Otišlo 5500 kom po 678 kn.
Evo još malo 1119 po 690. Kao da ne postoji sutra!
Potpuno pigrešno brodovi su prodani u tremutku kada je cijena panamaxa u 2 mjeseva porasla sa 8.5 na 13.5 mil$. Super razumna odlika smanjiti izlozenost u idealnom trenutku, u tada nejasnim okolmostima Outlooka sa tada velikom isporukom novogfadnji od preko 15 mil dwta. I ponovno vrhunska odluka
Brodovi su ispiruceni sa pomakom. Stvarali su cash flow skori 100 dana itd.
Pozdtav
@gigic
Uopće nisi pročitao GFI za 2016. g.
U bilješci br. 11, Uprava društva navodi da je u 2016. g. izvršen otpis dijela vrijednosti brodova Imperial i Libertas zbog njihove očekivane prodaje radi povrata kredita u 2017. g.
….ja se iza ovog ne bi pojavio na forumu bar par mjeseci
Kako vidimo ima prilican broj onih sto prodaju ispod 700, promet je solidan, posebno za zse. Btw, drzim da je ovo sto se dogadja rezultanta rasta BDI u odnosu na 2016, te velikih ocekivanja za 2018, ali i vlasnickog preslagivanja u tijeku. Kad neka grupacija dosegne 51% stvari ce se odvijati puno laganije i sporije, za male dionicare nepovoljnije. Eternal vigilance, timing je najvazniji za ukrcaj/iskrcaj 🙂
Kako vidimo ima prilican broj onih sto prodaju ispod 700, promet je solidan, posebno za zse. Btw, drzim da je ovo sto se dogadja rezultanta rasta BDI u odnosu na 2016, te velikih ocekivanja za 2018, ali i vlasnickog preslagivanja u tijeku. Kad neka grupacija dosegne 51% stvari ce se odvijati puno laganije i sporije, za male dionicare nepovoljnije. Eternal vigilance, timing je najvazniji za ukrcaj/iskrcaj 🙂
Navedi primjer kad je zadnji put preuzet bulk brodar? Bilo gdje u svijetu?
Tvrdim da pišeš gluposti.
– fiktivni veliki nalozi na kupnji s visokom cijenom na zatvaranju koji imaju cilj navuci neiskusne da se u zadnjim minutama postave iznad njih ako zele kupiti, a pritom se maknu s kupnje nekoliko sekundi prije zatvaranja
– redovito skidanje po jedne dionice s aska cim netko udarti po bidu koje ima za cilj stvaranja privida vise cijene kod investitora
– veliki nalozi na kupnji dosta ispod trzisne cijene koji nemaju stvarnu zelju za kupnjom vec iskljucino svrhu umjetnog odrzavanja cijene i navlacenja ostalih.
jeli ima neko procjenu vrijednosti NAVa.
kako se kriću cine na second hand u zadnjih par miseci.
prije se tu pisalo česti dok je raslo.
Kako vidimo ima prilican broj onih sto prodaju ispod 700, promet je solidan, posebno za zse. Btw, drzim da je ovo sto se dogadja rezultanta rasta BDI u odnosu na 2016, te velikih ocekivanja za 2018, ali i vlasnickog preslagivanja u tijeku. Kad neka grupacija dosegne 51% stvari ce se odvijati puno laganije i sporije, za male dionicare nepovoljnije. Eternal vigilance, timing je najvazniji za ukrcaj/iskrcaj 🙂
Navedi primjer kad je zadnji put preuzet bulk brodar? Bilo gdje u svijetu?
Tvrdim da pišeš gluposti.
[/quote]
Lukšić grupa je 2011. u doba najveće krize brodara preuzela najveću shipping kompaniju u Južnoj Americi i čovjek od njihovog povjerenja (ex. predsjednik Uprave Excelse iz Dubrovnika Oscar H. tamo je no.1) stvarno upravlja kompanijom.
https://books.google.hr/books?id=UzzVZ-5evEoC&pg=PA110&lpg=PA110&dq=lukšić+group+shipping&source=bl&ots=MLE2yHqW-n&sig=2zLZf14F1RMOkPKbq_LTX0xtD0k
2011?
I to si našao kao posljednje preuzimanje??? 😀
Jedino ako si mislio na interno preuzimanje i borbu za fotelje i upravljanje. Al ni jedna ni druga strana tu nemaju kapacitet da naprave pravo preuzimanje. I onda se bore oko oglodane kosti. Zato ESOP i moguće dizanje cijene da se jedni nametnu drugima. A možda svi pusu u istu tikvu i nadaju se da će netko treći zagristi udicu. A možda i bi da na udici nije slaba ješka, ili kao sto rekoh… oglodana koska.
Navedi primjer kad je zadnji put preuzet bulk brodar? Bilo gdje u svijetu?
Tvrdim da pišeš gluposti.
http://www.compassmar.com/reports/Compass%20Maritime%20Weekly%20Market%20Report.pdf
http://www.southportmaritime.com/atlantic.htm
http://www.nautisnp.com/bulk-carriers?limit=50
https://www.marinelink.com/news/december-vessel-recent432684