15.02.2016 bdi=300
08.12.2017 bdi=1700
možda i tih 1700 ne opravdava u punoj mjeri tih 600+ ALI
…………………………….
a ti ih držiš jer insinuiraš da je rast cijene atpl posljedica nekih "nevidljivih" sila.
i to tako od kojih cjenovnih razina?
u 2 mjeseca cijena skoci 220 kn po dionici ??? (02.10 2017- 413 kn) na osnovu cega za boga miloga, i sam priznajes da bdi ne opravdava 600+ i lijepo to zamotas u celofan sa ALI……
Puno zujis a malo meda dajes,ispisao si cijeli referat a opet ne mozes sklopiti odnose i obrazloziti zbog cega se događa ovo sto se događa ali ne sudim te to ne moze obrazloziti nitko osim par ljudi
@serislav
Evo ti malo stiva za vikend
http://gersemiresearch.com/wp-content/uploads/2017/11/2017.11.20-SBLK-US-3Q17-Review.pdf
https://www.drewry.co.uk/news/news/upbeat-outlook-for-dry-bulk-charter-rates-from-2018-onwards
http://www.shipfinance.dk/media/1735/shipping-market-review-may-2017.pdf
https://thebalticbriefing.com/bulk-report/
Sve 5.
Ja sam priznao da sam prerano otpustio.
A uci cu ponovno kad se poklope okolnosti i moja vlastita procjena.
Tko se ne zahebe nema iz cega nauciti, ne?
Pozz!
na burzi se kupuje budućnost.
sve te metode i izračuni vam padaju uvodu jer ne uračunavaju u potrebnoj mjeri najvažnije:to su povečani prihodi s osnove rasta vozarina prošlih,sadašnji i budućih.
to povlači za sobom i rast vrijednosti second hand ships.
svo oni koji očekuju da će rastom BDI na >2000 da će kupovati atpl po današnjoj cijeni
poručujem okanite se mokrih snova i gradelanja,usmjerite energiju na za vas bolje prilike.
kada bdi>2000?
najkasnije nekad u 2018 ali nebi bila senzacija već na proljeće i nebi bila senzacija bitno više od 2000.
nema tajni,večina zna dovoljno i slično razmišlja ali neki bi retroaktivno kupovali sada atpl po 1xx kao dok je BDI bio na 600 e pa ne može.
Sve je to točno kolega migra, ali ja bih dodao još jedan jako bitan detalj specifičan baš za ATPL trenutno, a to je preuzimanje kontrole nad kompanijom i daljnim odlukama uprave te cijene koju je netko spreman za to platiti. A svakim danom postaje sve jasnije da je I.B. spreman i da izgleda ima dovoljno municije. Mali su pritom samo kolateralne žrtve (ako žele in, pa im pobjeglo ili su prerano postali out) ili pak slučajni dobitnici (ako su već in).
[/quote]
Postoji značajna mogućnost da se uz neupitno ponovno pogođenu donju "mrtvu" točku all time low znači BDI na 290 bodova doista radi o maksimiziranju svih benefita. Nevjerovatno je da se to poklapa sa značajnim poboljšanjem poslovanja AP, a pri čemu je očito da je ona prva i jedina do sada počela poslovati neto pozitivno za enormnom promjenom EBITDE sa +1 mil kn na +99 mil kn perio 3Q 16 prema 3Q17. Interesanrno je pri tome da su u cijelom tom periodu npr vozarine za panamxe porasle sa cca 2200 $ na cca 12500 $, uz specifičnu volatilnsot za dry bulk. Koliko se vidi iz orderbooka slijedi u 2018 i 2019, dodatna jaka kontrakcija u isporukama pri čemu bi porast netto flote bio između 0,5 i 1% a sa druge strane po Clarksonsu bi demand tona milja slijedeće godine trebao rasti cca 4%
Koliko se vidi po bilanci kompanija je smanjila dug velikih 360 mil kn i pri tome većinom smanjila kratkoročni dug. ako je usprkos tome povećala prihod više od 30% i ima dobit od cca 43 mil kn nako 3Q onda je to zaista fascinantno.
Rezime u odnosu na prije 20 mjeseci napravljeni su koraci od 7 milja, konjuktura sektora je neupitna, skupštian je izglasala uvrštenje u ST to znači transparentnost, ESOP znači vjerodostojnost, a dokap ambiciju i viziju.
Mogu destruktivci i dežurni pesimisti pisati što hoće, nabrajati probleme, ali na njihovu žalost ovo je rijetko pozitivna priča na ZSE nakon dugo vremena.Ljudi koji tako pišu, najčešće nikada u životu nisu oubiljnije ulagali u dionice jer ih vlastita preanalitičnost paralizira u sagledavanju čak i ovako izraženog uptrenda.
Molim moderatora da ne obriše ovaj post. Hvala
😀👍✌👌👏🤞💥
[/quote]
Sto je tu fascinatno prodali su dva broda i nešto nekretnina da smanje dug, a glavnina dobiti je ostvarena temeljem tih prodaja, a ne od operativnog poslovanja. Kad se izbiju te kupoprodaje, zaradili su koliko im je knjigovodstveno umanjena amortizacija. Sad imaju dva broda manje, još jednog moraju prodati i tek tada će im kreditori izaći u susret za refinanciranjem duga. Nakon toga će vjerojatno dokap i ugovaranje novih brodova, tad, kad od toga vise neće imati nikakve koristi. Oni su zadnjih deset godina prespavali dok su svi koji nešto znaju o poslu napravili dokape, dugoročno refinancirali kredite po povijesno niskim stopama, kupili brodovlje i ugovorili nove. U ATPL sve suprotno, rasprodaja hotela i imovine, a kad su shvatili da bi mogli bankrotirati onda su tek povukli ručnu i počeli rezati troškove i krenuli s refinanciranjem dugova. To je tragedija od uprave i vodstva. Zlo i naopako sve.
Zbilja ne mogu vjerovat kako neki kolege koji su vec godinama na burzi gotovo da traze pismeno ocitovanje zasto je cijena dionice toliko porasla…
….ovo je zbilja za rubriku vjerovali ili ne….najbolje bi bilo kad bi vam netko jos dao gatranciju da ukoliko u ponedjeljak kupite cijena dionice nece padati…..
Kao što sam već bio napisao, cijena nije porasla par puta nego se samo vratila na razine sa kojih se nerealno srušila zbog nekog straha da će sve u bankrot 🙂 , iako šteta da nije otišla i do 50tak kn,,,, al šta je tu je,,, a tko to nije tada skužio hbga
Zbilja ne mogu vjerovat kako neki kolege koji su vec godinama na burzi gotovo da traze pismeno ocitovanje zasto je cijena dionice toliko porasla…
….ovo je zbilja za rubriku vjerovali ili ne….najbolje bi bilo kad bi vam netko jos dao gatranciju da ukoliko u ponedjeljak kupite cijena dionice nece padati…..
Da, da, to treba: pismena garancija povrata od 100% na ulaganje u roku od dva mjeseca.:-)
@sisoje,
koje je to nekretnine Atlantska prodala ove godine? Prvi glas.
molim za info kada je ap zadnji put isplacivala dividendu ? mislim da to upravo zanima dionicare da znaju sto uprava radi na dobrobiti svojih dionicara,,osim sto sretnici ili nesretnici povremeno docekaju prodaju dionica,ima nas koji misle i dugorocnije
Evo kako je naš Smart otvorio afirmativno ovaj topic
17.3.2006 16:45
Neobično je da se rijetko spominje Atlantska na ovom forumu, jednu od najboljih firmi u Hrvatskoj u prošloj godini. Mislim da je zaslužila svoju temu. Današnji promet od preko 3.800.000,00 kn nam govori da je zaista atraktivna investicija. Inače, nakon pada sa 970 kn cijena se drži na cca. 800 kn/ + – 5% u protekla 2 mjeseca. Unaprijed poznati rezultati i svima poznato iskrcavanje Kristijana Flioričića sa preko 20.000 kom je vratilo cijenu i ipak suprotno očekivanjima vratilo na niže razine. U očekivanju godišnjih rezultata koji su kako sam već napisao poznati, puno više će biti interesantni razultati za 1Q/2006.g. koji bi trebali biti prikazani u slijedećih 40 dana. Zna se da su vozarine pale za 100% u odnosu na 2005.g., ali ipak još uvijek su profitabilne za Atlantsku Plovidbu. Ostali prihodi od hotela do avio kompanije bi trebali biti u porastu. Novca je dosta rezervirano za ovu godinu pa će intersantno biti pratiti događanja oko ove jako atraktivne dionice za mnoge ulagače.
Osim očitog tipfelera na postotku u padu vozarina, da, to je bio lijep nagovještaj rasta cijene dionice sa tadašnjih 800 kn do čak 3850 kn u slijedećih godinu ipol.
Lijepa vremena za nas, zaradila se lijepa lova tada. No, sada su neka druga vremena, posebno za ATPL. O našoj burzi da ne govorim.
… da, to je bio lijep nagovještaj rasta cijene dionice sa tadašnjih 800 kn do čak 3850 kn u slijedećih godinu ipol.
Tko može garantirati da se povijest neće ponoviti?
I tko je onda pretpostavio, pomislio, predvidjeo ili proračunao da će se dogoditi taj nevjerojatni skok u tako kratkom vremenu. Apsolutno NITKO, bez obzira što su neki trendovi ukazivali na mogući rast.
Bilo bi jako zanimljivo prisjetiti se akademskih rasprava o fundametalnim vrijednostima ATPL kod 800 kn, te godinu i pol poslije, na 3.850 kn.
serislav,
ove godine je podosta brodova predviđenih za isporuku 2017. prolongirano ili otkazano. Taj postotak će u idućoj godini biti manji ili puno manji, ali sigurno neće sve što je planirano biti i isporučeno.
Ok, to je onda vrlo dobro.
Jel mozete koroborirati taj podatak nekim izvorom, izjavom…?
Na koliko se onda procjenjuje realan delivery?
25 mil? 20? Manje?
[/quote]
Ovo je stanje isporuka u ovoj godini u odnosu na početni “Delivery Schedule” za 2017.
Procjenu isporuka u 2018. neka svatko napravi za sebe. Kako god, što budu više vozarine, manje će biti odgoda i otkaza. I obrnuto. Izvor je Clarksons. U privitku je pregledna tablica.
Planirane isporuke u 2017. Isporučeno u 2017. Ostalo za ispor. u ’17.
Datum Godina Broj DWT Datum Broj DWT Broj DWT
Capesize 08.01.17. 2017 100 20.827.955 09.12.17. 72 14.693.227 0 0
Panamax 08.01.17. 2017 152 12.491.371 09.12.17. 108 8,840,964 2 164.000
Handymax 08.01.17. 2017 277 16.713.884 09.12.17. 175 10,585,539 9 532.200
Handysize 08.01.17. 2017 202 7.297.211 09.12.17. 92 3,302,642 17 560.982