Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 47,30 | 946 | 20 | 47,00 | 48,40 | -5,40% |
gle,i da si ti kupio cijena nebi bila danas gdje je.
pa bi možda meni bila preskupa,teško ali teoretski
vrijedi za svakog investitora,NEinvestitora.
nisam praznovjeran ali možda nekad nekome nije suđeno na nekoj dionici.
osobno bi radije da ti ne uđeš u atpl ali da ostaneš dobar duh atpl.
i da uđeš u nešto gdje ćeš zaraditi citius altuis,fortius
pošteno?
ali nisam čuo da je netko uspio zaraditi ako nije kupio.
ako kupiš riskiraš i potencijalno profitiraš.
i nitko ti nije kriv već ti je kako si sam izabereš.
kome je to sve previše jer se na burzi mogu i izgubiti novci,imapraktično rješenje a to je štednja,tamo je zagarantiran realno negativan prinos
100% bez neizvjesnosti,nema mokrih snova,gradelanja,čim položiš lovu znaš na ćemu si.
Večina se je odlučila za baš taj model,>160 mlrd kn leži na štednji i svakodnevno "isparava"
ponekad dobro za nas koji nismo jer je konkurencija manja.
a ako ne dođe do smaka svijeta,vanzemaljaca,3.sv.r…. pa nam dignu kreditni rejting doći će opet strana štednja koja se ne pali na "isparavanje"
pa će nas na burzi pogurati citius,altius fortius
sloboda izbora je zakon i party na palubi nije za baciti 🙂
iako bi bio još i bolji da dođe korekcija pa da se počastimo sa diskontom
ALI market ne ispunjava želje svaki dan+ne traži gospodara već slugu.
ma radi se o tome da vam je cijena dionice atpl napucana od strane jednog investitora…a to se prezentira i povezuje sa stanjem sektora…s poslovanjem…zakonitostima marketa…tehničkim analizama i ne znam ni sam čime ne…
ne govorimo sad o tome zašto ja ne kupujem ili zašto si ti unutra…ja sagledavam samo širu sliku…
svi brodari…domaći i strani stagniraju…unatoč odbijanju bdi-ja i stanju vozarina…jedino cijena atpl raste…da je stanje u sektoru tako bajno kako neki ovdje pokušavaju prezentirati i da je oporavak neminovan, letili bi svi brodari u nebesa…ne samo atpl…
o kojem marketu tu govorite?
zse nije market već godinama…
marcipan@
preveliko težište bacaš na I.B.
bilo bi ti mudrije da proučiš koje to argumente nisi htio uvažiti prije 12 mj.
market nije jednako matematika.
barem to često tako izgleda u sadašnjosti za večinu a sudbina večine se zna.
sam si sebi izabrao da budeš dio te večine zar ne?
budi pošten prema sebi pa odvrti temu 18 mj unazad pa ćeš naći
prognoze utemeljene na argunetima koje danas dobivaju potvrdu.
za 12mj ćemo rezimirati dali dnašnji argumenti drže vodu
evo ti s moje strane argument br.1 koji ti neće omogućiti kvalitetan izgovor za 12 mj.
koliko god se snažno trudio i bio kreativan.
jhttp://www.hellenicshippingnews.com/dry-bulk-shipping-take-good-care-of-the-recovery-says-bimco/ [hellenicshippingnews.com]
… 2018 could see the fleet grow by less than 1%…
neznam što će I.B. za godinu dana raditi,možda prodavati možda kupovati,možda čekati da Večina ili takvi kao ti progledaju ali svoje investiranje baziram na argumentima i svojim procjenama.
ako bi već htio špekulirati rekao bi da tu količinu može prodati samo u paketu samostalno ili kao dio večinskog paketa a to bi za nas dioničare mogao biti preuzimateljski bonus na bonus.
možda,živi bili
unutra sam i čekam da suply-demand napravi svoje
sve do 3q 2019 nema značajnijih isporuka novogradnji,a to će se možda još i prolongirati
to ti je argument br. 2 radi kojeg nećeš za godinu dana moći izvući kvalitetan izgovor.
protiv zakona prirode nije se mudro boriti.
moja su iskustva loša ali respectiram ako ne priznaš ništa ispod dokaza na vl koži.
ako smijem primjetiti za sada ti dobro ide ali priceless reklo bise.
rezimirat ćemo nekad
p.s.
ima još argumenata ali su već više puta spomenuti pa ćeš lako naći
a sad te molim da me ne povlačiš više za tipkovnicu jer ovako sebi i drugima koji stoje u redu smanjujem potencijalne šanse za dokup a gužva je na bidu, držim da ima neke veze sa očekivanjima za 4Q
kakvim?
a gdje je onda draž iznenađenja za Večinu?
time will tell
za strpljive je to iza prvog zavoja ili tu negdje
over and out
marcipan@
preveliko težište bacaš na I.B.
bilo bi ti mudrije da proučiš koje to argumente nisi htio uvažiti prije 12 mj.
gledaj argumente…
prije 12 mjeseci vozarine za capeove su ti bile $19515…danas su $20626
za panamaxe $10795….danas $10408…
supre $7818….danas $10111..
prije godinu dana je cijena atpl bila 250 kn….danas je 500…
a ti meni reci koliko je brodova i imovine imala atpl prije godinu dana….a koliko ima danas?
cijene vozarina su približno iste….supre su nešto veće….ali ne za 100% koliko je veća cijena atpl…
jel to realno?
svratit ću ja opet za godinu dana…nije problem…
marcipan@
preveliko težište bacaš na I.B.
bilo bi ti mudrije da proučiš koje to argumente nisi htio uvažiti prije 12 mj.
gledaj argumente…
prije 12 mjeseci vozarine za capeove su ti bile $19515…danas su $20626
za panamaxe $10795….danas $10408…
supre $7818….danas $10111..
prije godinu dana je cijena atpl bila 250 kn….danas je 500…
a ti meni reci koliko je brodova i imovine imala atpl prije godinu dana….a koliko ima danas?
cijene vozarina su približno iste….supre su nešto veće….ali ne za 100% koliko je veća cijena atpl…
jel to realno?
svratit ću ja opet za godinu dana…nije problem…
[/quote]
A koliki je prosjek vozarina zadnju godinu u odnosu na godinu prije?
A koliki je prosjek vozarina zadnju godinu u odnosu na godinu prije?
zašto ti se taj prosjek nije preslikao na cijenu dionice jdpl i ulpl?
cijena jdpl prije godinu dana 32 kn…
cijena ulpl prije godinu dana 140 kn…
cijena NM prije godinu dana $1.73…danas $1.37
cijena dsx prije godinu dana $4…danas $3.90
…
da predobro..i baš to me odbija- ako ATPL raste, dok BDI pada, znači da je moguće i obratno.Sve ovisi o volji pojedinaca, neloše, ali takva pravila igre nas nažalost i ovdje stavljaju u poziciju koja nam inače po defaultu, kao npr. na todexu pripada na ZSE ..domaće životinje, grupirane u rod Ovis, unutar porodice šupljorožaca, podrijetlom od vrste Ovis aries.
..i što će nam LNG na Krku kada i tako-vako imamo turizam?
Allied Shipping Research: Dry Bulk period market TC rates 12 months
06 th – 10 th November 2017
Capesize $ 16,500 +57% u odnosu na isti tjedan prošle godine
Panamax $ 12,000 +55%
Supramax $ 10,750 +54%
Handysize $ 9,250 +48%
07 th – 11 th November 2016
Capesize $ 10,500
Panamax $ 7,750
Supramax $ 7,000
Handysize $ 6,250
Pogledati malo i knjigu narudžbi za 2018. i 2019.
zašto ti se taj prosjek nije preslikao na cijenu dionice jdpl i ulpl?
cijena jdpl prije godinu dana 32 kn…
cijena ulpl prije godinu dana 140 kn…
cijena NM prije godinu dana $1.73…danas $1.37
cijena dsx prije godinu dana $4…danas $3.90
…
[/quote]
Marcipan ti si zaista drag, ali ne poznaješ shipping uopće. Tvoje tvrdnje o pozitivnom poslovanju zbog prodaje Libertasa i Imperijala su zaista totalno diletanstke ili zločesto drukerske. Znači prodaja brodova ne utiče na EBITDA. Da ponovimo u 3Q 2016 je bila+1 milkn, a u 3Q +99 mil kn. Vrlo vjerovatno do kraja godine EBITDA bi mogla biti značajno veća.
Žao mi je ako se ne veseliš da jedna hrvatska kompanija spada u sam svjetski vrh dry bulka. I dalje jedina pozitivno posluje od svih kompanija peer grupe.
Da li napisati zvanični podatak, da će izjesno u 2018 godini biti isporučeno samo 25 mil dwta, za razliku od ove godine isporučenih do sada 36 mil dwta i do kraja godine 38 mil dwta.Znači kontrakcija u isporukama od -35%. Doista brutalno
respekt za podatke…još imam dionice ATPL,samo sam smanjio izloženost, kratkoročno jer:
Type Daily Weekly Monthly
Moving Averages Sell Buy Buy
Technical Indicators Sell Strong Buy Strong Buy
Summary Sell Strong Buy Strong Buy
izvor: https://www.investing.com/indices/baltic-dry
..ona živi u krdima koja mogu brojati i do 1.000 životinja i slijedi “instikt krda” koje nema dominantnog vođu…ovce se strižu u proljeće,.
@gigic23,
moglo bi tako biti. Isporuke su značajno usporile, kako se približava kraj godine, ponešto ih se prebacuje u iduću, a ima i otkazivanja.
zašto ti se taj prosjek nije preslikao na cijenu dionice jdpl i ulpl?
cijena jdpl prije godinu dana 32 kn…
cijena ulpl prije godinu dana 140 kn…
cijena NM prije godinu dana $1.73…danas $1.37
cijena dsx prije godinu dana $4…danas $3.90
…
[/quote]
Nemam pojma. Samo velim da nema smisla koristiti kao argument vozarine na isti dan danas i prije godinu dana, a prosjek je valjda skoro duplo veci.