ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 22.11.2024. u 05:51
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
49,00
74.725
1,525
47,60
49,50
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.


Nisam obdaren svetim culom bozanskog sveznanja pa pitam.
I zasto su kapital i rezerve manji nego u q4 2017, a ostvarena je dobit?
Molim pojasnjenje.
Hvala.

Zbog sveobuhvatne dobiti tj gubitka

Ignore : renči

”…I kao i uvijek na kraju, ono što nas sve skupa najviše zanima. Što nam donosi budućnost?

Globalne prognoze rasta BDP-a su i dalje vrlo ohrabrujuće. IMF predviđa rast svjetskog BDP-a od 3,9% u 2018.g i 2019.g. Potražnja za osnovnim sirovinama, željeznom rudom, ugljenom i žitaricama je i dalje vrlo prisutna. Kineski projekt OBOR (One Belt One Road) će zasigurno donijeti velike infrastrukturne projekte koji će dodatno potaknuti i ubrzati trgovinu željeznom rudom i ugljenom. Rast populacije, povećanje kućnih prihoda u zemljama u razvoju u Africi i Aziji, promjena prehrambenih navika su razlozi koji će u budućnosti nesporno povećati zahtjeve za žitaricama i žitnim proizvodima, a znajući da su najveći svjetski izvoznici Brazil, Argentina i SAD, efekt tonske milje u ovoj trgovini će biti apsolutno jedan od značajnijih faktora u budućnosti. Prirast flote bi u godinama koje dolaze trebao biti značajno niži nego smo bili svjedoci do sada i to je najznačajnija činjenica u ovom trenutku. Rast flote je limitiran godinama lošeg stanja na tržištu rasutih tereta, kašnjenjima u isporukama, smanjenjem kapaciteta brodogradilišta i nedostatku interesa od strane uobičajenih „pomorskih“ banaka i kreditora. Sve ovo će ograničiti porast kroz iduće 2-3 godine na manje od 2% godišnje, u pojedinim scenarijima čak i na manje od 1% godišnje.
Kao rezultat svega navedenog vozarine na tržištu rasutih tereta će gotovo sigurno rasti, te će u prosjeku na razini godine biti veće nego su to bile u 2017. godini. Svakako, volatilnost će i dalje biti jako prisutna osobito u segmentu brodova veće nosivosti. Do sada smo pokazali da se znamo nositi s „valovima“ i broditi po nemirnom moru te vjerujemo da će nam iskustvo teških vremena i uspješna prilagodba globalnim kretanjima donijeti novu dodanu vrijednost u optimističnijim vremenima koja nam dolaze.”

http://zse.hr/userdocsimages/financ/ATPL-fin2017-1Y-REV-K-HR.pdf

Ovaj tekst nije nagovor na kupnju/prodaju predmetnih dionica.


Odlicno izvjesce Atlantske!

koji dio je točno odličan?
poslovni prihodi su manji za 13 milijuna kuna…ovom forumu su puna usta BDI-ja i cijena vozarina koji su u prosjeku veći od onih u 2016. godini…a unatoč tome…atpl ima manje poslovne prihode…pa kako to?
sveobuhvatni gubitak je i dalje 26 milijuna kuna….šta je tu dobro?



Odlicno izvjesce Atlantske!

koji dio je točno odličan?
poslovni prihodi su manji za 13 milijuna kuna…ovom forumu su puna usta BDI-ja i cijena vozarina koji su u prosjeku veći od onih u 2016. godini…a unatoč tome…atpl ima manje poslovne prihode…pa kako to?
sveobuhvatni gubitak je i dalje 26 milijuna kuna….šta je tu dobro?
[/quote]

Prihodi su ostvareni s tri broda manje u floti i s nižim tečajem dolara.



Odlicno izvjesce Atlantske!

koji dio je točno odličan?
poslovni prihodi su manji za 13 milijuna kuna…ovom forumu su puna usta BDI-ja i cijena vozarina koji su u prosjeku veći od onih u 2016. godini…a unatoč tome…atpl ima manje poslovne prihode…pa kako to?
sveobuhvatni gubitak je i dalje 26 milijuna kuna….šta je tu dobro?
[/quote]
Dajte kolega nemojte se praviti ludi. Koliki je broj raspolozivih dana ove godine u odnosu na proslu godinu (prvi kvartal)
Ajde izracunajte koliko je svaki brod zaradio sada, a koliko prije.
Ovo je bio kvartal cist kao suza. Nije bilo prodaje brodova ni prihoda s te osnove, a sto su zlonamjerni uv8jek koristili kao argument da zamuljaju sliku.
Ovdje se vidi iz aviona. Brodovi dobro rade i zaradjuju.
Njihov jedini problem je dug, koji su fino smanjili i restrukturirali. Pogledajte sumu dugorocnog i kratkorocnog duga u 2016 i sada.
Po mojem misljenju moraju se jos malo potruditi da refinanciraju kratkorocni dug (ovaj iz 2018.j, makar se u biljesci vidi da su refinancirali u 4.mjesecu lijepi komad….ali trebali bi jos barem toliko

Znaci ovdje u izvjestaju ima toliko pozitivnog razvoja da je to cudo. Samo…Treba to znati procitati.

Sve će doći na svoje realne vrijednosti.Moji postovi nisu nagovor niti na kupnju niti na prodaju dionica!



Odlicno izvjesce Atlantske!

koji dio je točno odličan?
poslovni prihodi su manji za 13 milijuna kuna…ovom forumu su puna usta BDI-ja i cijena vozarina koji su u prosjeku veći od onih u 2016. godini…a unatoč tome…atpl ima manje poslovne prihode…pa kako to?
sveobuhvatni gubitak je i dalje 26 milijuna kuna….šta je tu dobro?
[/quote]
A tecajne razlike…..to isto volite koristiti kao argument da je losa situacija (ali samo kad su negativne, jer kad je dolar rastao i bile ogromne pozitivne tecajne….onda se niste javljali kako je to dobro, pozitivno isl…) to mozete odmah zaboraviti jer to nema efektivno utjecaj

Sve će doći na svoje realne vrijednosti.Moji postovi nisu nagovor niti na kupnju niti na prodaju dionica!




Odlicno izvjesce Atlantske!

koji dio je točno odličan?
poslovni prihodi su manji za 13 milijuna kuna…ovom forumu su puna usta BDI-ja i cijena vozarina koji su u prosjeku veći od onih u 2016. godini…a unatoč tome…atpl ima manje poslovne prihode…pa kako to?
sveobuhvatni gubitak je i dalje 26 milijuna kuna….šta je tu dobro?
[/quote]
Dajte kolega nemojte se praviti ludi. Koliki je broj raspolozivih dana ove godine u odnosu na proslu godinu (prvi kvartal)
Ajde izracunajte koliko je svaki brod zaradio sada, a koliko prije.
Ovo je bio kvartal cist kao suza. Nije bilo prodaje brodova ni prihoda s te osnove, a sto su zlonamjerni uv8jek koristili kao argument da zamuljaju sliku.
Ovdje se vidi iz aviona. Brodovi dobro rade i zaradjuju.
Njihov jedini problem je dug, koji su fino smanjili i restrukturirali. Pogledajte sumu dugorocnog i kratkorocnog duga u 2016 i sada.
Po mojem misljenju moraju se jos malo potruditi da refinanciraju kratkorocni dug (ovaj iz 2018.j, makar se u biljesci vidi da su refinancirali u 4.mjesecu lijepi komad….ali trebali bi jos barem toliko

Znaci ovdje u izvjestaju ima toliko pozitivnog razvoja da je to cudo. Samo…Treba to znati procitati.

[/quote]

Zlonamjerni?

Rasprodali su pola flote jer su ih kreditori bacili na koljena. I dalje postoji veliki nesrazmjer između vrijednosti brodovlja i tržišne cijene kompanije obzirom da potonja vrijednost nosi premiju s te osnove. Čak i da uzmeš book kao nekakav reper za tu vrijednost, iako je po mojoj procjeni ta vrijednost manja, oni su još uvijek precijenjeni i ta precijenjenost se stalno povlači kao trigger za tu premiju jer kao u budućnosti će se dogoditi oporavak. Mene samo zanima kad nastupa ta budućnost u kojoj se događa oporavak i koji je njihov plan za tu i takvu budućnost? Korištenje postojeće flote do scrap-a ili misle nešto zanavljati i kupovati novo ili rabljeno? Ako da, kada i na koji način?

E vidiš tome služi fingirana cijena iz dokapa. Da se stvori platforma za korištenje nove poluge prema kreditorima. Samo, očito se plan po putu negdje izjalovio i pumpanje priče i cijene nije urodilo nekim posebnim rezultatima. Sad smo negdje u nekakvom zrakopraznom prostoru raskoraka želja i mogućnosti, štono bi naši istočni susjedi rekli: čardak ni na nebu ni na zemlji.

ne izokreći…
kada su se prodavali brodovi…onda ste tvrdili da prikazani rezultati nemaju veze s prodavanjem brodova…
a kad nisu u pitanju brodovi…onda su negativne tečajne razlike…
uglavnom…atpl ima na kraju prvog kvartala -26 milijuna sveobuhvatnog gubitka…a u bilanci su obveze još ogromne…jesu manje nešto u odnosu na prvi kvratal prošle godine…ali još su ogromne…

Ovdje sam lijepo zaradio, ali sad treba stati na loptu.
Kad je prije dvije godine IB krenuo sve je izgledalo kao preokret koji se doduse i jest dogodio, ali ne toliko koliko su se svi nadali.
Plan za dokap je vjerovatno bio prema fondovima da se na bazi FCF napravi po cijeni bitno vecoj od booka.
Ali onda je grunuo Agrokor, ovi popusili pare, regulatori otvorili oci i sad je drz ne daj.
Sve ce doci na svoje.
Sto bi rekli za ovaj business: it’s all about rates.

Disclaimer: Tko moje pisanje shvati kao nagovor na kupovinu / prodaju dionica ili kao investicijski savjet taj je otisao na kvasinu odavno.

To je sve bilo poznato od prije da će se priča ovako razvijati.
Macro call he da će rasti cijene sirovina. Živi bili pa vidjeli (tj potražnja pa time i bdi)

Ja sam izašao iz te priče

Ma kakve su ovo gluposti. Kompanija je jedna of rijetkih u sektoru koja je poslovala s dobitkom vec sad nekoliko kvartala. Kompanija zaradjuje I vecinom se financira u stranoj valuti koja oscilira u odnosu na kunu sto je vidljivo u izvjestajima.Da kuna poraste ili padne 100 posto u sustini bi imalo ogranicenog utjecaja na poslovanje osim na prikaz FI osim ako firme ide u nekakva kunska ulaganja. Ukupna zaduzenja se uspjesno refinanciraju plus smanjuju…..
Da, naravno sve ovisi da li ce BDI nastavit rasti ili ne, to je tocno, ali govoriti da je stanje lose (nas par sto su lagali u vrijeme kad IB sjeca se prica o neminovnom bankrotu itd) je smijesno….

Tajna uspjeha razotkrivena je na str. 33 i 34 konrev. Radi se o 110m izvanrednih prihoda iskazanih u q4 na temelju povećanja vrijednosti za četiri pnmxa i 32m rashoda kao posljedica usklađivanja vrijednosti za tri supre. Znači da je bez ovih stavki dobit manja za 78m isto kao i EBITDA.

Voda nikad ne zavrije dok je gledaš.

New Report

Close