Pretpostavljam da vecina na ovom forumu prati vise dionica i ako ste primjetili velikog bida i dubine naloga nema na vecini dionica..pa tako i na ovoj. Ako netko nasilno pokusa izaci iz bilo koje dionice rusi cijenu same dionice za dvoznamenkasti iznos..Jednostavno su to cari naseg trzista..Kada je netko prije mjesec dva stavio nalog od 1000 ATPL na prodaju cijena je pala sa 600 na 480 u par sekundi.. Sto se tice masivnog iskrcavanja ovih sto salju obavijesti za ATPL, sjecam se da su veliki paket prodali na 150kn prije koju godinu, pa na 280kn itd. tako da to nista ne treba znaciti za cijenu.. Jednostavno im se u strategiju vise ne uklapa brodar i odlucili su prodati, sto nema veze sa kvalitetom i perspektivom same firme. ATPL je prilicno optimizirana firma i ostvaruje zaradu (citaj profit) sto je dobro za suvlasnike firme i daje sigurnost u buducnost same firme.
Je, ostvaruje dobit, al samo dok prodaje brodove, kad izbaciš taj efekt iz rezultata, firma ostvaruje operativan gubitak i dalje.
Pretpostavljam da vecina na ovom forumu prati vise dionica i ako ste primjetili velikog bida i dubine naloga nema na vecini dionica..pa tako i na ovoj. Ako netko nasilno pokusa izaci iz bilo koje dionice rusi cijenu same dionice za dvoznamenkasti iznos..Jednostavno su to cari naseg trzista..Kada je netko prije mjesec dva stavio nalog od 1000 ATPL na prodaju cijena je pala sa 600 na 480 u par sekundi.. Sto se tice masivnog iskrcavanja ovih sto salju obavijesti za ATPL, sjecam se da su veliki paket prodali na 150kn prije koju godinu, pa na 280kn itd. tako da to nista ne treba znaciti za cijenu.. Jednostavno im se u strategiju vise ne uklapa brodar i odlucili su prodati, sto nema veze sa kvalitetom i perspektivom same firme. ATPL je prilicno optimizirana firma i ostvaruje zaradu (citaj profit) sto je dobro za suvlasnike firme i daje sigurnost u buducnost same firme.
Je, ostvaruje dobit, al samo dok prodaje brodove, kad izbaciš taj efekt iz rezultata, firma ostvaruje operativan gubitak i dalje.
[/quote]
Nije točno, ove godine neće biti prodaje brodova ni hotela, a Društvo će ostvariti solidnu dobit. Vozarine nisu na nekim bajnim razinama ali omogućavaju pozitivno poslovanje, dok će 2019. to biti još više izraženo ako nas Trump pusti na miru delati 🙂
Otplovio i Maple Glory. Menadžment je trajao samo godinu dana, pompozno je najavljivan a raskinut iznenada i u tišini.
http://www.atlant.hr/3kretanje_brodova.php
Otplovio i Maple Glory. Menadžment je trajao samo godinu dana, pompozno je najavljivan a raskinut iznenada i u tišini.
http://www.atlant.hr/3kretanje_brodova.php
Hvala što si nas prosvjetlio
http://www.zse.hr/userdocsimages/novosti/wcuNWABxbtJbSr5DyW0M5w==.pdf
Sta je sad pak ovo bilo?
vjerojatno IB , da ga se ne zaboravi…
… samo je pitanje momenta kad će počet udaranje po asku
Zanimljivo
😀💪
Dobro gdje je sad Croatia osiguranje, šta sad ne istresu do 460??? Ne oni radije guše bilo kakav rast kad njima pukne.
i jedna stvar mi nije jasna… koliko to Croatia osiguranje uopće ima dionica? U top 10 ih nema…