Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 74.725 | 1,525 | 47,60 | 49,50 | 0,00% |
[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: BDI – Indikator budućnosti[/color]
Ovdje se previse generalizira umjesto da se svi fokusiraju na ono sto dolazi, a to je restrukturiranje obveza koje dospijevaju i izdavanje novih dionica. To je ono sto ce u vecoj mjeri utjecati na cijenu dionice u ovoj godini. Dakle, procjena onoga sto ce se dogoditi odnosno nekoliko scenarija:
1. Izdavanje novih dionica (po nominali 300 HRK) uz ukljucivanje prvenstva postojecih dionicara i reprogram kredita
2. Izdavanje novih dionica (po nominali 300 HRK) uz iskljucivanje postojecih dionicara i reprogram kredita
3. Samo reprogram kredita
4. Izdavanje dionica po trzisnoj vrijednosti (dionicari imaju pravo prvenstva) i reprogram kredita
4. Izdavanje dionica po trzisnoj vrijednosti (dionicari se iskljucuju) i reprogram kredita
Opcija 1. bi bila najbolja opcija za postojece dionicare, jer bi kratkorocno podigla cijenu na burzi
Opcija 2. je najgora opcija za dionicare, jer bi ostali razvodnjeni do odredjene mjere
Opcija 3. je neutralna
Opcije 4. i 5. bi bile blazi oblici opcija 1. i 2.
Smiješan s tim procjenama. Odakle ti cijena od 300?
Ti misliš da je slučajno na burzi cijena bila 600+?
Ako misliš, naivan si. Nabrajaš hrpu opciju od kojih većina nije uopće realna.
Uskoro stižu rezultati poslovanja za prvi kvartal nakon kojeg ćemo analizirati i uspoređivati u odnosu na prošlogodišnje poslovanje. Bez obzira na smanjenu flotu ove godine očekujem pozitivan rezultat, vozarine za panamaxe su više za cc.40%.
Uskoro stižu rezultati poslovanja za prvi kvartal nakon kojeg ćemo analizirati i uspoređivati u odnosu na prošlogodišnje poslovanje. Bez obzira na smanjenu flotu ove godine očekujem pozitivan rezultat, vozarine za panamaxe su više za cc.40%.
A možda je netko u međuvremenu načuo koji su rezultati za 1Q iako ne vjerujem da mogu biti toliko loši.. Netko je dogovorio trgovinu veće količine dionica, možda je opet I.B.
Vezano za opciju dokapitalizacije, ATPL bi mogla po uzoru na USA kompanije iz Marine Freight & Logistics sektora ponuditi Equity kapital u obliku Preferred Redeemable Perpetual Share. Da bi privukli investitore kamata bi trebala biti oko 8 – 10% na ovaj financijski instrument.
Inace ovo je uobicajen nacin financiranja brodara u USA.
nekom je junački stalo da ju danas razvali nadole ….ccc….
iznenadilo i kupce haha…samo 8 naloga na kupnji zadnji 300….
lepo se neko igra ovde danas ..
Uskoro stižu rezultati poslovanja za prvi kvartal nakon kojeg ćemo analizirati i uspoređivati u odnosu na prošlogodišnje poslovanje. Bez obzira na smanjenu flotu ove godine očekujem pozitivan rezultat, vozarine za panamaxe su više za cc.40%.
Uz to, vozarine za supre i handyje su veće 30% u odnosu na 1. kvartal 2017. Za očekivati je dobar izvještaj.
I šta sad reći za one koji su govorili da će ATPL na 300 kuna.. 300 kuna jako blizu i vidljivo na gledalici, kakva burza majko mila..
Ovo je stvarno sad već velik pad… čini se da IB ne daje više potporu. I mene opekla jutrošnja kupnja na 510 čini se… a hbg.
@ poaskubidu
Ak te to tješi, i mene je pukla na 510 kn.
Ne osvane li neka zaista jako loša vijest, možda i ne bude panike. A možda bude i veselja, ak je netko prodao toliko dionica iz nekih drugih razloga (hitna potreba za lovom), a ne zbog loše vijesti u ATPL koju sada svi očekuju.
Ljudi ne rasipajte lovu, jutros se lijepo vidjela indikativna cijena 300 Kn na onom velikom nalogu koji je pomeo bid. Očito su do toga spremni ići pa im nemojte davati više od toga. Nemate vi toliko casha koliko ovaj ima dionica koje će vam uvaliti, nećete ga zaustaviti ni na 550 ni na 500, a bogme ni na 400…