da predobro..i baš to me odbija- ako ATPL raste, dok BDI pada, znači da je moguće i obratno.Sve ovisi o volji pojedinaca, neloše, ali takva pravila igre nas nažalost i ovdje stavljaju u poziciju koja nam inače po defaultu, kao npr. na todexu pripada na ZSE ..domaće životinje, grupirane u rod Ovis, unutar porodice šupljorožaca, podrijetlom od vrste Ovis aries.
..i što će nam LNG na Krku kada i tako-vako imamo turizam?
Osnovno ulagačko pravilo je da dionice koje pokazuju žilavost kod padajućeg trenda, eksplodiraju sa promjenom trenda u pozitivni. Nitko nista ne gura bez razloga, ako su svi pokazatelji poslovanja uzlazni i neusporedivo bolji od prethodnih godina. Ako je to na ovim prosječnim vozarinama u 2017, obzirom na outlook sektora ova dionica je potencijalna bomba. Što se tice investing coma i tehnicke analize dostupne tamo – 3.ća liga.
Je, Ebitda ti je točno koliko je amortizacija, ostali prihodi su neto prihod od prodaje imovine. One iste koja bi kak ti trebala generirati Ebitdu. A kad se imovina prodaje, ako se ne mijenja amortizacijska politika, padat će i amortizacija. Nemojmo se lagati.
Netko je tu imao dobar plan, al se plan izjalovio.
@gigic23,
moglo bi tako biti. Isporuke su značajno usporile, kako se približava kraj godine, ponešto ih se prebacuje u iduću, a ima i otkazivanja.
Očit je pad narudžbi novogradnji za 2018, a time-charteri na 6 ili 12 mjeseci su potpisani, tako da upućeni znaju rezultat za 2018, zato cijena dionice ne pada unatoč ovom zadnjem padu BDI. Šteta da nema transparentnosti pa ne objavljuju vozarine za brodove, nije ih briga za male dioničare.
@ makalu
Cijena dionice ne pada jer je netko očito pegla. Postoji mnogo prizemniji razlog za to od pada narudžbi novogradnji.
Firma rasprodaje imovinu i istovremeno najavljuje dokap. Očito jel postoji neki problem s financiranjem. S druge strane netko na mogućem marginu cijelo vrijeme pegla cijeu da ne padne jer bi očito okidanje moglo značiti potop cijene dionice. Eh sad, da li visoka cijena služi dokapu ili spašavanju nečije kože, to ne možemo znati, no stvari se se očito je već dulje vrijeme ne razvijaju kako je bilo planirano.
što se može očekivati na godišnjoj razini, obzirom da je poslovanje puno bolje u odnosu na prošlu godinu?
Ništa posebno, budući da smo vidjeli kakav je bio 3.kvartal (a vozarine su tada bile i više nego sada).
što se može očekivati na godišnjoj razini, obzirom da je poslovanje puno bolje u odnosu na prošlu godinu?
Vjerujem da će operativna dobit za 2018. biti min. 15 miljuna dolara obzirom na razinu time chartera, ova godina nije zanimljiva, tu se sve, manje više, zna.
Vezano uz stalne navode o “obrani” cijene dionice, ne radi se o obrani, već o napadu. Kad bi se cijena branila radi financijske frke, ne bi se skidalo s aska već bi se amortizirali padovi i skupljalo po nižoj cijeni.
Žao mi je ako se ne veseliš da jedna hrvatska kompanija spada u sam svjetski vrh dry bulka.
mislis po menađerskim platama/ugovorima ?
što se može očekivati na godišnjoj razini, obzirom da je poslovanje puno bolje u odnosu na prošlu godinu?
Vjerujem da će operativna dobit za 2018. biti min. 15 miljuna dolara obzirom na razinu time chartera, ova godina nije zanimljiva, tu se sve, manje više, zna.
[/quote]
A oni godinu dana prije petgodišnjeg roka vraćaju brod iz zakupa?
http://zse.hr/userdocsimages/novosti/OdjnSXvfTquPBmfyn82oYA==.pdf
Poslušati Dnevnik Radio Dubrovnika od 6:55 do 9:45.
Između ostalog, “dobit je iz samog poslovanja i netočno se u nekim napisima pripisuje prodaji dva broda..nadaju se boljem poslovanju u 2018.”.
Lapetan Kulaš:
Operativno jako dobro poslovanje u 2017..
Nadaju se ponovom vraćanju flote na milijun dwt kroz iduće godine.
2017. neusporedivo bolja od 2016.
Fundamenti zasad izgledaju iznimno dobri.
Prirast svjetske flote dry bulka maksimalno 1% u 2018., možda i manje, a porast potražnje 3-4%.
Očekivanje/uvjerenje da će 2018. i 2019. biti jako dobre, bolje od 2017.
http://radio.hrt.hr/ep/dnevnik-radio-dubrovnika/232810/
A sad može krenuti pljuckanje…
Kontroliraju flotu?
A sto to točno znaci?