ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Jeli tko pratio live zatvaranje? Nije mi jasno kako je zadnja cijena 630 kn kad je na kupnji 637,a na asku 630 ili meni je zatekao PBZ.
Zadnja kupovina je bila 630 kn, a na bidu su naslalii nalozi sve do 637 i to sa popriličnom kolicinom

[i]Sve što pišem to je samo moje osobno mišljenje i nije nagovor na k/p.[/i]

Pogledajte PBZ investor Još stoje nalozi.

[i]Sve što pišem to je samo moje osobno mišljenje i nije nagovor na k/p.[/i]


Prema meni dostupnim podacima rqčunajući kombinaciju DCFa i statike uključujući nekretnine meni NAV ispada cca 130-140$.

Kad bi računali “vrijednost ATPL” po DCF metodi, vrijedila bi okruglo $0,00!!!

Naime, DCF metoda procjene se koristi većinom kad se cilja ne preuzimanje nekog društva, pritom uzimajući prethodno poslovanje od nekoliko godina unazad, te pretpostavljajući da će se takvo slično poslovanje nastaviti u slijedećim godinama. Dakle, računa se da će društvo nastaviti poslovati pod istom upravom, da će koristiti isti model poslovanja, da će se održati makroekonomska stabilnost važna za to društvo, te da se zakoni ili porezna politika prema istom neće mijenjati. To je inače tzv. “Intrinzična vrijednost”.
DCF metoda procjene se većinom koristi za društva koja nemaju veću vrijednost u imovini, već u poslovanju, pa se kombinira sa P/E i eventualno sa tržišnom cijenom dionice ako je društvo na burzi, ukoliko se ide u preuzimanje istog.

Puno lakše je pričati o novcu nego ga stvarati - Voltaire

Meni je zanimljiva ova stara vijest o tome od koga su lani kupili udjel u Laus CC. Naime, prodavatelj je ni manje ni vise njihov sadašnji revizor. Odnosno, da pojasnim, navedena je osoba bila nekada vlasnik trenutne revizorske kuće koja revidira financijska izvješća Atlantske plovidbe, samo je prije nekoliko godina udjel prenio navodno na člana ili članove obitelji. Nekako mi to izgleda kao neki ne bas transparentan deal, pa bi svakako o tome trebalo priupitati upravu društva na nekoj od predstojećih skupština.

http://zse.hr/userdocsimages/novosti/B88hhPbvHkt9dqT8erIFiw==.pdf

na burzi se kupuje budućnost.
da sam zločest rekao bi da je bila lako predvidiva današnja na temelju u prošlosti više puta ponovljenog.
OK,rokovi su i mene ugodno iznenadili ali nismo na marketu da nas se pita već da iskoristimo ono što nam se nudi.
ako netko želi a ako ne još bolje za nas koji želimo.
za to sve smo dobili dokaze i što sad,svi smo dobili što smo htjeli,što smo si izabrali ali očito nije dobro?
naravno da nije jer se od razina 1xx piše i poduzima što se…
win-win nije dugoročno održiv,dokazalo se i ovdje.
došlo vrijeme da se potoci SŽJ pretvore u rijeke a sve po vl izboru.
da sam zločest napisao bi da postoje još i mora i oceani.

“metoda” ova ili ona a koja korist kada svaka od razina 1xx izračunava “ne kupuj”
i uvije k će to izračunavati kao što i danas jednako tako zar ne?
sve te metode i izračuni vam padaju uvodu jer ne uračunavaju u potrebnoj mjeri najvažnije:to su povečani prihodi s osnove rasta vozarina prošlih,sadašnji i budućih.
to povlači za sobom i rast vrijednosti second hand ships.
svo oni koji očekuju da će rastom BDI na >2000 da će kupovati atpl po današnjoj cijeni
poručujem okanite se mokrih snova i gradelanja,usmjerite energiju na za vas bolje prilike.
kada bdi>2000?
najkasnije nekad u 2018 ali nebi bila senzacija već na proljeće i nebi bila senzacija bitno više od 2000.
nema tajni,večina zna dovoljno i slično razmišlja ali neki bi retroaktivno kupovali sada atpl po 1xx kao dok je BDI bio na 600 e pa ne može.
ali može se proaktivno preuzeti rizik i potencijalno najizgledniji scenarij koji na skali u godinama
nama koji smo na palubi donosi odlične prinose.
na stolu imamo iz javno dostupnih informacije za 2018 odnos suply-demand koji sugerira
rast vozrina nekih razmjera.
kojih?
e pa najbolje bi bilo da mi za vas pesimiste kupimo,preuzmemo rizike i damo vam zaradu?
tko ne želi rizik, neizvjesnost neka položi na štednju ,tamo mu je zagarantiran realno negativan prinos.
može i u čarapu jastuk,može i zakopavanje,svejedno je jer je prinos jednak.
ili imate mogućnost gledati nas kako preuzimamo rizik koji vi ne želite.
ili možete proučiti i sami odlučiti.
koliko vidim znanja pesimistima ne fali ali čini mi se fale neke druge stvari..
možda griješim,nebi bilo…

p.s.
kao i svaka druga i ova dionica ima svoje rizike,ima i cikličkog kretanja povezanog sa cikličkim kretanjem
vozarina.
tko mora ili želi kratkoročno za njega ne samo da izgledno atpl nije dobar izbor već burza opčenito nije
za njega dobar izbor.
nestrpljivost ispostavlja velike račune na marketu
a nemalo njih su izgubili uloženo.
jedino mjesto gdje se navodno može brzo je kladionica ,ima na svakom zavoju jedna,to je naša žalosna realnost,da svake godine kladionice okreću mlrd-e a tržište kapitala bitno manje novog priljeva.
nažalost pune su te kladionice onih koji nisu financijski pismeni i po vl izboru,nemaju vremena volje…

ne pozivam na kupnju-prodaju,očekujem da me netko svojim razmišljanjima i argumentima potakne na novo razmišljanje.isprike na dužini posta,tipfelerima...


tko mora ili želi kratkoročno za njega ne samo da izgledno atpl nije dobar izbor već burza opčenito nije
za njega dobar izbor.
nestrpljivost ispostavlja velike račune na marketu
a nemalo njih su izgubili uloženo.
jedino mjesto gdje se navodno može brzo je kladionica ,ima na svakom zavoju jedna,to je naša žalosna realnost,da svake godine kladionice okreću mlrd-e a tržište kapitala bitno manje novog priljeva.
nažalost pune su te kladionice onih koji nisu financijski pismeni i po vl izboru,nemaju vremena volje…

upravo suprotno…..za par mjeseci dionica skoci sa 100 na 600+ kn i sad mi reci koji je to koeficijent na kladari posto iste ne posjecujem.vlasik sam dionica ap i samo zelim da znam sto se događa sa mojim dionicama transparentno i koji je parametri vuku dolje ili gore sve ostalo su spekulacije,manipulacije,lov u mutnom da ne kazem sto gore

Zašto bi dodatne analize bile nepotrebne?

Možemo razgovarati o potencijalima i spekulirati vezano na njih, al stvarnost je prilično surova i nije uopće zahvalna. Hrpa duga kojeg treba refinancirati i kašnjenje u koracima i aktivnostima. Oni tek sad idu refinancirati dug i raditi dokap kad su rasprodali svu non-core imovinu i kad su prisiljeni na zaokret u dosadašnjem ponašanju i poslovanju. To je trebalo napraviti prije nekoliko godina i sad na zdravijim ili solidnijim temeljima graditi budućnost. Ovako, ja ne mogu napisati ništa pozitivno ni posebno dobro o strategiji uprave i njezinom postupanju.

Jedno je bilo kupovati dionicu na 100 ili 200 kuna, potpuno druga priča jest sad na 600+ kuna. Fundamentalno gledano, čak i sa ugrađenim izrazito pozitivnim očekivanjima dionica je po mojem sudu preskupa. U ovako volatilnom i nestalnom sektoru ne može se dugoročno planirati ni očekivati stabilnu profitabilnost sto drugim riječima znaci da takve firme odnosno njezine dionice treba značajno diskontirati. Zato su uvijek kroz povijest ATPL i ostale brodarske dionice nosile diskont na NAV, a ATPL nosi visoku premiju od po mojoj procjeni trenutnih najmanje 150% (raspon od 130-170%). Potrebna je puno viša razina vozarina i prihoda da opravda ovakvo visoku cijenu i potrebno je da ta razina vozarina traje barem godinu ili dvije. U suprotnom, imamo precijenjenu priču koja nema zdrave temelje za rast i koja se promjenom trenda može vrlo brzo urušiti. Ne treba smetnuti s uma da ne postoji mogućnost preuzimanja ili je ona krajnje minimalna jer ne sjećam se da se preuzimanje u bulk sektoru dogodilo posljednjih desetak godina, sto dodatno potencira rizike ovako visokog vrednovanja.

Po mojem sudu rast je posljedica formiranja premije radi kasnijeg povoljnijeg dokapa za siru javnost ili internih igara medju dioničarima koji žele “lockirati” vlasničku strukturu odnosno prisiliti upravu i njoj odane dioničare da ih isplate. Svemu ovome u prilog ide i činjenica da u svijetu, a pogotovo kod nas niti jedan brodar nije u dugoročnom uptrendu, osim ATPL. Samo to bi bio i jest dovoljan razlog za sumnju u opravdanost i održivost takvog rasta.

Tek sad ljudima postaje jasnije i mnogi su tek posljednih dana ostali s upitnikom iznad glave, iako neki poput mene već mjesecima ističu da fundamentalni razlozi za ovako intenzivan rast, ne postoje i da cijena nema veze sa stvarnim dosezima poslovanja kompanije. Sto je točno posrijedi, pokazat će vrijeme no iz dosadašnje izvedbe može se zakljuciti da postoji jedan investitor (i nekolicina njih koji ga prate), a to neodoljivo podsjeća na šprancu jednog drugog genijalca koji je od sebe i svojih investitorskih poteza pokušao napraviti kult ličnosti. Kako to obicno biva, unatoč prvotnim uspjesima, stvari i dogadjaji se nisu za nj. i njegove pratitelje, uglavnom razvili u pozitivnom smjeru.

Vrlo korektna analiza.


na burzi se kupuje budućnost.
sve te metode i izračuni vam padaju uvodu jer ne uračunavaju u potrebnoj mjeri najvažnije:to su povečani prihodi s osnove rasta vozarina prošlih,sadašnji i budućih.
to povlači za sobom i rast vrijednosti second hand ships.
svo oni koji očekuju da će rastom BDI na >2000 da će kupovati atpl po današnjoj cijeni
poručujem okanite se mokrih snova i gradelanja,usmjerite energiju na za vas bolje prilike.
kada bdi>2000?
najkasnije nekad u 2018 ali nebi bila senzacija već na proljeće i nebi bila senzacija bitno više od 2000.
nema tajni,večina zna dovoljno i slično razmišlja ali neki bi retroaktivno kupovali sada atpl po 1xx kao dok je BDI bio na 600 e pa ne može.

Sve je to točno kolega migra, ali ja bih dodao još jedan jako bitan detalj specifičan baš za ATPL trenutno, a to je preuzimanje kontrole nad kompanijom i daljnim odlukama uprave te cijene koju je netko spreman za to platiti. A svakim danom postaje sve jasnije da je I.B. spreman i da izgleda ima dovoljno municije. Mali su pritom samo kolateralne žrtve (ako žele in, pa im pobjeglo ili su prerano postali out) ili pak slučajni dobitnici (ako su već in).



na burzi se kupuje budućnost.
sve te metode i izračuni vam padaju uvodu jer ne uračunavaju u potrebnoj mjeri najvažnije:to su povečani prihodi s osnove rasta vozarina prošlih,sadašnji i budućih.
to povlači za sobom i rast vrijednosti second hand ships.
svo oni koji očekuju da će rastom BDI na >2000 da će kupovati atpl po današnjoj cijeni
poručujem okanite se mokrih snova i gradelanja,usmjerite energiju na za vas bolje prilike.
kada bdi>2000?
najkasnije nekad u 2018 ali nebi bila senzacija već na proljeće i nebi bila senzacija bitno više od 2000.
nema tajni,večina zna dovoljno i slično razmišlja ali neki bi retroaktivno kupovali sada atpl po 1xx kao dok je BDI bio na 600 e pa ne može.

Sve je to točno kolega migra, ali ja bih dodao još jedan jako bitan detalj specifičan baš za ATPL trenutno, a to je preuzimanje kontrole nad kompanijom i daljnim odlukama uprave te cijene koju je netko spreman za to platiti. A svakim danom postaje sve jasnije da je I.B. spreman i da izgleda ima dovoljno municije. Mali su pritom samo kolateralne žrtve (ako žele in, pa im pobjeglo ili su prerano postali out) ili pak slučajni dobitnici (ako su već in).
[/quote]

Postoji značajna mogućnost da se uz neupitno ponovno pogođenu donju “mrtvu” točku all time low znači BDI na 290 bodova doista radi o maksimiziranju svih benefita. Nevjerovatno je da se to poklapa sa značajnim poboljšanjem poslovanja AP, a pri čemu je očito da je ona prva i jedina do sada počela poslovati neto pozitivno za enormnom promjenom EBITDE sa +1 mil kn na +99 mil kn perio 3Q 16 prema 3Q17. Interesanrno je pri tome da su u cijelom tom periodu npr vozarine za panamxe porasle sa cca 2200 $ na cca 12500 $, uz specifičnu volatilnsot za dry bulk. Koliko se vidi iz orderbooka slijedi u 2018 i 2019, dodatna jaka kontrakcija u isporukama pri čemu bi porast netto flote bio između 0,5 i 1% a sa druge strane po Clarksonsu bi demand tona milja slijedeće godine trebao rasti cca 4%
Koliko se vidi po bilanci kompanija je smanjila dug velikih 360 mil kn i pri tome većinom smanjila kratkoročni dug. ako je usprkos tome povećala prihod više od 30% i ima dobit od cca 43 mil kn nako 3Q onda je to zaista fascinantno.
Rezime u odnosu na prije 20 mjeseci napravljeni su koraci od 7 milja, konjuktura sektora je neupitna, skupštian je izglasala uvrštenje u ST to znači transparentnost, ESOP znači vjerodostojnost, a dokap ambiciju i viziju.
Mogu destruktivci i dežurni pesimisti pisati što hoće, nabrajati probleme, ali na njihovu žalost ovo je rijetko pozitivna priča na ZSE nakon dugo vremena.Ljudi koji tako pišu, najčešće nikada u životu nisu oubiljnije ulagali u dionice jer ih vlastita preanalitičnost paralizira u sagledavanju čak i ovako izraženog uptrenda.
Molim moderatora da ne obriše ovaj post. Hvala
😀👍✌👌👏🤞💥

Veliki pozdrav glavnom kreativcu foruma Woodironu, My Moonu, ali ne manji Bubimiru. AJMO PROMATRAT 😀😎✌🤘🤙🖐👌👍🤚👋👋

To su ionako novci ap koji se vracaju. Tako izgleda IMHO. U ovoj jednadzbi je bilo previse nepoznanica da bi mogli pisati objektivno. Kao da se o ledu moglo donositi misljenje temeljem izvjesca.

Status Quo: Roll Over Lay Down

Tako je to u investiranju.
Postoji razlog zašto npr. neke dionice se tradeaju na pol ili 0,3 booka i P/E manje od 10.
A to je zato što se očekuje da neće biti dobro.
Isto tako, isto je kad se tradaju na 20 P/e ili 1.5 ili 2 booka.. jer se očekuje da će rasti.

New Report

Close