Ovakva reakcija od jutros ko da im je potonuo brod, a da nije bio osiguran. I dalje čekamo neku jakooo lošu vijest. Ako je ovo sve danas odrađeno na temelju povlaštenih informacija, onda bi trgovanje i trebalo poništiti, ali teško da ćemo to u Hrvatskoj doživjeti.
Ovi trenutno što pritišću cijenu su pod dojmom onog što se naveliko iznenada istresao na 510 kn. A uopće ne znaju zašto. Jednostavno, drhtave ručice.
I dalje čekamo objavu loše vijesti.
Na 490 kn je takva podrška, da nema brige od daljnjeg većeg pada. Ionako je i ovo previše pala s obzirom da se od loših vijesti očito dogodilo jedno veliko ništa.
Meni ovakav razvoj situacije nije neočekivan, niti me iznenađuje.
BDI je u opadanju nakon neuvjerljivog i sramežljivog oporavka, a na pomolu je trgovinski rat kojem se za sada ne mogu definirati niti razmjer, niti posljedice.
Dakle sve skupa oko brodarske industrije je trenutno prilično neizvjesno s više tmurnih nego pozitivnih vijesti na brodarskom horizontu.
I vani su cijene brodarskih dionica u rikvercu već danima.
Dok se ne vidi u kojem smjeru će krenuti mogući trgovački rat SAD – Kina i da li će se to pretvoriti u žešći gospodarski potres i globalnu rasprodaju dionica, nema naprijed, samo rikverc.
A trgovinski rat zapravo još nije ni počeo.
Dioničari brodarskih tvrtki su među većim zečevima, bježe glavom bez obzira na svaki nepoznati šum.
Pa kad nema obavijesti….Kontaktirao AP, po njima nema razloga za ovoliki pad cijene osobito sada kad je oporavak bulka vidljiv. Pitao za izlazak CO I razlog a odgovor – CO se ne vidi u buducem transformiranju I razvoju AP I stoga smanjuju udjel…..
ja kad sam izašao pred mjesec dva neki govorili a vidićeš da si se zaje….
Činjenica je da mi tu na forumu uvijek imamo objašnjenje za sve:
Kad raste – netko manipulira za dokap
Kad pada – opet netko manipulira, pojma nemam zašto.
Činjenica je u potpuno nečem drugom što se ne može objasniti baš tako jednostavno
Činjenica je da ti nisi napisao ništa novo ni pametno.
U petak je bio kraj ožujka, početkom travnja netko nije imao više dionica ili love da podmiri dug.
Ne pada dionica 20% u danu sama od sebe. Jasno je da se svim silama nastoji održati cijena, al tržište uvijek svede stvari na isti nazivnik. Omjer cijene i vrijednosti. Nešto u tom omjeru očito ne štima.
Izvukao sam se ovaj put ali meni ova kemijanja ne trebaju… uđeš jače na 510 i onda gledaš kako prodaja ide po 470 a 6 nalog na bidu je 300 kn. Prodao sam na kraju s nekom dobiti ali brate Zagrebačka banka se namjerila izaći i izaći će a imaju još 80 milja komada… srećom da gospodin IB podmiće leđa i drži ovu priču.
AskBid @
Prerano si izašao. Trebalo je prodati evekuacijski i pošto-poto tek na objavu neke gadnije vijesti. Ali ak nemaš živaca za ovakve igrarije, onda i bolje da si prodao. Miran san je miran san.
bome netko danas fino si prebacio na svoj račun15-20% jeftinije, mašala,
Činjenica je da ti nisi napisao ništa novo ni pametno.
U petak je bio kraj ožujka, početkom travnja netko nije imao više dionica ili love da podmiri dug.
Ne pada dionica 20% u danu sama od sebe. Jasno je da se svim silama nastoji održati cijena, al tržište uvijek svede stvari na isti nazivnik. Omjer cijene i vrijednosti. Nešto u tom omjeru očito ne štima.
Svim silama se nastoji rušiti cijena usprkos čvrstih fundamenata. Vozarine su od 30 do 40 posto veće u odnosu na isto razdoblje prošle godine, isporuke novogradnji su rekordno niske, knjiga narudžbi je tanka, za 2019. vjerojatno više, manje i zatvorena. Prognoze rasta tonmilja solidne.
Rizik je ova psihoza i panika oko carina. Kako će se prepucavanje odvijati i hoće li eskalirati ili primiriti, vidjet će se.
Prijevoz rasutih tereta sigurno neće prestati.
Vidiš, a ja baš mislim suprotno. Da se svim silama želi napumpati priča koja nije održiva, barem ne na ovim cjenovnim razinama uz ovakve vozarine, rizike i neizvjesnost. Vidiš, kako se stvari razlikuju ovisno iz perspektive koje gledaš.