ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Da se zapitaš. Ja sam out. Ne znam šta reć 🙂

使用を信頼し、あなた自身の能力の

serislav

Brodovi gradjeni nakon 2004. imaju prostor na brodu predvidjen za ugradnju BWMS-a sto znaci da je cost vezan samo za instaliranje BWMS-s (to je ono sto nazivam retrofit)

Stariji brodovi nemaju fizicki prostor za ugradnju BWMS tako da ce biti potrebno rezati brod i cijena ugradnje ce biti puno visa, usporedjujuci s vozarinama mozda i neisplativa

Kao što rekoh, zasigurno smo prije na 700 kn nego što je izvjesno da padnemo na 600 kn…al što više reći što već nije izgovoreno i napisano….

ex maratonac, ex neumoran (05.10.2007.)

Točno je da je na starijim brodovima složenija ugradnja.
Međutim, već s reshufflingom opreme nađe se mjesta, pogotovo ako se ide na dvije manje jedinice, jedna u strojarnicu, a jedna u pramac.
Naravno, pitanje je isplativosti u datom trenutku.
Glavno da se mi razumijemo.

Disclaimer: Tko moje pisanje shvati kao nagovor na kupovinu / prodaju dionica ili kao investicijski savjet taj je otisao na kvasinu odavno.

Potencijal zarade još uvijek je velik, mene je samo pokolebao jak pad BDI-a ali očito da to u ovom trenutu ne igra ulogu jer se bjesomučno udara po asku.

使用を信頼し、あなた自身の能力の


Makalu

Podsjeća li ove u jadropliovu, uljanikplovidbi i stranim btidarima?

Ili oni ne vide dobro?

He,he koje drukanje

Početkom 2004. godine dionica ATPL je bila 30 kubna i nitko je nije htio kupovati (osim Purka i Floričića). Zatim je polovicom godine jedna ugledna brokerska kuća procjenila ATPL na 900 kuna po dionici i nastao je lom, stampedo. Kad je 31.1. 2005. dionica dosegla 900 kuna svi su prodavali i logično je roknula, pa je konačno došla 2007. ostalo je povijest.
Ne kažem da će se ponoviti (neće sigurno u toj mjeri jer nema Olimijskih igara u Kini) ali vonja dobro. Kužiš?
P.S. ATPL je 2004 imala extremno staru flotu, danas je to druga priča, ali je broj brodova manji

Je da se vozarine sve više oporavljaju, s blistavom pesperktivom, barem još u 2018. godini.
Je da je ovdje ušao veliki igrač koji sitnim špekulantima nemilosrdno kvari račune.
Je da se priprema dokapitalizacija s mogućim lukrativnim akvizicijama.

Ali svejedno nitko nije baš siguran u to zbog čega ATPL uporno raste.
Kako to podsjeća na neka vremena od prije 10-ak godina…

Vaš link …]

Bilbija presao 15%. Obavijest na zse.

Disclaimer: Tko moje pisanje shvati kao nagovor na kupovinu / prodaju dionica ili kao investicijski savjet taj je otisao na kvasinu odavno.

Znači spojio je skrbnički sa svojim imenom. I to baš pri probijanju 650 kn, slučajno? ne bih rekao. Svaka mu čast, igrač i pol.

9.28 + 6.39 = 15.67%

hm iako u obavijesti stoji KUPNJOM DODATNIH DIONICA… možda je ipak kupio još ekstra komada. Ako je onda je kupio po trenutnim cijenama?

使用を信頼し、あなた自身の能力の

Koliko je brodova atlantske plovidbe pripremljeno za balastne vode ? Bwst ?

Status Quo: Roll Over Lay Down

ali interesantno,,,
da se netko zahebao i kupio neku količinu po 3.800 kn na ATH,, i za isti takav iznos novca kupio i na 120 kn,, ne treba 100 kn i ispod jer se tu jako malo moglo pokupiti….. toliko žestoko si je mogao smanjiti ulaz, da bi danas taj bio u dobrom plusu 🙂 cca skoro +200 %,,
pa vi recite da ne valja kad dionica padne u bescjenje :))

New Report

Close