Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 42,78 | 1.626 | 38 | 42,50 | 43,00 | -1,16% |
Je, vratiti će. Sako ako prodaju još 2-3 broda i to ove godine, na ovoj razini vozarina. I tako, u tri godine to bude to 6-9 brodova manje i onda mogu staviti ključ u bravu.
Znaš, možeš ti tu farbati ovu ekipu, al mene ne možeš. Nećete moći ni investitore, jer tima kojima bi trebali “uvaliti” dionice nisu bas vesla sisali niti su pali s grane.
Nego, daj nam objasni koji vam je to “rationale” iza tog dokapa, to s pumpanjem cijene? I taj Bilbija, čije je to dionice stekao i zašto kupuje na toliko računa? Pojasni nam to…
Vau,
iznio sam brojeve iz FI i jednu svoju pretpostavku. Godišnji FI za 2017. će potvrditi ili pobiti tu moju pretpostavku.
Zakaj se svadiš sa mnom kad mi je jedina veza s Atlantskom ta što sam mali dioničar? Niti se vrtim, kao ti, u investicijskim krugovima. Niti farbam, a ako tako kojim slučajem ispadne, onda je nenamjerno i zbog krivog rezoniranja, a tada bih daleko najviše pofarbao samog sebe.
Gledaj, nisu to revolvong krediti da se vraćaju kako kome padne napamet. Činjenica je da se pegla cijena dionice radi dokapa, a to ukazuje na manipulaciju. Institucionalaca nema, zna se tko to radi.
Ja samo očekujem fer i korektnu istragu jer pored ovih rizika i dogadjaja s Agrokorom još bi nam samo trebalo da nas muljaju i uvaljuju investitorima dionice po cijenama koje nemaju veze sa zdravim razumom. Sto se mene tiče, profesionalni privatni investitori i oni sami mogu plaćati dionice i 5000 kuna, no ako i jedna završi kod mirovinaca, po ovim ili čak visim cijenama, to nece dobro proći.
Ako gledamo godisnje izvjesce 2016. stavka 20. navedeno je da dospijeva 449.8 MHRK (tada je tecaj 1 USD bio negdje oko 7 HRK) … govorimo o cca 64 MUSD
Ako govorimo o dugu, jedino ispravno je govoriti u terminu USD, jer su i prihodi i dug u USD tako da se nista ne mijenja s fluktuacijom dolara
Dakle govorimo o 64 MUSD i taj dug je prema DNB (Norveska banka) podruznica London
Dug dospijeva: dio u Svibnju (60%), a dio u Rujnu (40%)
Definitivno da ATPL nece otplatiti dug kroz redovno poslovanje nego ce doci do reprograma gdje ce se moati udovoljiti zahtjevima banke vezano za minimalnu likvidnost, Equity Ratio i garantirati razinu buduceg Net Debt/EBITDA omjera
S obzirom da dug dospijeva odmah nacin da se otplati kroz redovno poslovanje bi znacilo dijelom generirati Operativni Cash, a ostatak osigurati prodajom jos brodova … ne vidim ovo kao opciju
Da bi se osigurali uvijeti koje ce Banka traziti morat ce se izvrsiti dokapitalizacija
Jel može netko taksativno navesti brodove koje ATPL ima u vlasništvu?
Da opet procjenimo koliki bi tu mogao biti NAV?
Nisi u pravu. Dokapitalizacija, ako i kada bude iskljućivo ide zbog ekspanzije poslovanja. Dospjeli dug elegantno i bezbolno će se refinancirati u nadolazećim neusporedivo boljim i povoljnijim okolnostima.
Spreman sam se okladiti, da će AP u eventualnu dokapitalizaciju izaći u idealnom trenutku sa odličnim kartama, a prvenstveno sa povoljno refinanciranim dugom.
👍😀✌👌👏🤞💥
p.s. Inače naravno da će se dokap slucajno poklopito sa najslabijim dolarom
gigic
U Svibnju dospijeva prvi dio duga. Negdje izmedju 35 i 40 MUSD s tim da ce se u tom trenutku vjerovatno dogovoriti sve jer je kreditor isti.
Da bi ATPL otplatila 64 MUSD mora generirati istu kolicinu Free Cash Flow-a, dakle
Operativni Cash – CAPEX (nove investicije i maintenance postojece flote)
Svami,
Ne brini oklnosti su dramaticno drugacije nego prije godinu dana. DNB je rijesen.
Zaßto nesto otplatiti, ako mozeš refinancirati i pomaknuti maturity.😀
I tko kaže da mora biti DNB?
gigic
Upravo to govorim. Ja sam spomenuo restrukturiranje duga
Rijetko tko vraca glavnicu koja dospijeva osim ako nema viska cash-a koji n namjerava usmjeriti na investicije
Ne mora biti DNB, moze biti i PBZ s kojim je ATPL vec sklopila par aranzmana
Hocu reci da ATPL ima 1/3 brodova na spotu, 1/3 na TCE (6 mj. do 1 godinu), a jednu trecinu dugorocni TCE (preko 2 godine) tako da poboljsanje vozarina nece odmah utjecati na profitabilnost ATPL zbog toga sto je 2/3 flote na TCE-u
ATPL je u prvih 9 mjeseci generirala 90 MHRK operativnog CF sto ce do kraja godine doci na razinu od 120 MHRK
U 2018. bi po toj opciji otplate kredita trebalo generirati 120% vise Operativnog CF bez kune troska na CAPEX-u
@Swami savrseno se razumijemo, ali ponovno u nekim aspektima nisi u mogućnosti do kraja prepoznati sposobnost prilagodbe kompanije. TCE se može ugovoriti na jako puno naćina
😀🤞👍✌👌👏🤞💥
p.s. Kolko god se cini dobro, mozda je joß znacajno bolje
@Swami savrseno se razumijemo, ali ponovno u nekim aspektima nisi u mogućnosti do kraja prepoznati sposobnost prilagodbe kompanije. TCE se može ugovoriti na jako puno naćina
😀🤞👍✌👌👏🤞💥
p.s. Kolko god se cini dobro, mozda je joß znacajno bolje
Pa ne bih rekao da ste se najbolje razumjeli, čovjek ti je lijepo napisao da je firma tropa i da ne može vraćati kredite iz tekućeg poslovanja.
Pa ne bih rekao da ste se najbolje razumjeli, čovjek ti je lijepo napisao da je firma tropa i da ne može vraćati kredite iz tekućeg poslovanja.
[/quote]
sisoje
Ja nisam rekao da ATPL ne moze vracati tekuce kredite iz tekuceg poslovanja. Uostalom ATPL ce generirati 120 MHRK Operativnog cash-a ove godine
Ovdje se radi o 64 MUSD koji dospijevaju ove godine, dio u Svibnju, a dio u Rujnu i to nije moguce pokriti kroz one-time payment iz Operativnog cash-a.
Upravo zato se ide u dokapitalizaciju kako bi se dug reprogramirao (s DNB-om ili nekom drugom bankom) gdje ce banka zahtjevati dodatni Equity prije nego sto odobri novi kredit.
To je ono gdje se gigic i Ja razilazimo u razmisljanju, jer on tvrdi da je dokapitalizacija namjenjena iskljucivo novim investicijama.
Sto se tice novih investicija, prvenstveno mislim na JDPL gdje ce po mojem misljenju doci do zamjene dionica po principu konverzije 20 dionica JDPL za 1 dionicu ATPL (ili neko drugi omjer)
U tu svrhu ce ATPL izdati potreban broj dionica kako bi se konverzija izvrsila.