ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 26.11.2024. u 23:49
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
49,00
17.542
358
47,60
49,50
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

SLažem se ali u onosu na atlantsku neće imati iskupljivanja recimo 2 800 000 dionica po 25$/komad 2019. To j $70 M!


serislav,
ove godine je podosta brodova predviđenih za isporuku 2017. prolongirano ili otkazano. Taj postotak će u idućoj godini biti manji ili puno manji, ali sigurno neće sve što je planirano biti i isporučeno.

Ok, to je onda vrlo dobro.
Jel mozete koroborirati taj podatak nekim izvorom, izjavom…?
Na koliko se onda procjenjuje realan delivery?
25 mil? 20? Manje?

Disclaimer: Tko moje pisanje shvati kao nagovor na kupovinu / prodaju dionica ili kao investicijski savjet taj je otisao na kvasinu odavno.


Ne samo da je SB mnogo povoljniji nego je on savršeno pozicioniran za budući rast ako se dogodi, sa prevladavajućim dugoročnim dugom, zanemarivom razinom kratkoročnih obveza i dostatnom razinom keša na računu. U odnosu na ATPL i njezin menadžment, SB je SF (Science Fiction) kompanija.

Pero Kulaš je najvrijednije što d.d. ima, čovjek je mađioničar. ATPL i dalje plovi i to nakon duge i duboke krize na marketu u trajanju od 8-9 godina, nevjerojatno. Nasljedio je ogromne dugove, brodovi su u Kini naručivani po 45 miljuna dolara koncem 2007 i početkom 2008, i sad to netko treba plaćati, a isporučeni su u periodu najdublje krize i gomilali su gubitke. Sa druge strane stara Uprava nije željela prodati na navozu pri kraju radova m/v Zagreb kinezima za 103 miljuna dolara, to se zove ku….e, o naruđbi capesize broda ne bih ovom prigodom jer mi dođe slabo. Gubitak min. 30 miljuna dolara etc, Dubrovnik airlines 3 miljuna dolara bačeno u vjetar etc. etc.
No, poslovanje se stabiliziralo značajnim zagrizanjem u supstancu, prodani su nažalost neki brodovi, flota je manja, a šteta je za hotele sad bi prihodi bili puno veći da ih nisu prodali, očito su banke jako stisle i morali su. Da ne filozofiram dalje, oni što kupuju klade se da će BDI na 2500-3000 u 2018. pa se nadaju dobroj zaradi, a oni što prodaju kapitaliziraju dobit ili vjeruju da će BDI nazad na razine ispod 1000. Tko je u pravu pokazati će vrijeme. Deja vu.


hugh
Nemojte se tako postavljati: "cijena ide kud ide, a vi svi koji to ne vidite ste slijepci."
To je ružno i uvredljivo prema kolegama, a ja nisam napravio ništa da uvrijedim vas.
Razgovaramo o fundamentalnim brojevima. Ništa drugo.

brodolomac
Delivery schedule je delivery schedule. Za kašnjenje slijede penali, a kapaciteteti škverova su višestruki u odnosu na orderbook tako da nema problema da brod neće izaći za 10 do 12 mjeseci od narudžbe.

Znači, imamo otprilike ovako:
– demand 3% +
– delivery 4%
– scrap 1%, 2%? Ne znam. Za panamaxe se skoro zaustavio. Navodno sad opet pojačava.
Znači gledajući po onom dostupnom imamo stopu porasta utilizacije do 1%.
To može podići prosječne vozarine za sigurno 10%, možda i više, na razini godine.
I to je vrlo dobro jer se pretače u profit.
Ako pak bude manje od 1% onda je rast manji.
Isto tako još jedna ovakva iliti malo bolja godina nije loše uopće.

Imao sam skupljeno na razumnoj razini i na razumnoj razini sam otpustio.
Isto tako namjeravam na nekoj razumnoj razini ponovno ući ako bude prilike i opet isto tako izaći.
Potpuno otvoreno to govorim jer tu nema ništa loše.
Nisam se oženio za dionicu.
A da li je 1.6 ili 2.0 book razumna razina o tome se da raspravljati.

Eto, o tome pričam.
Volio bih čuti i druga mišljenja, a ne samo upupupupup itd.

Serislave nemojmo se pausalno nabacivati brojevima bez pokrića. Prema Clarksonsu netto rast flote u 2018 i 2019 bit će cca 0.4 i 0.5% sa mogućnošću za 2019 radi postpone do 1.5%. Isti izvor navodi rast demanda tona milja 4% za 2018 i 3% za 2019. Pri tome postoji i dodatak da će lontrakcija isporuke kod panamaxa biti vrlo izrazena cca 25% u 2018 i vjerovatno slično ili do 30% u 2019.
Obzirom da je već sada prisutan značajan nesrazmjer izmeďu rasta capeova i panamaxa pa na naćin da je bolje unajmiti 2 panamaxa nego cape vrlo izgledno će tržište ispraviti nesrazmjer.
Drago mi je da si zaradio na AP, ali mi je žao da nisi bio strpljiviji.
Smartu poruka da toćno je da je Kiki ponešto pogodio i tocno je da je Jadran kapital tamo gdje je. Uvijek su postojali ulagači ispred vremena……
😀🥈👍✌👌👏🤞💥

Veliki pozdrav glavnom kreativcu foruma Woodironu, My Moonu, ali ne manji Bubimiru. AJMO PROMATRAT 😀😎✌🤘🤙🖐👌👍🤚👋👋

Evo naďoh u međuvremenu. Izvor je malo razlićit, ali pogledaj brojeve.

Our current supply forecast includes 6% scrapping of total dry bulk in the period 2018-2020, hence if the above materialises there would be upside risks to our scrapping forecasts and hence even lower fleet growth than we forecast. We forecast fleet growth of 0.6% for 2018e and 0.4% for 2019e based on existing orderbook (DNB forecasts 2.5% for 2019e including orders placed for H2 2019

Veliki pozdrav glavnom kreativcu foruma Woodironu, My Moonu, ali ne manji Bubimiru. AJMO PROMATRAT 😀😎✌🤘🤙🖐👌👍🤚👋👋

0.5% netto rast bi znacio oko 4 do 4.5 mil DWT, delivery minus scrap. Ali to je predvidjanje. Ne mora se obistiniti.
33 mil pise delivery schedule i sad od toga treba podosta odbiti i otkaz, odgoda te rezalista da se dodje do 4 i kusur.
Tko moze predvidjeti koliki ce biti scrap?
I koliki ce biti otkazi i odgode?
To su funkcije vozarina, ne?
Stavi link na taj clanak, please, cita mi se dobro stivo. Ozbiljno. 🙂
Da, treba doci u tonazni paritet cape i panamax, ovo je samo kratkorocno.

I meni je zao sto nisam bio strpljiviji, ali pocelo me cesati to da je cijena znatno iznad booka i nekakvog procijenjenog nav-a i Boze moj. Sto je tu je. Idemo dalje.
Sve dodje na svoje. Vozarine moraju gore da se rally nastavi.

Disclaimer: Tko moje pisanje shvati kao nagovor na kupovinu / prodaju dionica ili kao investicijski savjet taj je otisao na kvasinu odavno.

Pa onda kupiš bilo kojeg brodara, a ne precijenjenog poput ATPL. Atpl ti je u svjetskim razmjerima zanemariv igrač. Flota od desetak brodova, ako se ne spoji s nekim u srednjem roku i ako se oporavak pokaže neodrzivim ili nezadovoljavajućim, prestaje postojati.

Evo kako je naš Smart otvorio afirmativno ovaj topic

 17.3.2006 16:45

 

 40%

Neobično je da se rijetko spominje Atlantska na ovom forumu, jednu od najboljih firmi u Hrvatskoj u prošloj godini. Mislim da je zaslužila svoju temu. Današnji promet od preko 3.800.000,00 kn nam govori da je zaista atraktivna investicija. Inače, nakon pada sa 970 kn cijena se drži na cca. 800 kn/ + – 5% u protekla 2 mjeseca. Unaprijed poznati rezultati i svima poznato iskrcavanje Kristijana Flioričića sa preko 20.000 kom je vratilo cijenu i ipak suprotno očekivanjima vratilo na niže razine. U očekivanju godišnjih rezultata koji su kako sam već napisao poznati, puno više će biti interesantni razultati za 1Q/2006.g. koji bi trebali biti prikazani u slijedećih 40 dana. Zna se da su vozarine pale za 100% u odnosu na 2005.g., ali ipak još uvijek su profitabilne za Atlantsku Plovidbu. Ostali prihodi od hotela do avio kompanije bi trebali biti u porastu. Novca je dosta rezervirano za ovu godinu pa će intersantno biti pratiti događanja oko ove jako atraktivne dionice za mnoge ulagače.

Veliki pozdrav glavnom kreativcu foruma Woodironu, My Moonu, ali ne manji Bubimiru. AJMO PROMATRAT 😀😎✌🤘🤙🖐👌👍🤚👋👋

Gigic, tnx.
Volio bih da se prognoza za 2018 ostvari iz barem dva razloga:
– na rastu se bolje zaradjuje nego na stagnaciji i padu, pa kad god ponovno usao i s koliko god,
– cijeloj burzi treba spearhead da potegne.
Ajde bok, moram ici.
Pozz!

Disclaimer: Tko moje pisanje shvati kao nagovor na kupovinu / prodaju dionica ili kao investicijski savjet taj je otisao na kvasinu odavno.

@Vauvau

Budem pročitao taj 20K pa ti javim moj komentar

@ ostali

Ako ne dune svjetska kriza radi ovih us*anih bitcoina i gluposti, BDI će sigurno rasti…

@serislav
Evo ti malo stiva za vikend

http://gersemiresearch.com/wp-content/uploads/2017/11/2017.11.20-SBLK-US-3Q17-Review.pdf

https://www.drewry.co.uk/news/news/upbeat-outlook-for-dry-bulk-charter-rates-from-2018-onwards

http://www.shipfinance.dk/media/1735/shipping-market-review-may-2017.pdf

https://thebalticbriefing.com/bulk-report/

https://www.fearnleys.no/weekly_issue/view/728/2

https://fairplay.ihs.com/bulk/article/4293911/fragile-dry-bulk-recovery-as-fleet-growth-expected-to-hit-19-year-low-next-year

When wealth is lost, nothing is lost; when health is lost, something is lost; when character is lost, all is lost. ~Billy Graham



tko mora ili želi kratkoročno za njega ne samo da izgledno atpl nije dobar izbor već burza opčenito nije
za njega dobar izbor.
nestrpljivost ispostavlja velike račune na marketu
a nemalo njih su izgubili uloženo.
jedino mjesto gdje se navodno može brzo je kladionica ,ima na svakom zavoju jedna,to je naša žalosna realnost,da svake godine kladionice okreću mlrd-e a tržište kapitala bitno manje novog priljeva.
nažalost pune su te kladionice onih koji nisu financijski pismeni i po vl izboru,nemaju vremena volje…

upravo suprotno…..za par mjeseci dionica skoci sa 100 na 600+ kn i sad mi reci koji je to koeficijent na kladari posto iste ne posjecujem.vlasik sam dionica ap i samo zelim da znam sto se događa sa mojim dionicama transparentno i koji je parametri vuku dolje ili gore sve ostalo su spekulacije,manipulacije,lov u mutnom da ne kazem sto gore
[/quote]
nije par mjeseci već od 15.02.2016 a to je 22mj.
ispravi me ako griješim ali ti si jedna nova posebna kategorija investitora?
imaš dionice atpl i more te mokri snovi,gradelanje iako bi te u stvari morale moriti slatke brige,muke?
tražiš opravdanje za rast sa 100 na 600+ i razočaran si jer ga ne nalaziš?
ili si nespokojan jer držiš da je urota u pitanju?
dojma sam da je nešto pošlo po krivom?
pada mi na pamet ali ne želim špekulirati.
ne zamjeri na tonu ali sam zbunjem kontradiktonošču.
” koji je parametri vuku dolje ili gore “?
nije to tako komplicirano kako bi neki htjeli to prikazati.
često su najjednostavniji odgovori i oni pravi.
15.02.2016 bdi=300
08.12.2017 bdi=1700
možda i tih 1700 ne opravdava u punoj mjeri tih 600+ ALI
ako netko na temelju argumenata,odnosa suply-demand u bližoj ili daljoj budućnosti
iz toga izvlači najizgledniji scenarij da će BDI nastaviti sa rastom u 2018 pa izgledno i u 2019
dali je korektno držati takve za…
a ti ih držiš jer insinuiraš da je rast cijene atpl posljedica nekih “nevidljivih” sila.
i to tako od kojih cjenovnih razina?
osobno držim da cijena raste radi očekivanja od razina1xx pa i danas na 6xx.
na burzi se ne kupuje prošlost,na burzi se kupuje budućnost,očekivanja najizglednijeg scenarija,omjer pot.rizik pot. dobit.
smetaju ti proaktivni ulagači koji za sebe vide bolju priliku u atpl.
želiš im otvoriti oči?
do sada su bitno zadovoljniji oni koji nisu gledali tvojim očima.
a dalje?
burza je mjesto gdje mi koji želimo više,riskirajući više preuzimamo omjere pot rizik-pot dobit.
vidim više za nego protiv na srednjeročnoj skali a kratkoročno me ne interesira.
ni Facebook ne raste svaki dan pa neće niti atpl a trend je …
vidim dosta pesimističnih ulagača koji od razina 1xx čekaju značajniju korekciju
neki od njih rođeni pesimisti a neki rođeni optimisti se sile biti pesimisti,čak je to simpatično,šaljivo
za čitati te “vratolomije”,”konstrukcije”,sugestije između redova…
koje su se do sada pokazale kao….
nisam protiv korekcije,dapače
“Be Prepared, son. That’s my motto. Be Prepared.”
sektor ide prema oporavku ,potvrdila je to 2017,potvrdit će to 2018 sa višim avg vozarinama, u 2019 dodatno ubrzanje tog procesa.slažu se sa time večina stručnjak iz sektora.
u međuvremenu svašta bi se moglo izdogađati.
kada će to brže a kada sporijim tempom ići nije od mog primarnog interesa jer pred sobom vidim cilj
dohvatljiv kroz najizgledniji scenarij.
strpljivost rijetko kada ne isporuči.
garancije nema na tržištu kapitala
.

ne pozivam na kupnju-prodaju,očekujem da me netko svojim razmišljanjima i argumentima potakne na novo razmišljanje.isprike na dužini posta,tipfelerima...

New Report

Close