ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


Pa evo npr tankeri euronav je preuzeo gener8, jaka firma da puno vlcc preuzeo firmu sa još vlcc

Bulk?

Vezano uz prodaju brodova za prijevoz rasutih tereta u 2017. odnosno preuzimanje.
Po ovome GOGL kupuje cijelu flotu (14 brodova) Quintana Shipping Ltd.:
http://www.preciousshipping.com/index.php?option=com_content&view=article&id=416:16-03-2017-golden-ocean-splashes-412m-on-acquisitions-by-nigel-lowry-lloyd-s-list&catid=21&Itemid=169&lang=en

Po ovome bi pak moglo biti preuzimanje:
Fredriksen in $364m move for Quintana
Bulker arm Golden Ocean buys Greek owner, along with two Hemen vessels.
http://www.tradewindsnews.com/drycargo/1225925/fredriksen-in-usd-364m-move-for-quintana

Je li što od toga realizirano, ne znam. Koga zanima neka dalje kopa.



Jel može netko taksativno navesti brodove koje ATPL ima u vlasništvu?

Da opet procjenimo koliki bi tu mogao biti NAV?

ima ih sve manje a uskoro ide i orsula

AP ARGOSY
AP ASTAREA
AP DRZIC – bare boat sto god to znacilo
AP DUBRAVA
AP JADRAN
AP REVELIN
AP SLANO
AP STON – na prodaju
AP SVETI VLAHO – bare boat sto god to znacilo
CITY OF DUBROVNIK – bare boat sto god to znacilo
MAPLE GLORY – bare boat sto god to znacilo
MIHO PRACAT
ORSULA – uskoro prodaja
ZAGREB
[/quote]

jeli more neko nadopisat uz ovi brodi šta nisu u rentanju koje su godin proiz i koja su nosivost?

sretno svima na pučini,čujemo se posli 11.12.2018.


jeli ima neko procjenu vrijednosti NAVa.
kako se kriću cine na second hand u zadnjih par miseci.
prije se tu pisalo česti dok je raslo.

Oko duplo manji do cijene. Ili više.
Rado ću pročitati komentare kako to nije točno ili još bolje kako nije važno.
P.S.
Planiram ponovni ulazak, ali ne sad i ne ovdje.

Disclaimer: Tko moje pisanje shvati kao nagovor na kupovinu / prodaju dionica ili kao investicijski savjet taj je otisao na kvasinu odavno.




Jel može netko taksativno navesti brodove koje ATPL ima u vlasništvu?

Da opet procjenimo koliki bi tu mogao biti NAV?

hoces jos da ti napisem kojiko su prosli Km pa to pretvoriti u Nm

ima ih sve manje a uskoro ide i orsula

AP ARGOSY
AP ASTAREA
AP DRZIC – bare boat sto god to znacilo
AP DUBRAVA
AP JADRAN
AP REVELIN
AP SLANO
AP STON – na prodaju
AP SVETI VLAHO – bare boat sto god to znacilo
CITY OF DUBROVNIK – bare boat sto god to znacilo
MAPLE GLORY – bare boat sto god to znacilo
MIHO PRACAT
ORSULA – uskoro prodaja
ZAGREB
[/quote]

jeli more neko nadopisat uz ovi brodi šta nisu u rentanju koje su godin proiz i koja su nosivost?
[/quote]

Hoces jos i podatak koliko su prosli Nm

Tko se jučer onako istresao da mi je znati…:-)))
Dionica je dva tjedna rasla na velikim prometima da bi došla do 698 kn i onda se sve istreslo natrag u jednom danu….ima li to kakvo značenje? Tehničari? Znalci?

3
ZAGREBAČKA BANKA D.D. (92963223473)
85.285 6,11 Skrb. račun

Ovaj se istresava….tko zna tko se krije iza toga? Mali? Malo veći ili?

ex maratonac, ex neumoran (05.10.2007.)

Croatia osiguranje.

@maratonac
iza tog skrbničkog se krije CROATIA osiguranje koje se već dulje vrijeme lagano iskrcava,
čudi me što danas još nema objave tipa http://www.zse.hr/userdocsimages/stjecanje_otpustanje/ATPL_stjecanje_otpustanje_2018__1012018132408.pdf

Usporedi stanje 05.01.2018. i 08.01.2018. sa ovom obavijesti pa ćeš imati matematički dokaz https://www.mojedionice.com/trg/IzvDionicariPromjene.aspx?sifSim=ATPL-R-A

SERO VENIENTIBUS OSSA[color=black][/color]

Bare boat znači da su prodali svoje brod i uzeli ga najam nazad u “goli” charter, dakle.iznajmili samo brod ostalo oni plaćaju

toliko o objektivnosti članova foruma koji su napadali svim silama jer sam kao u svom postu paušalno rekao svoje mišljenje zato što sam upozorio na prisutne rizike koji su više nego evidentni svakom upućenom u elementarno vrednovanje dionica. vidim danima ni traga ni glasa od navijača, bit će razmišljaju kako zatajiti ekipi koja ne prati vani stanje stvari kako zapravo semafor trenutno izgleda. lako je paušalno prenositi informacije , primjerice:
– kada su vani brodari zeleni, sve vrvi od linkova, a kada je kao danas ni traga ni glasa
– kada je bdi crven, ističete da je panamax malo pao ili zelen jer atpl ima panamaxe pa onda bdi nije važan
– kada je bdi zelen a bpi roni govorite da nije bitno jer će brzo povući panamaxe gore

uglavnom, nikada po njima nije loše, a kad je fakat loše onda jednostavno zašutite na par dana kao npr. danas i čekate tračke zelenila da opet navijate i mažete ekipi oči. Inače, moji su postovi prije svega dobronamjerni za širu zajednicu jer ulaskom na ovim razinama se izlažu riziku pucanja tuđih margina koji lako oslabe krivim razvojem situacije…

Od početka godine trebala je već pasti na 500 ako ne i više ali očito da ima jaku podršku. Valjda ćemo jednog dana saznati – zašto se opire gravitaciji?

SERO VENIENTIBUS OSSA[color=black][/color]


Od početka godine trebala je već pasti na 500 ako ne i više ali očito da ima jaku podršku. Valjda ćemo jednog dana saznati – zašto se opire gravitaciji?

Pusta naklapanja, nije bilo logike da ode na preko 3.600, pa ni da padne na ispod 100, pa nema ni sad logike ni ako padne ni poraste. Sa čim se ti zamaraš, odi na zrak i uživaj

New Report

Close