vezano uz situaciju Kina-SAD, nemojte se pretvaratti da je bezazlena i da se nas ne tiče, a pogotovo ove dionice. ako ne vjerujete bacite pogled na trenutni breaking news na cnbcu i vidite da je Kina najavila carine na nove SAD proizvode od kojih je određen dio vezan uz dry bulk. pa vi didite u kojem se smjeru priča razvija. politički je situacija takva da se niti jedna strana ne može sada niti ubrzo povući jer će izgubiti političke poene na domaćem terenu,a to si ne smiju nipošto dopustiti.
@maratonac..
i meni je smiješno kad u danu zaradim 5k Kn.. ili više… ” i dupe mi se smije “, kao što je jednom davno znao reći kolega Goldi…
Treba realno sagledati rizike.
– trgovinski rat s kinom je vise izgledan nego neizgledan
– FED dize kamate sto ce usporiti globalno gospodarstvo
– globalna kriza veca od one 2008 samo sto nije zakucala na vrata
– i dalje imamo visak brodova na trzistu.
Ako sam u pravu ATPL ce na 50Kn u roku 1-2 godine.
Pitanje je kako ce prezivjeti sljedecu krizu jer prakticki nema vise sta prodavati.
Pozdrav,
ma ne moraš se brinuti neće preživjeti, kao mi svi drugi, a ni svi mi..
evo sad će opet kažin,, rat koji će nas sve izbrisati sa lica zemlje, ostavi si malo vode, jaja i salate dok te ne spreme 2m ispod zemlje
A u 2017 je bio senzacionalan oporavak… nemoj me nasmijavati. Sve je to još nigdje. Firma i dalje u problemima s financiranjem i pričom na dugome štapu. Kad čovjek čita sto se ovdje piše, dodje mu da se rasplače. Nes ti flote od desetak brodova. Toliko ih ozbiljna bulk kompanija naruči, preproda ili rashoduje u godinu dana.
Činjenice, a ne paušalne izjave, procjene i ismijavanje:
Prosječne vozarine u 2017. bile su veće u odnosu na 2016. za
panamaxe 75%,
supramaxe 49% i
handysize 46%.
Prosječne vozarine u prvom kvartalu 2018. bile su veće u odnosu na prvi kvartal 2017. za
panamaxe 42%,
supramaxe 31% i
handysize 29%.
[/quote]
Samo mi ovo objasnite.
BDI 1.016 03.04.2018.
BDI 1.255 04.04.2017.
Gdje je tu oporavak vozarina o kojima ste svi trubili cijelu prošlu godinu.
Vidim da je počela velika nervoza.
Po meni ATPL vrijedi za sada 2 x više od ULPL.
Ako ništa zbog toga koliko su love i nekretnina uspjeli profučkati.
Baš me zanima kolika im je dobit u I. Kvartalu.
Prema pisanju nekih i ugovora koje imaju biti ce jaaaaaakkkoooooo velika.
Kad izlazi izvještaj?
Lp
vezano uz situaciju Kina-SAD, nemojte se pretvaratti da je bezazlena i da se nas ne tiče, a pogotovo ove dionice. ako ne vjerujete bacite pogled na trenutni breaking news na cnbcu i vidite da je Kina najavila carine na nove SAD proizvode od kojih je određen dio vezan uz dry bulk. pa vi didite u kojem se smjeru priča razvija. politički je situacija takva da se niti jedna strana ne može sada niti ubrzo povući jer će izgubiti političke poene na domaćem terenu,a to si ne smiju nipošto dopustiti.
Slazem se s vama kolega u potpunosti.
Nazalost ATPL neme vise sta rasprodavati tako da bi joj sljedeca kriza koja prakticki kuca na vrata mogla biti i posljednja. Ko bi prije 10tak godina rekao da ce jedan Hanjin propasti. A di je sad??? Nema ga. Atlansku je jedino spasilo to sto je imala sta rasprodavati. Sad je i tome kraj. Nema se vise sta prodati.
Znači oni su pokupili većinu od utorka, nekom je bilo frka pa su to dobro iskoristili sa -15-20%, fino
Teško je tu biti pametan:
http://www.seatrade-maritime.com/news/asia/dry-bulk-ffa-market-no-easter-surprise-for-capesizes.html