Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 334.572 | 6,828 | 49,00 | 49,60 | 3,38% |
I šta sad reći za one koji su govorili da će ATPL na 300 kuna.. 300 kuna jako blizu i vidljivo na gledalici, kakva burza majko mila..
Nije bilo majko mila kakva burza kad je ista narasla sa 100 na 600 kn…
Ima nekolicina nas koji otpočetka govorimo i ukazujemo na krilima čega je ovo došlo do 600 kn…
Jasno je da oporavka vozarina nema…a s ovim trgovinskim ratom na pomolu, ne može biti ništa dobro za brodare kao ni za cijene vozarina…
Ne može se u nedogled živit od rasprodaje imovine…
I šta sad reći za one koji su govorili da će ATPL na 300 kuna.. 300 kuna jako blizu i vidljivo na gledalici, kakva burza majko mila..
Nije bilo majko mila kakva burza kad je ista narasla sa 100 na 600 kn…
Ima nekolicina nas koji otpočetka govorimo i ukazujemo na krilima čega je ovo došlo do 600 kn…
Jasno je da oporavka vozarina nema…a s ovim trgovinskim ratom na pomolu, ne može biti ništa dobro za brodare kao ni za cijene vozarina…
Ne može se u nedogled živit od rasprodaje imovine…
[/quote]
Prosječne vozarine veće od prošlogodišnjih u istom razdoblju od 30 do 40 posto, a piše se da je jasno da oporavka vozarina nema?
Pa nema, onakvog kakvog očito ovdje očekuju. Ti stalno uspoređuješ godinu sa najnižim povjesnim vozarinama i uzimaš je kao referencu???
Pogledaj cijene vanjskih bulk brodara… nema tu ničeg spektakularnog.
Osim na ATPL. Tamo imaju iznadprosječne rezultate i sve ostale parametre poslovanja ispodprosječne… ako krenemo od veličine flote, starosti flote, financiranja…. pa nadalje. Prodaš otpisan brod i onda kažeš da si u plusu i crtaš zvijezde na nebu, pčele na cvijeću i smajliće oko sunca.
Činjenica je da ti nisi napisao ništa novo ni pametno.
U petak je bio kraj ožujka, početkom travnja netko nije imao više dionica ili love da podmiri dug.
Ne pada dionica 20% u danu sama od sebe. Jasno je da se svim silama nastoji održati cijena, al tržište uvijek svede stvari na isti nazivnik. Omjer cijene i vrijednosti. Nešto u tom omjeru očito ne štima.
Svim silama se nastoji rušiti cijena usprkos čvrstih fundamenata. Vozarine su od 30 do 40 posto veće u odnosu na isto razdoblje prošle godine, isporuke novogradnji su rekordno niske, knjiga narudžbi je tanka, za 2019. vjerojatno više, manje i zatvorena. Prognoze rasta tonmilja solidne.
Rizik je ova psihoza i panika oko carina. Kako će se prepucavanje odvijati i hoće li eskalirati ili primiriti, vidjet će se.
Prijevoz rasutih tereta sigurno neće prestati.
[/quote]
slažem se s vauvau
egoizam pojedinca drži ovu dionicu iznad nominale, ali samo je pitanje vremene poravnanja realnosti
USA je započeo nešto s Kinom što će teško u svoju korist završiti.
Trgovinski rat nije ništa drugo nego prijetnja Kini na mogućnost trgovanja sirovina u Juanima.
Dolar bez moći apsolutne valute svih ruda i sirovina svijeta ne vrijedni niša, obična nula, obzirom na proračunski dug zemlje.
Gadafi, Arafat i Sadam su pokušali Dolaru stati na kraj i svi znamo kako je završilo .
Međutim Kina s podrškom Rusije i Indije je realna opasnost SADu prvi put, te Dolar u drugi plan otvara mogućnost pravoga rata, itd..
Koliko sada Atlanska ima veze s ovim ozbiljnim svj. problemom nebi komentirao, ali svakako držim da je duplo precjenjenja prema financijeskim rezulatatima kao i prema konkurenciji odnsono tržištu gdje se nalazi.
Vauvau,
krivo. Nisi valjda toliko površan? Daj malo razmisli prije pisanja. Ovo je 2018. Uspoređujem s 2017. Dno je bilo 2016. Ovo je druga godina oporavka.
A u 2017 je bio senzacionalan oporavak… nemoj me nasmijavati. Sve je to još nigdje. Firma i dalje u problemima s financiranjem i pričom na dugome štapu. Kad čovjek čita sto se ovdje piše, dodje mu da se rasplače. Nes ti flote od desetak brodova. Toliko ih ozbiljna bulk kompanija naruči, preproda ili rashoduje u godinu dana.
divan je oporavak, i divim se vama koji tvrdite ide gore a već ste skoro 200kn po dionici popušili.
druga godina oporavka, prvu godinu se gubitak po brodu smanjio ,a drugu godinu se doveo skoro na 0. I sad kad je trebao krenut oporavak, eto vraćemo se polako natrag na gubitke. I o čem dalje pričat??
Čekajmo izvješće pa ćemo vidit kakav je oporavak.
divan je oporavak, i divim se vama koji tvrdite ide gore a već ste skoro 200kn po dionici popušili.
druga godina oporavka, prvu godinu se gubitak po brodu smanjio ,a drugu godinu se doveo skoro na 0. I sad kad je trebao krenut oporavak, eto vraćemo se polako natrag na gubitke. I o čem dalje pričat??
Čekajmo izvješće pa ćemo vidit kakav je oporavak.
Napisao sam bio da je ovo druga godina oporavka. 2017. je bila prva.
I šta sad reći za one koji su govorili da će ATPL na 300 kuna.. 300 kuna jako blizu i vidljivo na gledalici, kakva burza majko mila..
Jasno je da oporavka vozarina nema…a s ovim trgovinskim ratom na pomolu, ne može biti ništa dobro za brodare kao ni za cijene vozarina…
Ne može se u nedogled živit od rasprodaje imovine…
[/quote]
amen
Pa nema, onakvog kakvog očito ovdje očekuju. Ti stalno uspoređuješ godinu sa najnižim povjesnim vozarinama i uzimaš je kao referencu???
Pogledaj cijene vanjskih bulk brodara… nema tu ničeg spektakularnog.
Osim na ATPL. Tamo imaju iznadprosječne rezultate i sve ostale parametre poslovanja ispodprosječne… ako krenemo od veličine flote, starosti flote, financiranja…. pa nadalje. Prodaš otpisan brod i onda kažeš da si u plusu i crtaš zvijezde na nebu, pčele na cvijeću i smajliće oko sunca.
bravo kolega…upravo to htjedoh napisati…ali sve ste rekli…
Bit će zanimljivo sutra na svaki naćin. Na Vašem mjestu bi se zapitao zaßto netko prodaje, a zna da ne može prodati. Što ako vise ne moze prodavati? Kuda će cijena vidjelo se danas, kada je nasilno spuštena na 464. Ćini mi se da se netko preracunao!
Jedva cekam sutra……
😀👍✌🤞👌👏💥