Tajna uspjeha razotkrivena je na str. 33 i 34 konrev. Radi se o 110m izvanrednih prihoda iskazanih u q4 na temelju povećanja vrijednosti za četiri pnmxa i 32m rashoda kao posljedica usklađivanja vrijednosti za tri supre. Znači da je bez ovih stavki dobit manja za 78m isto kao i EBITDA.
Krasno. Sve ljepse od ljepseg dok ne dodjemo do superlativa.
http://zse.hr/userdocsimages/financ/ATPL-fin2017-1Y-REV-K-HR.pdf
koji dio je točno odličan?
poslovni prihodi su manji za 13 milijuna kuna…ovom forumu su puna usta BDI-ja i cijena vozarina koji su u prosjeku veći od onih u 2016. godini…a unatoč tome…atpl ima manje poslovne prihode…pa kako to?
sveobuhvatni gubitak je i dalje 26 milijuna kuna….šta je tu dobro?
[/quote]
Prihodi su ostvareni s tri broda manje u floti i s nižim tečajem dolara.
[/quote]
Ispravak. S četiri broda manje u floti nego u prvom kvartalu 2017.
koji dio je točno odličan?
poslovni prihodi su manji za 13 milijuna kuna…ovom forumu su puna usta BDI-ja i cijena vozarina koji su u prosjeku veći od onih u 2016. godini…a unatoč tome…atpl ima manje poslovne prihode…pa kako to?
sveobuhvatni gubitak je i dalje 26 milijuna kuna….šta je tu dobro?
[/quote]
Prihodi su ostvareni s tri broda manje u floti i s nižim tečajem dolara.
[/quote]
Ispravak. S četiri broda manje u floti nego u prvom kvartalu 2017.
[/quote]
I to je kao dobro?
Obzirom da knjiže sve i sva pod poslovne prihode to je jako, jako upitno.
Dečki su zaboravili dok je ATPL radila revalorizaciju imovine (umanjenje) od cca 500 milijuna kuna… Sad dok su valuacije otišle gore čudom se čude, skoro pa su u šoku….
Radila se revalorizacija (umanjenje) imovine za 750 milijuna kuna…
Tajna uspjeha razotkrivena je na str. 33 i 34 konrev. Radi se o 110m izvanrednih prihoda iskazanih u q4 na temelju povećanja vrijednosti za četiri pnmxa i 32m rashoda kao posljedica usklađivanja vrijednosti za tri supre. Znači da je bez ovih stavki dobit manja za 78m isto kao i EBITDA.
Da citiram sam sebe kad su izašli nerevidirani podaci: Koliko mi se čini, bez (dopuštenih) računovodstvenih usklađenja i uz manje operativnih dana, rezultat oko nule. Dobro, loše, u sredini… kako se kome čini.
Meni je žao što opet nema iskoraka u samoj formi revidiranih financijskih izvještaja, pošteni MSFI izvještaj sa svim traženim objavama bi uzeo još barem 20 stranica. Možda nije suštinski prebitno, ali dalo bi na ozbiljnosti i transparentnosti izvještavanja.
Prvi kvartal djeluje vrlo solidno. Minus iz tečajnih razlike iz preračunavanja su čista računovodstvena kategorija, nije pretjerano bitan za poslovanje, kao što neće biti bitan ni njihov plus kad dolar naraste (recimo danas je oko 2% veći u odnosu na 31.3.).
Tajna uspjeha razotkrivena je na str. 33 i 34 konrev. Radi se o 110m izvanrednih prihoda iskazanih u q4 na temelju povećanja vrijednosti za četiri pnmxa i 32m rashoda kao posljedica usklađivanja vrijednosti za tri supre. Znači da je bez ovih stavki dobit manja za 78m isto kao i EBITDA.
Da citiram sam sebe kad su izašli nerevidirani podaci: Koliko mi se čini, bez (dopuštenih) računovodstvenih usklađenja i uz manje operativnih dana, rezultat oko nule. Dobro, loše, u sredini… kako se kome čini.
Meni je žao što opet nema iskoraka u samoj formi revidiranih financijskih izvještaja, pošteni MSFI izvještaj sa svim traženim objavama bi uzeo još barem 20 stranica. Možda nije suštinski prebitno, ali dalo bi na ozbiljnosti i transparentnosti izvještavanja.
Prvi kvartal djeluje vrlo solidno. Minus iz tečajnih razlike iz preračunavanja su čista računovodstvena kategorija, nije pretjerano bitan za poslovanje, kao što neće biti bitan ni njihov plus kad dolar naraste (recimo danas je oko 2% veći u odnosu na 31.3.).
[/quote]
Al nisi komentirao najbitnije, značajan nesrazmjer između fer vrijednosti flote i one u knjigama i onda povrh toga oni još revaloriziraju imovinu na gore i to provuku kroz RDiG, tko je tu lud?
Tajna uspjeha razotkrivena je na str. 33 i 34 konrev. Radi se o 110m izvanrednih prihoda iskazanih u q4 na temelju povećanja vrijednosti za četiri pnmxa i 32m rashoda kao posljedica usklađivanja vrijednosti za tri supre. Znači da je bez ovih stavki dobit manja za 78m isto kao i EBITDA.
Da citiram sam sebe kad su izašli nerevidirani podaci: Koliko mi se čini, bez (dopuštenih) računovodstvenih usklađenja i uz manje operativnih dana, rezultat oko nule. Dobro, loše, u sredini… kako se kome čini.
Meni je žao što opet nema iskoraka u samoj formi revidiranih financijskih izvještaja, pošteni MSFI izvještaj sa svim traženim objavama bi uzeo još barem 20 stranica. Možda nije suštinski prebitno, ali dalo bi na ozbiljnosti i transparentnosti izvještavanja.
Prvi kvartal djeluje vrlo solidno. Minus iz tečajnih razlike iz preračunavanja su čista računovodstvena kategorija, nije pretjerano bitan za poslovanje, kao što neće biti bitan ni njihov plus kad dolar naraste (recimo danas je oko 2% veći u odnosu na 31.3.).
[/quote]
Al nisi komentirao najbitnije, značajan nesrazmjer između fer vrijednosti flote i one u knjigama i onda povrh toga oni još revaloriziraju imovinu na gore i to provuku kroz RDiG, tko je tu lud?
[/quote]
Koliko mi se cini cijena 10 godina starog panamaxa je od kraja 2016 narasla cca 100 %. Zaista se postavlja pitanje tko je tu lud? Hvala 😀💪🤞✌
Tajna uspjeha razotkrivena je na str. 33 i 34 konrev. Radi se o 110m izvanrednih prihoda iskazanih u q4 na temelju povećanja vrijednosti za četiri pnmxa i 32m rashoda kao posljedica usklađivanja vrijednosti za tri supre. Znači da je bez ovih stavki dobit manja za 78m isto kao i EBITDA.
Da citiram sam sebe kad su izašli nerevidirani podaci: Koliko mi se čini, bez (dopuštenih) računovodstvenih usklađenja i uz manje operativnih dana, rezultat oko nule. Dobro, loše, u sredini… kako se kome čini.
Meni je žao što opet nema iskoraka u samoj formi revidiranih financijskih izvještaja, pošteni MSFI izvještaj sa svim traženim objavama bi uzeo još barem 20 stranica. Možda nije suštinski prebitno, ali dalo bi na ozbiljnosti i transparentnosti izvještavanja.
Prvi kvartal djeluje vrlo solidno. Minus iz tečajnih razlike iz preračunavanja su čista računovodstvena kategorija, nije pretjerano bitan za poslovanje, kao što neće biti bitan ni njihov plus kad dolar naraste (recimo danas je oko 2% veći u odnosu na 31.3.).
[/quote]
Al nisi komentirao najbitnije, značajan nesrazmjer između fer vrijednosti flote i one u knjigama i onda povrh toga oni još revaloriziraju imovinu na gore i to provuku kroz RDiG, tko je tu lud?
[/quote]
Dakle, ako ja dobro čitam, taj nesrazmjer je oko 166 mil kn (procjenjena vrijednost 161,5 mil USD po tečaju na 31.12.2017 je 1,012 milijardi kn, u knjigama imaju 1,178 milijardi). Uvijek se trebamo vratiti par godina unatrag kad su knjižili onih 750 mil kn umanjenja vrijednosti brodova. Prema rač. standardima, to umanjenje se u kasnijim razdobljima može povratiti, ako se vrijednost imovine poveća. Ta vrijednost se računa ili kao tržišna cijena ili kao vrijednost imovine u upotrebi i uzima se viša vrijednost.
Naravno, sve je stvar adekvatnosti procjene i možda bismo mogli bolje diskutirati da su u izvještajima navedene pretpostavke. Možda najviše informacija daje revizor u svom mišljenju:
“Provjerili smo izračune, provjerili kretanje vozarina temeljene na zaključenim ugovorima, provjerili eksterne procjene brokera o vrijednostima brodova, te smo stekli uvjerenje da je točka 119. MRS-a 36. točno primjenjena. Mišljenja smo da su projekcije novčanog toka korištene u mjerenju vrijednosti u upotrebi utemeljene su na razumnim i održivim pretpostavkama i predstavljaju najbolju procjenu Uprave Grupe o ekonomskom stanju koje će postojati tijekom preostalog korisnog vijeka upotrebe sredstava.”
Iz ovoga bi se dalo iščitati da brojke korištene u procjeni (barem dijelom) počivaju na zaključenim ugovorima. Nažalost, nemamo drugih podataka koji dosta utječu na izračun, npr. diskontna stopa, ali eto…
To što su provukli kroz RDG je u redu jer se tako radi kod vraćanja vrijednosti imovine koja je prije toga bila umanjena kroz taj isti RDG.
Tajna uspjeha razotkrivena je na str. 33 i 34 konrev. Radi se o 110m izvanrednih prihoda iskazanih u q4 na temelju povećanja vrijednosti za četiri pnmxa i 32m rashoda kao posljedica usklađivanja vrijednosti za tri supre. Znači da je bez ovih stavki dobit manja za 78m isto kao i EBITDA.
Da citiram sam sebe kad su izašli nerevidirani podaci: Koliko mi se čini, bez (dopuštenih) računovodstvenih usklađenja i uz manje operativnih dana, rezultat oko nule. Dobro, loše, u sredini… kako se kome čini.
Meni je žao što opet nema iskoraka u samoj formi revidiranih financijskih izvještaja, pošteni MSFI izvještaj sa svim traženim objavama bi uzeo još barem 20 stranica. Možda nije suštinski prebitno, ali dalo bi na ozbiljnosti i transparentnosti izvještavanja.
Prvi kvartal djeluje vrlo solidno. Minus iz tečajnih razlike iz preračunavanja su čista računovodstvena kategorija, nije pretjerano bitan za poslovanje, kao što neće biti bitan ni njihov plus kad dolar naraste (recimo danas je oko 2% veći u odnosu na 31.3.).
[/quote]
Al nisi komentirao najbitnije, značajan nesrazmjer između fer vrijednosti flote i one u knjigama i onda povrh toga oni još revaloriziraju imovinu na gore i to provuku kroz RDiG, tko je tu lud?
[/quote]
Dakle, ako ja dobro čitam, taj nesrazmjer je oko 166 mil kn (procjenjena vrijednost 161,5 mil USD po tečaju na 31.12.2017 je 1,012 milijardi kn, u knjigama imaju 1,178 milijardi). Uvijek se trebamo vratiti par godina unatrag kad su knjižili onih 750 mil kn umanjenja vrijednosti brodova. Prema rač. standardima, to umanjenje se u kasnijim razdobljima može povratiti, ako se vrijednost imovine poveća. Ta vrijednost se računa ili kao tržišna cijena ili kao vrijednost imovine u upotrebi i uzima se viša vrijednost.
Naravno, sve je stvar adekvatnosti procjene i možda bismo mogli bolje diskutirati da su u izvještajima navedene pretpostavke. Možda najviše informacija daje revizor u svom mišljenju:
"Provjerili smo izračune, provjerili kretanje vozarina temeljene na zaključenim ugovorima, provjerili eksterne procjene brokera o vrijednostima brodova, te smo stekli uvjerenje da je točka 119. MRS-a 36. točno primjenjena. Mišljenja smo da su projekcije novčanog toka korištene u mjerenju vrijednosti u upotrebi utemeljene su na razumnim i održivim pretpostavkama i predstavljaju najbolju procjenu Uprave Grupe o ekonomskom stanju koje će postojati tijekom preostalog korisnog vijeka upotrebe sredstava."
Iz ovoga bi se dalo iščitati da brojke korištene u procjeni (barem dijelom) počivaju na zaključenim ugovorima. Nažalost, nemamo drugih podataka koji dosta utječu na izračun, npr. diskontna stopa, ali eto…
To što su provukli kroz RDG je u redu jer se tako radi kod vraćanja vrijednosti imovine koja je prije toga bila umanjena kroz taj isti RDG.
[/quote]
Nije u redu jer nisu fer vrednovali imovinu ni prilikom umanjenja. Na to su ih prisilili revizor i propisi.
Uzmi flotu od tih preostalih par brodova i vrednuj je po ovim cijenama: http://www.compassmar.com/reports/Compass%20Maritime%20Weekly%20Market%20Report.pdf
Dodaj svu preostalu imovinu i umanji je za dug, koliko ćeš dobiti? Ajde, izračunaj!
Tajna uspjeha razotkrivena je na str. 33 i 34 konrev. Radi se o 110m izvanrednih prihoda iskazanih u q4 na temelju povećanja vrijednosti za četiri pnmxa i 32m rashoda kao posljedica usklađivanja vrijednosti za tri supre. Znači da je bez ovih stavki dobit manja za 78m isto kao i EBITDA.
Da citiram sam sebe kad su izašli nerevidirani podaci: Koliko mi se čini, bez (dopuštenih) računovodstvenih usklađenja i uz manje operativnih dana, rezultat oko nule. Dobro, loše, u sredini… kako se kome čini.
Meni je žao što opet nema iskoraka u samoj formi revidiranih financijskih izvještaja, pošteni MSFI izvještaj sa svim traženim objavama bi uzeo još barem 20 stranica. Možda nije suštinski prebitno, ali dalo bi na ozbiljnosti i transparentnosti izvještavanja.
Prvi kvartal djeluje vrlo solidno. Minus iz tečajnih razlike iz preračunavanja su čista računovodstvena kategorija, nije pretjerano bitan za poslovanje, kao što neće biti bitan ni njihov plus kad dolar naraste (recimo danas je oko 2% veći u odnosu na 31.3.).
[/quote]
Al nisi komentirao najbitnije, značajan nesrazmjer između fer vrijednosti flote i one u knjigama i onda povrh toga oni još revaloriziraju imovinu na gore i to provuku kroz RDiG, tko je tu lud?
[/quote]
Dakle, ako ja dobro čitam, taj nesrazmjer je oko 166 mil kn (procjenjena vrijednost 161,5 mil USD po tečaju na 31.12.2017 je 1,012 milijardi kn, u knjigama imaju 1,178 milijardi). Uvijek se trebamo vratiti par godina unatrag kad su knjižili onih 750 mil kn umanjenja vrijednosti brodova. Prema rač. standardima, to umanjenje se u kasnijim razdobljima može povratiti, ako se vrijednost imovine poveća. Ta vrijednost se računa ili kao tržišna cijena ili kao vrijednost imovine u upotrebi i uzima se viša vrijednost.
Naravno, sve je stvar adekvatnosti procjene i možda bismo mogli bolje diskutirati da su u izvještajima navedene pretpostavke. Možda najviše informacija daje revizor u svom mišljenju:
"Provjerili smo izračune, provjerili kretanje vozarina temeljene na zaključenim ugovorima, provjerili eksterne procjene brokera o vrijednostima brodova, te smo stekli uvjerenje da je točka 119. MRS-a 36. točno primjenjena. Mišljenja smo da su projekcije novčanog toka korištene u mjerenju vrijednosti u upotrebi utemeljene su na razumnim i održivim pretpostavkama i predstavljaju najbolju procjenu Uprave Grupe o ekonomskom stanju koje će postojati tijekom preostalog korisnog vijeka upotrebe sredstava."
Iz ovoga bi se dalo iščitati da brojke korištene u procjeni (barem dijelom) počivaju na zaključenim ugovorima. Nažalost, nemamo drugih podataka koji dosta utječu na izračun, npr. diskontna stopa, ali eto…
To što su provukli kroz RDG je u redu jer se tako radi kod vraćanja vrijednosti imovine koja je prije toga bila umanjena kroz taj isti RDG.
[/quote]
Nije u redu jer nisu fer vrednovali imovinu ni prilikom umanjenja. Na to su ih prisilili revizor i propisi.
Uzmi flotu od tih preostalih par brodova i vrednuj je po ovim cijenama: http://www.compassmar.com/reports/Compass%20Maritime%20Weekly%20Market%20Report.pdf
Dodaj svu preostalu imovinu i umanji je za dug, koliko ćeš dobiti? Ajde, izračunaj!
[/quote]
Radili su prema standardima za sastavljanje financijskih izvještaja, a svatko sebi neka izvoli sam računati što god hoće.
Tajna uspjeha razotkrivena je na str. 33 i 34 konrev. Radi se o 110m izvanrednih prihoda iskazanih u q4 na temelju povećanja vrijednosti za četiri pnmxa i 32m rashoda kao posljedica usklađivanja vrijednosti za tri supre. Znači da je bez ovih stavki dobit manja za 78m isto kao i EBITDA.
Da citiram sam sebe kad su izašli nerevidirani podaci: Koliko mi se čini, bez (dopuštenih) računovodstvenih usklađenja i uz manje operativnih dana, rezultat oko nule. Dobro, loše, u sredini… kako se kome čini.
Meni je žao što opet nema iskoraka u samoj formi revidiranih financijskih izvještaja, pošteni MSFI izvještaj sa svim traženim objavama bi uzeo još barem 20 stranica. Možda nije suštinski prebitno, ali dalo bi na ozbiljnosti i transparentnosti izvještavanja.
Prvi kvartal djeluje vrlo solidno. Minus iz tečajnih razlike iz preračunavanja su čista računovodstvena kategorija, nije pretjerano bitan za poslovanje, kao što neće biti bitan ni njihov plus kad dolar naraste (recimo danas je oko 2% veći u odnosu na 31.3.).
[/quote]
Al nisi komentirao najbitnije, značajan nesrazmjer između fer vrijednosti flote i one u knjigama i onda povrh toga oni još revaloriziraju imovinu na gore i to provuku kroz RDiG, tko je tu lud?
[/quote]
Dakle, ako ja dobro čitam, taj nesrazmjer je oko 166 mil kn (procjenjena vrijednost 161,5 mil USD po tečaju na 31.12.2017 je 1,012 milijardi kn, u knjigama imaju 1,178 milijardi). Uvijek se trebamo vratiti par godina unatrag kad su knjižili onih 750 mil kn umanjenja vrijednosti brodova. Prema rač. standardima, to umanjenje se u kasnijim razdobljima može povratiti, ako se vrijednost imovine poveća. Ta vrijednost se računa ili kao tržišna cijena ili kao vrijednost imovine u upotrebi i uzima se viša vrijednost.
Naravno, sve je stvar adekvatnosti procjene i možda bismo mogli bolje diskutirati da su u izvještajima navedene pretpostavke. Možda najviše informacija daje revizor u svom mišljenju:
"Provjerili smo izračune, provjerili kretanje vozarina temeljene na zaključenim ugovorima, provjerili eksterne procjene brokera o vrijednostima brodova, te smo stekli uvjerenje da je točka 119. MRS-a 36. točno primjenjena. Mišljenja smo da su projekcije novčanog toka korištene u mjerenju vrijednosti u upotrebi utemeljene su na razumnim i održivim pretpostavkama i predstavljaju najbolju procjenu Uprave Grupe o ekonomskom stanju koje će postojati tijekom preostalog korisnog vijeka upotrebe sredstava."
Iz ovoga bi se dalo iščitati da brojke korištene u procjeni (barem dijelom) počivaju na zaključenim ugovorima. Nažalost, nemamo drugih podataka koji dosta utječu na izračun, npr. diskontna stopa, ali eto…
To što su provukli kroz RDG je u redu jer se tako radi kod vraćanja vrijednosti imovine koja je prije toga bila umanjena kroz taj isti RDG.
[/quote]
Nije u redu jer nisu fer vrednovali imovinu ni prilikom umanjenja. Na to su ih prisilili revizor i propisi.
Uzmi flotu od tih preostalih par brodova i vrednuj je po ovim cijenama: http://www.compassmar.com/reports/Compass%20Maritime%20Weekly%20Market%20Report.pdf
Dodaj svu preostalu imovinu i umanji je za dug, koliko ćeš dobiti? Ajde, izračunaj!
[/quote]
Radili su prema standardima za sastavljanje financijskih izvještaja, a svatko sebi neka izvoli sam računati što god hoće.
[/quote]
Pa tako i oni rade, bez ikakvih jasnih kriterija i to javno objavljuju. Sva sreća da je novim ZTK Hanfa nadležna za vjerodostojnost izvješća, pa neka ih oni onda pitaju za brojeve.