ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


odakle znaš da će ići dokap,

A već par godina pričaju da ide dokap, a možda jednom budu i u pravu. Već sad su vozarine koje donose pozitivno poslovanje, a ako se još poboljšaju, onda će dobiti odgovor zašto kupuje u tolikim količinama 🙂

Nego zašto jeprije kupovao RIVP u tako velikim količinama, prije nego je na njoj digao x10-15? a ekipa se rukama i nogama otimala da kupi od njega, mislite da se neće i na ATPL jednog dana otimati ako vozarine odu još gore 🙂

bugs,ne želim im ništa kontrirati,neka piše svak što ga volja..

To ista osoba i na kupnji i na prodaji diktira cijenu, a svi ostaju u mreži

mislite? ne bih se čudio…pa tko drugi ima toliku količinu…

Što se tiče dokapa ovdje ga neće biti jer bi to bio fijasko. On je sada predsjednik NO i bilo bi malo smiješno i neozbiljno da se bavi mešetarenjem dionicama ATPL. Kao najveći dioničar se treba baviti dugoročnom poslovnom politikom firme jer je to sad njegovo vlasništvo a najveći interes bi mu trebala biti dobit i isplata dijela dobiti kroz dividendu.

Sokrat: Vidiš li prijatelju ona tri čobana? Sve dok oni mogu da nadglasavaju mene i Platona i uslijed toga da donose odluke, ja u demokraciju ne vjerujem.


mislite? ne bih se čudio…pa tko drugi ima toliku količinu…

ova rupa iza 346 sigurno nije slučajna



opet je kupljena veća količina na 348 kn i par komada na 356…netko se panično trudi prikazati uljepšanu sliku
p.s. ali svaki put dolaze sve veće količine na 348 kn

Nije istina kolega, baš suprotno. Netko se jako trudi oboriti ovo što niže i ide mu odlično. Ništa nije slučajno.
A vozarine su vrlo pristojne i ide brzo izgradnja mega zgrade sa 10-ak katova.
[/quote]

Baš tako. Prosječne vozarine od početka godine do danas su za panamaxe i supramaxe veće za 26%, a za handye 20% u odnosu na isto razdoblje prošle godine.


Što se tiče dokapa ovdje ga neće biti jer bi to bio fijasko.

Kretanje cijene sugerira suprotno, kao da se cijena polako spušta na razine mogućeg dokapa (250-300 kn?)

Ignore: KressoM, delux

@makalu
Naznake su, sudeći po friško sklopljenim ugovorima na period, da bi se vozarine u 4. kvartalu mogle još dodatno upristojiti.

Lloyds
2018-10-04
PERIOD
‘Shandong Peng Cheng’ 2010 82154 dwt dely Rotterdam 03 Oct 2-3 laden legs (1st leg USEC/Brazil coal) redel Skaw-Passero $16,000 – Ultrabulk
‘Despina V’ 2018 81200 dwt dely Bordeaux 13/18 Oct balance of period until maximum 1st April 2019 redel worldwide $20,000 – Oldendorff
‘SBI Mazurka’ 2017 81232 dwt dely Canakkale 11 Oct 7/9 months redel worldwide $16,500 – Bunge



Što se tiče dokapa ovdje ga neće biti jer bi to bio fijasko.

Kretanje cijene sugerira suprotno, kao da se cijena polako spušta na razine mogućeg dokapa (250-300 kn?)
[/quote]

Tebi se baš dokapitalizira :).. ono pred 2-3 godine nisu radili kad je sve bilo u banani i kad je trebalo keša, a ti bi danas radio kad uredno možeš poslovati i vraćati kredite, sa sadašnjim vozarinama imaš bar par milja $ dnevno zarade po brodu, da uredno vraćaš kredite i još ti ostane.
Mislim tko zna, možda se sve opet vrati na one povjesno minimalne vozarine, pa će biti frka…. ali otom potom



Što se tiče dokapa ovdje ga neće biti jer bi to bio fijasko.

Kretanje cijene sugerira suprotno, kao da se cijena polako spušta na razine mogućeg dokapa (250-300 kn?)
[/quote]

Ne vjerujem da se o tome radi.

Od početka godine Atlatska se razdužila za više od 10 milijuna dolara. 19 milijuna dolara koji dospijevaju ove godine je refinanciran. Za brodove Argosy i Jadran u tijeku je završna faza dogovora za refinanciranje, koje bi se trebalo realizirati u zadnjem kvartalu. Tako piše u FI 2/2018.

Poslovanje bi trebalo završiti s plusom ove godine, budući da vozarine od lipnja kontinuirano rastu za sve klase brodova iz flote Atlantske. Uzeli su i jedan brod u najam.

Pitanje je zbog čega netko namjerno ruši cijenu, kontra dobrog poslovanja kompanije i dobrih fundamenata u sektoru prijevoza rasutih tereta.

Ima li tko kakav info dali cerp misli prodat svoj dio?

New Report

Close