanske u situaciji rasta kamatnih stop? Mislite da ce biti vise prijevoza ili manje?
Kad kamate rastu globalno manje ce se tereta prevoziti jer ce se manje kupovati manja je ekonomska aktivnost. Tek smo poceli kliziti prema dolje. U sljedece 1-2 godine ocekujem ATPL ispod 50Kn. To je po meni dobra tocka ulaska pod uslovom da uopce prezivi sljedecu krizu. To sto je Bilbija kupovao velike kolicine ne znaci da je dobro pogodio vrijeme ulaska. Nece biti ni prvi ni zadnji koji je velike novce izgubio. Nekako imam osjecaj da nije bas previse obracao pozornost na globalna ekonomska kretanja kad je ulazio.
Nitko od vas ne razmislja na globalnj razini zasto cjena polako klizi prema dolje. Kamatne stope u svijetu rastu. Housing market u americi vec zaronio 40% ove godine auto industrija isto. Cjena nafte raste. Sta mislite da ce se dogoditi s cjenom atlanske u situaciji rasta kamatnih stop? Mislite da ce biti vise prijevoza ili manje?
Kad kamate rastu globalno manje ce se tereta prevoziti jer ce se manje kupovati manja je ekonomska aktivnost. Tek smo poceli kliziti prema dolje. U sljedece 1-2 godine ocekujem ATPL ispod 50Kn. To je po meni dobra tocka ulaska pod uslovom da uopce prezivi sljedecu krizu. To sto je Bilbija kupovao velike kolicine ne znaci da je dobro pogodio vrijeme ulaska. Nece biti ni prvi ni zadnji koji je velike novce izgubio. Nekako imam osjecaj da nije bas previse obracao pozornost na globalna ekonomska kretanja kad je ulazio.
Svaka čast…u sridu bi se reklo…
Nitko od vas nema pojma zašto je g. B. kupovao, zato molim vas prestanite sa natezanjima.
Nitko od vas nema pojma zašto je g. B. kupovao, zato molim vas prestanite sa natezanjima.
Svako ko kupuje kupuje da zaradi.
Mislis da mu je lako gledati kako mu se portfelj otopio 50% u zadnjih par mjeseci?
A kako ce mu tek portfelj izgledati za 1-2 godine?