Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 21.266 | 434 | 49,00 | 49,50 | 0,00% |
Vaš link …
Evo razloga zašto pada. A komentar da mali mogu napraviti dar mar je smiješan, pogotovo nakon mnogih primjera gdje su nasanjkani a i ovdje se traži model da im se slično napravi.
Nažalost, ne traži se model jer je već “na snazi”.
Ovaj puta samo čisti brojevi..:
EBITDA oper 2016 H1 – 117.2 mil kn
2017 H1 + 46.6 mil kn
2018 H1 + 50.3 mil kn
Računajući broj operativnih dana u 2018 je bilo koliko sam izračunao cca 560 dana manje nego u 2017. Prodani su Libertas i Imperijal i raskinuti bareboat ugovori za Sv Nikolu, Oluju i Orsulu.
Znaci operativni prihod po pr brodu je cca 30% veći u H1 2018 nego u 2017
Dug je smanjen 0d 31.12.2016 za cca 48 .7 mil $. To je cca 30%.
Čista brojka je 11.523.084 kn gubitka u Q2, neuvjerljiv rast, zapravo stagnacija vozarina i pad cijene ispod 400 kn već sutra, što znači da sam nepopravljivi retardo jer nisam prodao kad je bila iznad 600, iznad 500, iznad 400 ….
Umjesto da sam izašao sa zaradom, ja opet gomilam gubitak!
Ja sam sebe ne razumijem.
[/quote]
Ja sam jedva dočekao da vratim izgubljeno u 10 god. čekanja. Prodao ih i kupio dvije nekretnine i ovih dana malo Auruma za uspomenu na lijepe dane.
komentar ti je…neću da vrijeđam…
nitko nije govorio da neće više nikad rast…kao isto što nitko nije rekao da se cijene vozarina nikada neće oporaviti…vidiš…vrijeme je vrlo relativan pojam…rasti sigurno hoće…samo je pitanje kada i kada će biti uistinu pravo vrijeme za investirati u brodare…ili možda da se samo ograničim i kažem u hrvatske brodarske komapnije…budući su same po sebi specifične…
a osobno ne bi nikome trenutno uopće preporučio da uloži lipe u bilo koju kompaniju izlistanu na ZSE…
a ako ideš gledati hoće li nešto rasti ili neće…sve će rasti…samo je pitanje vremena…hoće li to biti za mjesec-dva…godinu-dvije…deset…ako toliko netko preživi i doživi…
a siguran sam da su se tom logikom vodili i oni koji su ovo kupovali na 600 kn…sad će morati malo pričekati da dođu na nulu…koliko…nitko ne zna…
[/quote]
A cuj,,, ako oduzmes kolicinu koju je IB kupovao zadnje 2 godine, jako je malo ekipe extra uzimalo i male kolicine
[/quote]
Sorry, ali ovo ne stoji….
Na ZSE je u 2 godinu protrgovano preko 410.000 dionica.
IB je tu mozda 20% participirao, sve dugo su mali dionicari
Ovo je odavno dionica sa velikim free floatom i mali mogu ovdje za cas napraviti dar mar
[/quote]
50%, a ne 20% u posljednje tri godine. To se da izračunati.
[/quote]
Covjek je rekao 2 god, a ne 3
Ovo sto sam napisao je ukupan promet od 1.8.2016 do 1.8.2018.
Lako se vidi kolika je pozicija IB bila 1.8.2016……..oko 72.000 kom
Dakle i dalje ponavljam, IB je napravio 20% do najvise 25% prometa. Ne vise od toga. Ostalo su kupovali manji dionicari.
A sto je bitno 2 ili 3 godine? On je pumpao i održavao cijenu. Sigurno to nije radio ako nije imao unaprijed dogovorenu kombinaciju. Naravno da kad je “ekipa” shvatila da postoji “jelen” kojem se uvijek mogu iskrcati da je koristila priliku. Medjutim, svemu jednom dodje kraj, a gravitacija je dosta jaka sila pa uvijek prizemlji “visoke letačke” i sitnu boraniju koja ih prati.
Ovo dolje je samo moje misljenje, i to vrlo spekulativno, ali razmislite:
Gledajuci timeline zbivanja, dno je dodirnuto sredinom 2016, IB pocinje kupovati, a vozarine krecu prema gore, na krilima toga dionica para 400 kao kroz putar na NAV-u od oko 300. IB dolazi do znacajnog paketa koji kasnije podebljava, ali time se ne rjesava kronicni problem firme, zaduzenost, i za to se planira dokap, vjerovatno najdeblji moguci po visokoj cijeni, od strane institucionalnih koji bi mozda tada jos pristali na pricu oko rastucih vozarina i FCF-a. Tada jos nije bilo sloma Agrokora.
Dolazi slom Agrokora, sve pada u vodu jer su fondovi izduvali i ne smiju se toliko izlagati, i regulator polako otvara oci.
Nasi junaci ostaju na brisanom s hrpom papira, a vozarine tak tak. Dugorocno situacija nije sjajna jer Kinezima ne moze konkurirati nitko, ni u celiku ni u ljudstvu ni u kapitalu. Kratkorocno se mozda moze spasiti stvar, ali uskoro ce biti sad ili nikad.
Ovaj puta samo čisti brojevi..:
EBITDA oper 2016 H1 – 117.2 mil kn
2017 H1 + 46.6 mil kn
2018 H1 + 50.3 mil kn
Računajući broj operativnih dana u 2018 je bilo koliko sam izračunao cca 560 dana manje nego u 2017. Prodani su Libertas i Imperijal i raskinuti bareboat ugovori za Sv Nikolu, Oluju i Orsulu.
Znaci operativni prihod po pr brodu je cca 30% veći u H1 2018 nego u 2017
Dug je smanjen 0d 31.12.2016 za cca 48 .7 mil $. To je cca 30%.
Čista brojka je 11.523.084 kn gubitka u Q2, neuvjerljiv rast, zapravo stagnacija vozarina i pad cijene ispod 400 kn već sutra, što znači da sam nepopravljivi retardo jer nisam prodao kad je bila iznad 600, iznad 500, iznad 400 ….
Umjesto da sam izašao sa zaradom, ja opet gomilam gubitak!
Ja sam sebe ne razumijem.
[/quote]
prika obiktivan si i pošteno si prizna i ja san ti oprostija šta si me onako napada na 700 kuni.
dioničari tribaju pritisnut upravu da je transparentija ka šta su priko bare i slide boji dani.
Ovo dolje je samo moje misljenje, i to vrlo spekulativno, ali razmislite:
Gledajuci timeline zbivanja, dno je dodirnuto sredinom 2016, IB pocinje kupovati, a vozarine krecu prema gore, na krilima toga dionica para 400 kao kroz putar na NAV-u od oko 300. IB dolazi do znacajnog paketa koji kasnije podebljava, ali time se ne rjesava kronicni problem firme, zaduzenost, i za to se planira dokap, vjerovatno najdeblji moguci po visokoj cijeni, od strane institucionalnih koji bi mozda tada jos pristali na pricu oko rastucih vozarina i FCF-a. Tada jos nije bilo sloma Agrokora.
Dolazi slom Agrokora, sve pada u vodu jer su fondovi izduvali i ne smiju se toliko izlagati, i regulator polako otvara oci.
Nasi junaci ostaju na brisanom s hrpom papira, a vozarine tak tak. Dugorocno situacija nije sjajna jer Kinezima ne moze konkurirati nitko, ni u celiku ni u ljudstvu ni u kapitalu. Kratkorocno se mozda moze spasiti stvar, ali uskoro ce biti sad ili nikad.
meni se isto čini da dotični nije sveznajući.. ali ako već špekuliramo onda je on ovo pikirao na još malo duži rok.. sve nas je malo zatekao agrokor (mene ne direktno) pa SAD i njihovo igranje mačke i miša.. Kina je tu igrač broj jedan i to će i ostati.. vozarine se jesu oporavile.. trend je uzlazan.. kako će AP tu znati odigrati ostaje da vidimo.. smanjen je brodski prostor.. i puno toga se mora poklopiti da stvari odu u željenom smjeru.. dokap i po kojoj cijeni – nemam pojma.. zanimljivo se sjetiti da očito novaca ima.. jer one dane kada je cijena bila na vrhuncu znalo je biti prometa i po 5mil HRK-a.. municije očito ima.. ali treba nam daljnje poboljšanje fundamenata..
Evo za one koji se vole baviti analiziranjem i uspoređivanjem:
http://dryships.irwebpage.com/press/drys-073118.pdf
Tko kaže da se samo prodaje i od toga preživljava?
http://www.zse.hr/userdocsimages/novosti/HgBPPUHO0GJgSDcu7AdnOQ==.pdf
Atlantska plovidba d.d. izvještava da je dana 04.08.2018.9., na sidrištu luke Shanghai u 10,35 sati (UTC),
preuzela u upravljanje (mbnagement) motorni brod Pelagos.
Očekivano trajanje upravljanja je do
prodaje broda od strane vlasnika.
http://zse.hr/userdocsimages/novosti/HgBPPUHO0GJgSDcu7AdnOQ==.pdf
Tko kaže da se samo prodaje i od toga preživljava?
http://www.zse.hr/userdocsimages/novosti/HgBPPUHO0GJgSDcu7AdnOQ==.pdf
a jesu li kupili taj brod? nisu….samo su ga uzeli u upravljanje jer vjerojatno nemaju para za kupnju