Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 4.900 | 100 | 49,00 | 49,50 | 0,00% |
Tko kaže da se samo prodaje i od toga preživljava?
http://www.zse.hr/userdocsimages/novosti/HgBPPUHO0GJgSDcu7AdnOQ==.pdf
a jesu li kupili taj brod? nisu….samo su ga uzeli u upravljanje jer vjerojatno nemaju para za kupnju
[/quote]
Pa to je najbolja kombinacija, imaš cistu zaradu. Da ti se ne isplati i nemaš zaradu, sigurno nebi uzeo ni ti u najam brod 😉
[/quote]
Ne bi se piše odvojeno.
[/quote]
Bolje vizualno izgleda spojeno i uocljivije je 🙂
a to sta je netko odlucio tako povezati u HR pravopisu, nek povezuje, sa takvim glupostima nemam vremena se zamarati u zivotu
Znači da bi popravili stanje obaveza u bilanci prvo su prodali dio brodova,pa ostatak obaveza reprogramirali da im kamata nebi bila velika ( da nisu prodali brodove vjerojatno bi plaćali nemoralne kamate ) i sada polako uzimaju u najam i osluškuju tržište za dalje. Prije par godina je bilo upita prema njima dali se možda misle diverzificirati u druge grane brodarskog prijevoza na što su odgovorili da su im sve opcije otvorene ako se pokaže da su profitabilne. Tu sad dolazimo do moguće dokapitalizacije ili ponovnog zaduženje za kupnju novih brodova..
toćno. otprilike, kao kada dođem na poreznu i prijavim prodaju stana, a oni mi ne vjeruju da prodajem po nižoj cijeni nego sam ga nabavio i vele “to vam nitko neće vjerovati- kupili stan da bi ste izgubili??????”.
onda ja njih pitam zašto rade u poreznoj za 6000 kn, a ne rade za 20000 kn sa istom stručnom spremom. sada treba obrstiti one koji su propali, ili jurišaju prema dnu. tako i na atpl gledaju, no ona je “boranija”. ovo je postao kruh sa 21 korom. bit će dokapa i kupnje novih brodova i predviđam dobru budućnost koju ja, nažalost, neću doživjeti, kao ni oni iz uprave.
I još nešto na obavjesti o preuzimanju broda u charter piše da će ugovor trajati do prodaje brode od strane vlasnika. Tko kaže da ATPL nije kupac u toj kombinaciji? Treba biti strpljiv i vidjet u kojem će smjeru market na duži period, slabo se priča o pročišćavanju balastnih voda i manjim zagađivačima…
A uhvatili ste se tog broda ko pijan plota.
Dokapa im se bolje ostaviti jer neće skupit ni za burek a kamoli za nešto više
Da li je izašla kakva službena obavijest za dokap za ovu firmu i kada, jer je ne mogu naći?
Vidim da je glavni argument za pad cijene dokap, ali nigdje ne vidim poziv.
A uhvatili ste se tog broda ko pijan plota.
Dokapa im se bolje ostaviti jer neće skupit ni za burek a kamoli za nešto više
Zašto mislite da bi bili loše sudjelovat u dokapu za kupnju brodova po knjigovidstveno vrijednosti nabavljenih?
A uhvatili ste se tog broda ko pijan plota.
Dokapa im se bolje ostaviti jer neće skupit ni za burek a kamoli za nešto više
Zašto mislite da bi bili loše sudjelovat u dokapu za kupnju brodova po knjigovidstveno vrijednosti nabavljenih?
[/quote]
Pa čovjek je napisao da bi tesko skupili za novi kapital. Ne znam, ima kod nas jedna kategorija investitora koja zna dijeliti lovu šakom i kapom no cini mi se da će poslije Agrokora te u duhu najavljene reforme, ubuduće biti dosta pažljiviji “na obaraču”.
Ja ne bih kupovao dionice bulk brodara. Pogotovo ne “skupe” dionice kakvi bi zeljeli emitirati u ATPL. Meni nije jasno ako su oni tako sigurni u svoj poslovni model i oporavak tržišta sto ne izdaju konvertibilne bondove i novac potraže na fixed-income trzistu. Vjerujem da bi se u ozračju niskih prinosa našlo zainteresiranih, al naravno po fer cijenama, a ne prema nečijim željama i neostvarivim planovima. Ovako, oni traže novu rundu beskamatno para da oni dalje upravljaju flotom i parama, a dionicari se klade jel će ove godine scrap biti pol posto visi ili niži?! I citaju plaćene clanke po inozemnim portalima koji svaki dan tvrde i furaju neku novu priču. Generalno, bulk je jako rizična roba, a obzirom na likvidnost burze i neki srednjoročni outlook nije mjesto za pospremanje znacajne količine love.
O dokapu pricate vec godinu, dve 🙂 kakav dokap, pa firma je prosla kroz najgore razdoblje niskih vozarina u povijesti bez dokapa u odnosu na druge, sve uredno otplacuju, refinanciraju, i trenutno ok posluju
ako vam je sad puno 400,, nađeš jeftinije, ili kupis kad ti ne bude puno 🙂 nekad je to bilo 100, a nekad ni 2000 nije bilo puno
Rasprodali su pola flote, sve hotele i glavninu nekretnina. Bez toga ne bi preživjeli, a ovo sto je ostalo ne garantira bas blistavu budućnost.
Njih su kreditori stisnuli uza zid i uvjetovali smanjenje duga refinanciranjem postojećih kredita i dokapom. Možda su oni od njega odustali, no iz tekućeg poslovanja ne mogu obnavljati niti širiti flotu, a to je uvjet opstanka na bulk trzistu.
Mislim da za obnavljanje, odnosno pomlađivanje flote, ako ste to mislili nemaju potrebe budući da su svi brodovi osim jednog mlađi od 10 god……..
Misliš?
Ja bas mislim da svaki brodar koji je “u businessu” želi sto vecu i sto mladju flotu. To je naprosto uvjet opstanka u ovom businessu i skupljeg vrednovanja.
Pa sve je to biznis, kupnja kad je zarada, prilika i prodaja kad je frka, daj bog da imas toliko imovine da mozes prodati ako zagusti i prebroditi losa vremena, kako bi krenio u nove pobjede 🙂