Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 74.725 | 1,525 | 47,60 | 49,50 | 0,00% |
Znači spojio je skrbnički sa svojim imenom. I to baš pri probijanju 650 kn, slučajno? ne bih rekao. Svaka mu čast, igrač i pol.
9.28 + 6.39 = 15.67%
hm iako u obavijesti stoji KUPNJOM DODATNIH DIONICA… možda je ipak kupio još ekstra komada. Ako je onda je kupio po trenutnim cijenama?
Pozicija broj 3 (6,39%) je od Croatia osiguranja.
Koliko je brodova atlantske plovidbe pripremljeno za balastne vode ? Bwst ?
0 (zero) brodova ima ugradjen BWMS, medjutim svi brodovi izgradjeni nakon 2004. imaju predvidjen prostor za ugradnju
Razlog je jednostavan s obzirom da je regulativa trebala stupiti na snagu 2017. niti jedan brodar nije htio investirati u sistem koji nije bio potreban u tom trenutku, nego su samo ostavili prostor na brodu za ugradnju u buducnosti
A zašto su ih onda kreditori prisilili na prodaju tri broda osim da očito refinanciraju dug? I zašto idu na dokapitalizaciju odnosno izglasali su je na skupštini?
Oni mogu pričati sto žele, ali je činjenica da vuku poteze koji ukazuju na squeeze na likvidnosti i solventnosti. Ako uspiju u svemu tome popraviti će financijski polozaj, al to samo ukazuje na probleme u kojima se nalaze. Pumpanje cijene nije posljedica sjajne situacije nego uljepšavanja slike prije ključnih dogadjaja. Nitko ne kupuje 15-20% kompanije kao equity ulaganje nego iz nekih dubljih pobuda ili nekog šireg i digorocnijeg plana u koji “prosječni dodo” s burze zasigurno nije upućen.
Zašto brodovi građeni prije 2004 ne bi imali mogućnost ugradnje?
Pravno, to je potpuno nelogično. Ne vjerujem da to tako piše. Jer da jest to bi već grmilo.
Fizički, u strojarnici bi trebalo ugraditi centralnu jedinicu, a cjevariju razvući po tankovima.
Brod je brod, u 15 g star brod ugradiš sustav za 1 mil USD i voziš još 10-15 godina.
S druge strane, za pretpostaviti je, točno predviđaš, da će se ubrzati scrap tih brodova, pogotovo starijih, ali ne zbog pravnih zapreka nego zbog neisplativosti ugradnje sustava u odnosu na preostale godine života.
Ne može se gledati parcijalno. Treba uzeti u obzir i koji troškovi za stare brodove proizlaze iz ograničenja udjela sumpora u gorivu s 3.5% na 0.5%, koje stupa na snagu 1.1.2020.
IMO has set a global limit for sulphur in fuel oil used on board ships of 0.50% m/m
(mass by mass) from 1 January 2020. This will significantly reduce the amount of
sulphur oxide emanating from ships and should have major health and environmental
benefits for the world, particularly for populations living close to ports and coasts.
http://www.imo.org/en/MediaCentre/HotTopics/GHG/Documents/FAQ_2020_English.pdf
vezano za moj post 0 (zero) brodova ATPL ima ugradjen BWMS htio bih reci da je to moa pretpostavka, ali isto tako korigirati pretpostavku.
Naime, dva Handysize-a koji su isporuceni 2015. i 2016. vjerovatno imaju ugradjen BWMS s obzirom da je regulativa trebala postati vazeca 2017. godine
brodolomc
To je istina da pri odluci scrap ili ugradnja BWMS treba uzeti u obzir i cinjenicu da je potrebna dodatna investicija u 2020 SOx limit system
S obzirom da sam imao bullish stav prema ATPL i Bulk Sektoru opcenito i na taj nacin prezentirao svoje razmisljanje ovdje mislim da je fer reci da sam prodao svoj udjel u ATPL
Dva su razloga za to:
1. Veliki opportunity cost u ovom trenutku gdje sam novac preusmjerio u druge kompanije Bulk sektora
2. Uncertainty vezan za dospijece/restruktuiranje duga i dokapitalizaciju
Moj savjet onima koji su u dionici:
HOLD uz stop loss -10%
Swami36@
potpisujem te razloge kao utemeljene u nekom dijelu u trenutnoj situaciji koju dodatno opterećuj očekivani a izgledno i potvrđeni početak BDI down trenda.
skratio sam poziciju za 1/3 te time oslobodio likvidnost za slučaj da će se ponuditi značajniji diskont u predstojećem razdoblju,u slučaju da izostane ostaje mi i dalje WIN ali i mogućnost dokupa po manjoj ili većoj cijeni od prodajne.
možda i griješim,nebi bilo …
svima nama po našem izboru.
p.s.
ovime se za ovu godinu odjavljujem sa ove teme
svima svako dobro prije svega zdravlja.
rezimirat ćemo 2017 za atpl poč.2018 što se mene tiče.
A zašto su ih onda kreditori prisilili na prodaju tri broda osim da očito refinanciraju dug? I zašto idu na dokapitalizaciju odnosno izglasali su je na skupštini?
Oni mogu pričati sto žele, ali je činjenica da vuku poteze koji ukazuju na squeeze na likvidnosti i solventnosti. Ako uspiju u svemu tome popraviti će financijski polozaj, al to samo ukazuje na probleme u kojima se nalaze. Pumpanje cijene nije posljedica sjajne situacije nego uljepšavanja slike prije ključnih dogadjaja. Nitko ne kupuje 15-20% kompanije kao equity ulaganje nego iz nekih dubljih pobuda ili nekog šireg i digorocnijeg plana u koji “prosječni dodo” s burze zasigurno nije upućen.
Točno u sridu. Obično se ne slazem sa tvojim pisanjem, ali ovaj puta potpisujem. Ovo je po mojoj prosudbi znacajna evolucija i vjerovatna kruna ulaganja IB. Ponovno je uletio na dnu ali ovaj puta oćito sa puno drugačijom strategijom nego kod RIVP.
Koliko vidim financijske imovine mu apsolutno ne nedostaje. Mogućnosti su ogromne, a.oporvak dry bulka.je na samom pocetku. Ako postoji pravi trenutak za potencijalno dodatno okrunjavanje to je upravo sada. Koliko će ono biti kakvog intenziteta možemo samo nagađati. Možda doista prema 25%. Sam, sa drugima? Možda je puzajuće preuzimanje?
Tko zna?
😀👍✌👌👏🤞💥
Kolega gigic23,
moram priznati da je i meni, ne jednom, u proteklih godinu dana palo na pamet da IB možda želi postati vlasnikom Atlantske. Nečeg konkretnog. Nešto što se pamti. Kako ste lijepo rekli – kruna karijere. Živi i zdravi bili, pa vidjeli.
Kolega gigic23,
moram priznati da je i meni, ne jednom, u proteklih godinu dana palo na pamet da IB možda želi postati vlasnikom Atlantske. Nečeg konkretnog. Nešto što se pamti. Kako ste lijepo rekli – kruna karijere. Živi i zdravi bili, pa vidjeli.
Čovjek sa tolikim udjelom a da nije u NO je malo čudno. Ja osobno mislim da je investitor a opet me buni kome će to on prodavat kad je ovaj sektor 10x nestabilniji od onog iz kojeg izlazi. Ovdje se sve svodi na burek dobit i bježi glavom bez obzira kao na cijelom ZSE.
Kolega gigic23,
moram priznati da je i meni, ne jednom, u proteklih godinu dana palo na pamet da IB možda želi postati vlasnikom Atlantske. Nečeg konkretnog. Nešto što se pamti. Kako ste lijepo rekli – kruna karijere. Živi i zdravi bili, pa vidjeli.
Čovjek sa tolikim udjelom a da nije u NO je malo čudno. Ja osobno mislim da je investitor a opet me buni kome će to on prodavat kad je ovaj sektor 10x nestabilniji od onog iz kojeg izlazi. Ovdje se sve svodi na burek dobit i bježi glavom bez obzira kao na cijelom ZSE.
[/quote]
Bulk sektor ima izrazite “plime i oseke”, pa se sve svodi na to kad ući i izaći sa palube. Držim da još nije vrijeme za skalati se sa broda i uhvatiti se kraja jer visoki razina tek sljedi, strpljen spašen. U svakom slučaju 2018. će za brodare biti bolja nego 2017, to nije dvojbeno, a što će se događati sa dionicom trebalo bi imati kristalnu kuglu, međutim miriše na dobro.