Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 47,15 | 1.839 | 39 | 47,10 | 48,30 | -6,00% |
nema oporavka cijene…
ne zna se na temelju čega je uopće doguralo do 500 kn? kao ni kako je doguralo do 400?
da ne rasprodaju imovinu…ne bi bilo ni ovakvog izvješća…ali to jasno govori koliko je sati…neće ovako moći u nedogled….
za one pristaše rasta…molim nek pogledaju cijene preostala dva brodara na zse…a mogu i baciti oko preko bare….gdje su cijene danas i prije 2 mjeseca…
jedino je atpl izgleda na čelu sa svojom upravom u proteklom periodu uspjela stvoriti dodatnu vrijednost….i zato je opravdan rast cijene dionice za cca 100 kn….
pozdrav zajednici….
Ma sve 5, samo reci nam koji je od tih brodara preko bare poslovao pozitivno u 3Q, a nažalost sa svojim (ne)znanjem ćeš utvrditi da je to zbog prodaje brodova, je li tako. Ako su kupovali skupo brodove, a prodali ihjeftino-budzašto, onda su generirali veliki RDG gubitak. Malo ti računica ne paše. AP jedin je svjetski dry bulker koja se nije dokaptalizirala i razvodnila svoje dioničare, a da još apsurd bude veći posluje pozitivno i dramatično je očistila bilancu za više od 360 mil kn dugova prema shipping bankama u problemima.
Neš ti loše firme.
E moj Marcipan slijedi start u pucanj u nabavku brodova i generiranje ogromne dobiti u slijedećih 4 godine.
Ma da zaboravio sam i EBITDA od 1mil kn za 2016, otišao na 99 mil kn za 2017 da vjerovatno ćeš reći da je i operativni EBITDA od prodaje brodova. Ali ima i bolje ako dobro vidim budućnost, a dosad je ispadalo tako gotovo sam uvjeren da će na kraju godine sa manjom flotom EBITDA biti oko cca 140 mil. kn.
Fatamorgana, možda?
Voli te forumski drug.
Velika molba moderatoru da ne obrše ovaj post. Hvala
Ebitda od prodaje brodova. Prejako…
Ma šta će vam.evitda, pogledajte samo porast prihoda, to je dosta… Već će se nekako preliti u dobit…
Je, kako točno?
Svi nešto očekujete, a ja nisam pročitao već tjednima nikakav suvisao scenarij zašto bi, kada i koliko trebala vrijediti ATPL?
Vidimo da na spot vozarinama od 11-12 tisuća USD dobiti još uvijek nema. Odnosno zanemariva je.
Pa već se prelijeva. Pogledaj samo Q3 2016 i 2017. 18% veći prihod od prodaje i 3% manji Ukupni troškovi. Dobit otišla sa -14 milijuna kuna na milijun. Nije puno ali veseli. Kolko je to ,-1500% više?k
Caka je što daljnjim rastom vozarina prihod će rasti nesto brže od operativnih troškova jer je dobar dio njih fiksan( amortizacija i osoblje)
Kad ce izvjestaj Soe i da li ce on utjecati na cijenu dionice ?
Je, kako točno?
Svi nešto očekujete, a ja nisam pročitao već tjednima nikakav suvisao scenarij zašto bi, kada i koliko trebala vrijediti ATPL?
Vidimo da na spot vozarinama od 11-12 tisuća USD dobiti još uvijek nema. Odnosno zanemariva je.
Hm meni se ne cini zanemarivo Ebitda od 100 kn po dionici, a vjerovatno neto dobit od cca 50 kn po dionici na kraju godine. To bi na kraju godine moglo biti P/E cca 11-12 i EV/ENITDA 10-11.
Ako je to za pocetak oporavka i prije najavljenih znacajnih dogadaja u kompanij ESOP dokap i neupitno veliko povećanje flotei, pa onda zaista u nastupajućem periodu slijedi vrlo lijepa priča
😃👍✌👏😎
Vauvau,
na vozarinama od 11-12 000 USD, Atlantska je negdje između 6 i 7 tisuća USD iznad operativnih troškova, ovisno o vrsti broda.
Joj daj molim te, probudi se. Trošak financiranja i ostalog nije 5000 USD po danu broda. Amortizacija nije operativan trošak. Nije uopće trošak.
Vauvau,
preslušaj Pomorske večeri i potraži izjavu kapetana Kulaša koliki su im operativni troškovi po vrstama brodova u odnosu na Moore Stephens banchmark, pa računaj. Misliš li, da im je samo prodaja brodova pokrila smanjenje dugova bankama od 364 milijuna kuna u ovoj godini?
Toliko od mene, a suzdržat ću se od komentara na buđenje.
Ja kapetanu Kulašu ne vjerujem ni kad darove nosi. On vjerojatno priča o operativnim troškovima posade i pogona, nafte, rezervnih dijelova i ostalog sto se direktno naslanja na prevoz brodova.
Da, mislim da im je uglavnom prodaja brodova utjecala na smanjenje dugova. Recimo najmanje 2/3 od tog smanjenja. Činjenica je da smanjivanjem produktivne imovine oni sebi zatvaraju potencijal rasta od budućeg poslovanja, ako se pokaže da je rast vozarina dugoročnog karaktera.
Oni očito imaju značajnu vremensku neusklađenost tekućeg dospijeća duga sa priljevom od vozarina odnosno nisu mogli povoljno refinancirati postojeći dug. Zato su i krenuli sa smanjenjem izlozenosti prema kreditorima uz istodobnu najavu dokapa. Drugim riječima oni naprosto imaju nepovoljan omjer dugova i kapitala. Zato će vjerojatno povećati kapital da bi osigurali održivost postojećeg ili nekog novog duga.
Ako bude dokap, koliki će biti broj novih dionica?
Da li će to biti razvodnjavanje?