ORSULA 18.1. stiže u Tuzlu i jos jedan brod manje,spala prica na par slova
ORSULA 18.1. stiže u Tuzlu i jos jedan brod manje,spala prica na par slova
Jesi siguran da stiže u Tuzlu?
Jesi siguran da stiže u Tuzlu?
[/quote]
Luka u Turskoj.
https://www.marinetraffic.com/en/ais/details/ports/1688/Turkey_port:TUZLA
Ako je i pošla u rezalište prodana je za više nego što joj je trenutna tržišna vrjednost (s obzirom na godište broda i potrebu ugradnje BWTS koja košta cca 500-700.000,00 USD).
Prema tome sasvim logičan i dobar potez uprave.
Ako je i pošla u rezalište prodana je za više nego što joj je trenutna tržišna vrjednost (s obzirom na godište broda i potrebu ugradnje BWTS koja košta cca 500-700.000,00 USD).
Prema tome sasvim logičan i dobar potez uprave.
eto i ne znas da li je posla ili nije ali znas da je prodana po vrhunskoj cijeni
Moj kratak i iskren osvrt:
1. Slažem se sa svima koji tvrde da je cijena dionice previsoka i ne odražava pravo stanje vrijednosti imovine i kretanje prijevoza rasutih tereta na tržištu.
2. Godišnje izvješće će biti bolje nego lani.
3. Dionica je u godinu dana porasla na razine koje su neobjašnjive uz dostupne izvore informiranja !
4. Kao vlasnik dionica zanemarujem tvrdnje pod 1. i 3. i odlučno držim dionice u narednom razdoblju, pogotovo što očekujem da ako se održe ovakvi uvjeti, nakon sezonskog pada BDI slijedi daljni rast istog indexa, a time i daljnji rast cijene ATPL.
5. dionice prodajem na razini za koju još uvijek nisam siguran koja bi to razina bila, budući da imam osjećaj da u nekom grmu leži zec, a ne znam u kojem.
Cijene brodarskih dionica a naročito ATPL su kroz povijest burze uvijek znale malo “pretjerivati” kod ATPL od nedavnih minimaliziranih 100 kn do povijesno najviše skoro pa 4000 kn i to je tako bilo i bit će u cikličkom sektoru gotovo uvijek i tko ima živaca i volje se upušta u takovu “plovidbu” a tko je više konzervativac on će piknuti ht,ernt,atgr,adrs i mirno predvidljivo zbrajati godišnji prinos bez puno adrenalina i rizika.Moj osoban stav je da sa zaradom na konzervativnim dionicama kroz godine vrijedi uložiti u ovaj sektor naročito kad je više nego očito da “poslije kiše dolazi sunce” 🙂
Interesantna situacija …BDI okinuo a po TA kratkoročno je trebala dole u korekciju ali nedaju, gospoda velki vlasnici , dobro mi čekamo niže pa kaj bude …kolega Tigrus prognozira
srednjoročno i dugoročno UP … jako interesantno ..
jeli more netko napisat koliko vride ovi brodi koji nisu u najmu ili proconit za svi skupa?
AP ARGOSY 2012 79223t 43717t
AP ASTAREA 2012 57239t 31598t
AP DRZIC 2009 53414t 32578t – bare boat
AP DUBRAVA 2015 38703t 25494t
AP JADRAN 2012 79223t 43717t
AP REVELIN 2016 38703t 25494t
AP SLANO 2012 57239t 31598t
AP STON 2012 57239t 31598t – na prodaju
AP SVETI VLAHO 2009 53529t 32578t – bare boat
CITY OF DUBROVNIK 1995 75100t 39422t – bare boat
MAPLE GLORY 2011 32491t 20867t – bare boat
MIHO PRACAT 2008 79964t 43717t
ZAGREB 2008 80300t 43717t