A u 2017 je bio senzacionalan oporavak… nemoj me nasmijavati. Sve je to još nigdje. Firma i dalje u problemima s financiranjem i pričom na dugome štapu. Kad čovjek čita sto se ovdje piše, dodje mu da se rasplače. Nes ti flote od desetak brodova. Toliko ih ozbiljna bulk kompanija naruči, preproda ili rashoduje u godinu dana.
Činjenice, a ne paušalne izjave, procjene i ismijavanje:
Prosječne vozarine u 2017. bile su veće u odnosu na 2016. za
panamaxe 75%,
supramaxe 49% i
handysize 46%.
Prosječne vozarine u prvom kvartalu 2018. bile su veće u odnosu na prvi kvartal 2017. za
panamaxe 42%,
supramaxe 31% i
handysize 29%.
E ajd, odmori se. Svi nemaju pojma samo ti gadjas glinene golubove. Vidim da su te dežurstva na topicu izmorila. Te iz 2016. su bile najniže u povijesti. Možda vozarine i rastu, al ne raste vrijednost brodovlja sto ti zorno govori o vjeri u oporavak. Zato nema ni skoka cijena brodara abroad. Moraš shvatiti da ti malo tko vjeruje u ovu priču. A ako “Bog iz mašine” još koji put omane ko sto je omanuo danas morat ćeš potražiti i novi posao.
Pored toga, pogledaj malo graf BDI-a. Možda primjetiš da se iz njega ne vidi dugoročan oporavak. Indeks je i dalje u sidewaysu i rasponu vozarina koji ne garantira dovoljnu profitabilnost za dugoročnu obnovu flote.
Opcenito gledano, kada bi indeks razvukao na timeframe od 30 ili vise godina, shvatio bi da su zapravo “rijetki petki” kad je ovo bio izrazito profitabilan segment brodarstva. Ima mnogo lukrativnijih poslova u prijevozu tereta. Bulk sigurno nije na tragu takvih.
Vauvau 3.4.2018 19:27
E ajd, odmori se. Svi nemaju pojma samo ti gadjas glinene golubove. Vidim da su te dežurstva na topicu izmorila. Te iz 2016. su bile najniže u povijesti. Možda vozarine i rastu, al ne raste vrijednost brodovlja sto ti zorno govori o vjeri u oporavak. Zato nema ni skoka cijena brodara abroad. Moraš shvatiti da ti malo tko vjeruje u ovu priču. A ako “Bog iz mašine” još koji put omane ko sto je omanuo danas morat ćeš potražiti i novi posao.
Zadnja izmjena: Vauvau (3.4.2018. 19:29)
——————————————————————-
Vidim da ti smetaju egzaktni brojevi.
Samo naprijed s vrijeđanjima i lažima. Tu si najjači.
Mene smeta lupetanje gluposti. Kompariras dvije točke u vremenu, a ne gledaš sto se dogadjalo izmedju njih i nakon njih. S tim da si krenuo od povijesno najnižih vrijednosti. Ajde pogledaj graf otpočetka godine, godinu i 5 godina i reci mi sto vidiš?
https://www.bloomberg.com/quote/BDIY:IND
I onda pogledaj malo kako izgleda long term Chart: http://investmenttools.com/images/wfut/crb/bdi.gif
Svi znamo da je 3mj 2016 na 3mj2017 lijepo naraslo. Pa onda blago do ništa za E3mj 2018. Ali mi smo cijenom rast diskontirati kao da je bdi već 2000 gdje će možda doći za par godina. Eto tu je problem. Mi smo za budućnost platili već sada.
Treba realno sagledati rizike.
– trgovinski rat s kinom je vise izgledan nego neizgledan
– FED dize kamate sto ce usporiti globalno gospodarstvo
– globalna kriza veca od one 2008 samo sto nije zakucala na vrata
– i dalje imamo visak brodova na trzistu.
Ako sam u pravu ATPL ce na 50Kn u roku 1-2 godine.
Pitanje je kako ce prezivjeti sljedecu krizu jer prakticki nema vise sta prodavati.
Pozdrav,
Nije važna cijena,nije važno i da nije sve onako kako sam očekivao. Važno je da pišem ovdje svaki dan i da ima istomišljenika koji kad napišu nešto pozitivno podižu mi samopouzdanje. Nije važno hoće li n 300kn jer i tada će mi pomoći shvatiti da to vrijedi puno više. Hvala vam.
Kupio jučer, sve se danas zeleni, I love this game!!
Ajme majko mislim da je nekima slabo… znam da meni je, kupnjom na 510 danas bih bio u lijepom plusu 🙂 A onaj jučer na 460 šta reći…
Zubinjo, nije mnogo ali po 470 je prošlo podosta. Čini se da se sad opet aktivirala prodaja…vjerojatno ZABA…
da, ja sam kupljeno na 510 isto riješio oko 530 nažalost. Jedino sam jutros kupio ono što je bilo na 550 pa riješio na 570…