Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 21.266 | 434 | 49,00 | 49,50 | 0,00% |
a lijepo vam je jedan kolega tu napisao da ga baš to “najviše plaši” kod atpl
dok je rasla pri BDI padu,da to znači i da može padati kada bdi raste.
bio je vidovit,svaka čast!
Izgleda nam BDI opet pada…
[/quote]
to je bio sarkazam koji vi( ni)ste razumjeli?
poziv pesimistima da se oglase
najava očekivanja koja su danas dobila potvrdu
🙂
p.s.
paluba je zakon svih zakona
.-)
poziv pesimistima da se oglase
Istina kolega migra, bilo bi sad lijepo čuti koju od kolega robinha ili ronaldhina, kad mi već nema omiljenog invertera. Ili barem da nastavi aktivnost kolega Vauvau.
Ne znam zašto, sav sam in u brodarima (teška pšn zasad), i pored njih imam samo još jednog asa građevinara, i to usr Tehniku s trenutnim ROI od -93%, ali svejedno su mi uvijek zanimljiviji tekstovi argumentiranih pesimista nego optimista koji bi htjeli da svi zaradimo?!
Valjda neki problem u glavi…
Btw. kolega Smart, briljantan post o slavnim makinacijama ATPL “menadžera”!
koji je bit burze, kupiti nešto, zraditi,prodati? Pa sad ako je kupovina i.b. prikrivena nečim. koga briga. Imam rast od preko 100posto. i da sutra krene padat u blokadu, opet mogu izaci na 500kn, i zaraditi. Ajd bože da je više i.b. i po drugim dionicama. Vi se ubili pisti kako atpl raste bez razloga. a mogli ste uzet dobar postotak zarade i već biti vani pa makar rasla zbog “sira”. I ja sam se razmišljo kao pola vas prebaciti u jdpl il ulpl jer potegnut će i oni za atpl .al eto osto sam ,ovaj put sam imo sreće vi niste.i što vam sad vredi plakat. Živio I.B. 🙂
Istina kolega migra, bilo bi sad lijepo čuti koju od kolega robinha ili ronaldhina, kad mi već nema omiljenog invertera. Ili barem da nastavi aktivnost kolega Vauvau.
Ne znam zašto, sav sam in u brodarima (teška pšn zasad), i pored njih imam samo još jednog asa građevinara, i to usr Tehniku s trenutnim ROI od -93%, ali svejedno su mi uvijek zanimljiviji tekstovi argumentiranih pesimista nego optimista koji bi htjeli da svi zaradimo?!
Valjda neki problem u glavi…
Btw. kolega Smart, briljantan post o slavnim makinacijama ATPL "menadžera"!
[/quote]
i atpl je bila na ” usr … s trenutnim ROI od -93%,”
ali strpljivost rijetko kada nije naplačena kada su temelji pravi,vidim ih tamo i dalje.
vidim temelje i na atpl radi kojih držim da tek počinje zaplet
a ako smijem dodao bi da je dodatni razlog što “gazda” nije stigao proširiti carstvo na brodarstvo pa…..
p.s.
a ovo meni zanimljivo,nezanimljivo…
je lako rješiti selekcijom sa jednim klikom…
Kolega migra, Vaši postovi su mi također zanimljivi tako da nema šanse da ih ignoriram jednim klikom.
I kamo sreće da ste u pravu s predviđanjima.
Omjer duga i kapitala za ATPL:
2014. godina = 1.66
2015. godina = 1.87
2016. godina = 2.05
2017. godina / 2. kvartal = 1.76
2017. godina / 3. kvartal = 1.57
Jethro, ja bih to okarakterizirao da je 650kn samo jedna prolazna postaja na kojoj “brzi vlak” ne staje već samo bilježi prolazno vrijeme…
Meni ovdje nije jasno zasto je ova dionica toliko visoko i zasto ima toliki publicitet a poslovni rezultati su vec duginiz godina katastrofalni. Molim ako neko ima pametno objašnjenje.
Meni ovdje nije jasno zasto je ova dionica toliko visoko i zasto ima toliki publicitet a poslovni rezultati su vec duginiz godina katastrofalni. Molim ako neko ima pametno objašnjenje.
Zato sto se očekuje da će imati sve bolje rezultate.
Vrlo jednostavno.
A to,šta je bilo, bilo je…
Meni ovdje nije jasno zasto je ova dionica toliko visoko i zasto ima toliki publicitet a poslovni rezultati su vec duginiz godina katastrofalni. Molim ako neko ima pametno objašnjenje.
pa da utvrdimo gradivo:-)
Nisam baš upućen ovdje ali ako mi miže neko ukratko objasniti i dogovriti na nekoliko pitanja.
Zašto I.B kupuje ovu dionicu ?
Da li se ATPL bavi prijevozom brodovima ili ima i neke druge segmente koji su možda zanimljivi za buduće poslovanje?
Kako to da je cijena tako visoka za tako loše poslovne rezultate ?
Koja je srednjeročna perspektiva?
…u prošlom ciklusu pružila se prilika da se na 1kn uloženog zaradi zaradi 140 kn,
aualizirano 34 kn
ako to nije valjani razlog da onaj tko je to propustio poduzme nešto da ne ponovi istu grešku neznam što je?
naravno da se može postaviti utemeljeno pitanje koja je garancija da će se ponoviti?
nema garancije samo prilika za one koji želi …..
kada se je dogodilo mnogi su”pjevali” da to nije senzacija (atpl na 36xx)
ali gotovo nitko u početku,tako to mora biti inače….
1.gotovo nitko nije vjerovao niti u prošlom ciklusu da je moguće,to je draž burze zar ne?
2. nema garancije je ali osobno nebi preživio još jedno takvo propuštanje :-))
3.ako se ponovi u bitno manjem dijelu ovaj puta onima koji se ukrcaju moglo bi pričiniti ogromno zadovoljstvo i da teće šampanjac u potocima.
4. onima koji su se ukrcali “nedavno”po 1xx već teće ako ne griješim…..
…burza je mjesto gdje strpljivi naplačuju nestrpljivima ,gdje hrabri naplaćuju nehrabrima,gdje oni koji žele preuzeti rizik mogu zaraditi više.
svakome po vlastitom izboru,može li poštenije?…
[/quote]
dali je jasnije danas zašto I.B. kupuje?
dali je poslovanje “loše”?
kakvo će biti?
i zašto to sve ima svoje temelje višekratno ponovljene na ovoj temi koji su upučivali da će se najizglednije dogoditi što se je dogodilo?
i danas su temelji tu za buduće scenarije.
cijena je otišla gore,rizici dole a koliko sam ja iz čitanja na ovoj temi polovio
pesimisti su baš to čekali prije 2g,1g,prije 6 mjeseci.
osim ako su rizici i dalje preveliki,u tom slučaju najbolje pričekati još koju godinu za ulaz na xxxx
🙂
Neko vrijeme nismo.komentirali neke dostupne podatke, vezane uz kljucne pokazatelje. Pa evo
Dry bulk: scrapping potential 7.1% for capesize and 12.3% for panamax
We have taken a closer look at the scrapping potential in the capesize and panamax fleet for the next three years. The value of a 20 year old capesize is currently USD9.5m. This is below scrap value of USD10.1m (24,000ltd x Bangladesh scrap price of USD420/ltd), which means that a 20 year old capesize is most likely going to be scrapped. We count 43 capesize vessels (2.5% of the capesize fleet) that will reach 20 years in the period 2018-2020, while 25 vessels will reach 22.5 years (1.5%) and 53 vessels will turn 25 years (3.1%), which means that a total of 7.1% of the capesize fleet is scrapping candidates over the next three years, with new regulations coming up. YTD 2017 average age for capesizes going to scrap is 22.5 years.
The value of a 20 year old panamax is USD6m which is USD1m above scrap value of USD5m; hence it is not given that 20 year olds would be scrapped. We count 157 panamax vessels (6.2% of the panamax fleet) that will reach 20 years in the period 2018-2020, while 93 vessels will reach 22.5 years (3.7%) and 61 vessels will turn 25 years (2.4%), which means that a total of 12.3% of the panamax fleet is scrapping candidates over the next three years, with new regulations coming up. YTD 2017 average age for panamaxes going to scrap is 22.1 years.
Our current supply forecast includes 6% scrapping of total dry bulk in the period 2018-2020, hence if the above materialises there would be upside risks to our scrapping forecasts and hence even lower fleet growth than we forecast. We forecast fleet growth of 0.6% for 2018e and 0.4% for 2019e based on existing orderbook (DNB forecasts 2.5% for 2019e including orders placed for H2 2019).
Pametnom dosta, ili ……. . ..
p.s. Ajmo malo pomoći, znači do kraja 2020 najvjerovatnije će se scrapati cca 154 panamaxa, a do kraja 2022 još 157. Obzirom da je u ovom trenutku saglediva isporuka do kraja 2020 162 panamaxa…. eureka
realno je i za očekivati da će očekivanim rastom vozarina biti pritisaka na djelomičnu odgodu
scrapiranja ali i sa time brojevi su nemalo vode na ovaj mlin koji melje pesimizam za doručak.
očekujem da će pesimisti biti dodatno razočarani BDI sezonskim dnom.
uvijek ima i plan B,do sada su oni koji su planirali prije,onima koji su poslije pa…
živi bili
🙂
Meni ovdje nije jasno zasto je ova dionica toliko visoko i zasto ima toliki publicitet a poslovni rezultati su vec duginiz godina katastrofalni. Molim ako neko ima pametno objašnjenje.
Ovaj momak ti je na prethodnoj stranici sve objasnio, kako i zašto.
koji je bit burze, kupiti nešto, zraditi,prodati? Pa sad ako je kupovina i.b. prikrivena nečim. koga briga. Imam rast od preko 100posto. i da sutra krene padat u blokadu, opet mogu izaci na 500kn, i zaraditi. Ajd bože da je više i.b. i po drugim dionicama. Vi se ubili pisti kako atpl raste bez razloga. a mogli ste uzet dobar postotak zarade i već biti vani pa makar rasla zbog "sira". I ja sam se razmišljo kao pola vas prebaciti u jdpl il ulpl jer potegnut će i oni za atpl .al eto osto sam ,ovaj put sam imo sreće vi niste.i što vam sad vredi plakat. Živio I.B. 🙂
Burza je ništa drugo nego li špekulacija i bit iste je za male igrače većinom kratkoročna zarada. Sa obzirom da većina vas nema snagu (kapital) za pomicanje tržišta tj. određene dionice, jedino što možete je pratiti one koji to mogu, u ovom slučaju Bilbija. Koji su razlozi njegova ulaska sa priličnom velikim kapitalom u ATPL, teško je reći, ali fundamenti ili neka sjajna perspektiva sigurno nije.
Mislim, ATPL je visoko zadužena kompanija koja je već par godina pritisnuta od strane kreditora na rješavanje istih prodajom imovine. Dakle, dugove ne mogu rješavati iz poslovanja pa su tako prvo prodali sve hotele, a onda su prešli na prodaju brodova, da bi potom iste uzimali u najam. Cilj? Izbjegavanje bankrota, nista drugo i održavanje bilance kako takvom, donekle urednom.
Oporavak brodarskog tržišta? Ne znam uopće koliko i do koje razine je to moguće, a najviše sa obzirom da trenutno na tržištu ima duplo više brodova nego u ona bajna vremena, koja su bila prije više od 10 godina. Hm da, brodarsko tržište je jako puno u krizi, puno više od svih očekivanja i oporavak se nije dogodio. Postanje kretanja BDI indexa i njegove dnevne, tjedne, čak i mjesečne promjene je potpuno beznačajno jer su brodovi ionako pod ugovornim i unaprijed dogovorenim najmom na određeni period. Ti ugovori se mogu prilagođavati jedino kod neke izuzetne promjene istog, x2 ili slično, što se neće dogoditi tek tako.
Također, bitno je napomenuti, da i u ona ‘bajna vremena’, ATPL nije ogroman novac zaradila iz redovnog poslovanja, već makinacijama tipa špekulacija na burzi.
Neka vam to bude vodilja za daljnje ‘ulaganje’ u dionice. Kupuj kad krene rast, a prodavaj kad krene pad, a ne obratno. Mnogi su dokupljivali dionice, posebno građevinare i brodare kad je počeo pad, pa tako na -30%, pa na -50%, na -70%, -90%…da bi iste pale za -95%, čak i -98%. Mnogi će vratiti uloženo nikad, a možda ni tad. To je nažalost većina ulagača doživjela na našoj burzi, zato rijetki i ulažu.
Posebno kupuj kad je kristalno jasno da u dionicu ulazi ili iz nje izlazi veliki kapital. Razlozi vas ne trebaju zamarati, ono što je bitno je kupiti dionicu po npr. 200 kn, a prodati je po 400 kn ili 500 kn, svejedno. Ako ista dođe na 600kn, a vi je niste prodali jer čekate npr. 1000 kn, te se ista vrati na 500 kn, prodavaj! Nemojte čekati da se vrati na 200 kn ili čak ispod, to je najveća greška koja će kasnije potpuno poremetiti vašu psihu za daljnje ulaganje/špekuliranje.
Sjetite se KORFa i ulaska Bakića, sada ATPLe i ulaska Bilbije i vidite odmah sličnost, zar ne!? Nakon što su se pozicionirali, krenuli su novinski članci i hvalospjevi, ulaze mali i tako krene vlakić. Nešto slično kao sa Bitcoin-om na globalnoj razini. Prvo se veliki pozicioniraju, krene medijska pompa, veliki drže i dižu kupnju sa jakim kapitalom, uključuju se milioni malih i cijena ide u nebo. Da me krivo ne shvatite, ja nemam ništa protiv toga, dapače. Jer, onaj tko to prepozna na vrijeme, zaradit će novac, možda i veliki novac, a to je cilj dobre špekulacije. Kako i zašto raste? Koga briga na koncu.