Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 74.725 | 1,525 | 47,60 | 49,50 | 0,00% |
Pa prodali su dva broda u prvom polugodištu i smanjili obveze u trećem kvartalu. Sigurno nisu to napravili iz tekućeg poslovanja. To se vidi po izvjescu o novčanom toku u kojem su novčani primici od prodaje dugotrajne materijalne imovine od početka godine čak 285 milijuna kuna, a lani su iznosili tek 16,4 milijuna kuna.
Oni zapravo imaju vrlo ozbiljan likvidnosni problem, al ga nemaju kad rasprodaju imovinu i plaćaju tekuce obveze. Samo dio toga išao je na smanjenje duga. No, zanimljivo je da oni u godini navodnog oporavka vozarina rasprodaju imovinu?!
Smanjene su obveze i u 2. kvartalu. Razlika između 2. i 1. kvartala je za dugoročne 80 milijuna, a za kratkoročne 121.85 milijuna.
Ne bih se složio. Prije bih rekao da dugove otplaćuju iz poslovanja i prodajom brodova. Otišlo je puno i na dokovanje, ali obnovom klase, pretpostavljam da su odložili obvezu ugradnje sustava za upravljanje balastnim vodama do sljedeće obnove.
Glavnina duga otplaćuje se od prodaje imovine. Ponavljam, u očekivanju oporavka oni prodaju relativno nove brodove?!
Onda ili očekuju da će vrijednost brodova pasti odnosno vozarine ili im nitko ne želi refinancirati obveze i prisiljeni su na prodaju. Zato bi se i dokapitalizirali. Zato se valjda i pumpa cijena. Moguće je i da se pumpa radi pripajanja nekoga….pa da se slozi povoljniji omjer zamjene dionica. Kako god, sve to pokazuje da oni uvijek kasne za dogadjajima. No, pričekajmo daljnje korake da ne spekuliramo napamet. Uglavnom, opet se pokazuje da rast cijene diojice samo djelomično koincidira s rezultatima i da se mozda iza svega skrivaju neki drugi motivi.
Smanjene su obveze i u 2. kvartalu. Razlika između 2. i 1. kvartala je za dugoročne 80 milijuna, a za kratkoročne 121.85 milijuna.
Ne bih se složio. Prije bih rekao da dugove otplaćuju iz poslovanja i prodajom brodova. Otišlo je puno i na dokovanje, ali obnovom klase, pretpostavljam da su odložili obvezu ugradnje sustava za upravljanje balastnim vodama do sljedeće obnove.
bolje da su dokovanja odradili u 3q kada su avg vozarine značajno niže od onih koje se očekuju u 4q .-)
4q će isporučiti sa debelim kamatama onome tko će biti strpljiv.
ako bacimo pogled u retrovizor u zadnjih 400 dana,nepobitna je činjenica da je nestrpljivost polučila potoke SŽJ uskoro ćemo se izgledno prebaciti u mod rijeke pa…
ako ćemo prije toga dobiti mogućnost diskontiranog dokupa neću plakati,nikad nisam,
nije moj izbor,tražim mudrija rješenja,rijetko kada ih nema samo se treba sjetiti,mrvicu ohrabriti,prstvohvat strpljenja i rezultat rijetko kada izostane.
rezime uskoro ili najkasnije sa objavom FI 4q.
brzo će to,sve je to za ozbiljnog inestitora iza prvog zavoja ili tu negdje
tko ne vjeruje neka pričeka podsjetnik
Migra
Opet futur.
Hoće li se do te bolje budućnosti rasprodati bridivi do kraja?
Što će biti od papirića ako nestane brodova?
robinh@
u dužno poštovanje ako nisi do sad prihvatio da je činjenica da se na burzi kupuje “futur” kada ćeš?
zar nije bilo dovoljno oportunih gubitaka radi nefuturiranja?
na atpl >400% u 420 dana
najizgledniji scenarij kaže da nećemo dugo čekati do novih.
retroaktivno možemo samo za razbibrigu rezimirati a ako se želi zaraditi stvarne,ne virtualne novce tada se mora proaktivno.
mora se preuzeti i nešto rizika kao što svi mi preuzimamo,ima li igdje,u biločemu bez rizika?koliko ja znam nema pa…
prodaja brodova?
kao što sam ti i nedavno odgovorio na temi the best of…
postoji vrijeme akumulacije i vrijeme trošenja akumuacije kako bi se dočekala nova akumulacija.
treba li novih dokaza na dokaze u koju smo fazu krenuli?
ignoriranje ovog “krenuli” će izgledno pretvoriti potoke u rijeke.
možebitno jednog dana u mora,oceane.
bio sam tamo i nebi nikome predložio, preporučio,priuštio…
a opet priceless je na svojoj koži zar ne?
i to je svojevrsni win
svakome po njegovom izboru
A ča je s ovim barboat charterom? To nitko ne komentira sto je ugovor raskinut godina dana ranije?
http://zse.hr/userdocsimages/novosti/ZCGDOHbs6hQVNTQEX91Maw==.pdf
http://zse.hr/userdocsimages/novosti/OdjnSXvfTquPBmfyn82oYA==.pdf
Znaci ne samo da rasprodaju brodove nego očito radi neisplativosti raskidaju i 5-godišnje ugovore prije isteka tog roka za bareboat najam brodova.
Migra
postoji vrijeme akumulacije i vrijeme trošenja akumuacije kako bi se dočekala nova akumulacija.
treba li novih dokaza na dokaze u koju smo fazu krenuli?
Ovo je vrhunski opisana sadašnja situacija. U potpunosti se slažem.
Pametnom dosta 😃👍✌
Sad cu ipak malo stati na stranu kolega katastroficara…nije lose njihovo upozoravanje…iskustva odavde mi govore da se ne treba prepustati euforiji ..imamo najveci rast na zse od onih 100 kuna..svi ostali u banani …oprez nam ne skodi..prodaja brodova..smanjenje flote ..ok ..kuzim razdoblje prezivljavanja i akumulacije ..ali nije da mi se sviđa ta rasprodaja…bumo videli .
Sve ovisi o vozarinama. Na ovoj i visim razinama to je ok, idemo naprijed. Zasad izgleda da je tako.
Sad cu ipak malo stati na stranu kolega katastroficara…nije lose njihovo upozoravanje…iskustva odavde mi govore da se ne treba prepustati euforiji ..imamo najveci rast na zse od onih 100 kuna..svi ostali u banani …oprez nam ne skodi..prodaja brodova..smanjenje flote ..ok ..kuzim razdoblje prezivljavanja i akumulacije ..ali nije da mi se sviđa ta rasprodaja…bumo videli .
naravno da euforija zamagljuje racionalno razmisljanje, ali ono sto ja ne razumijem su ljudi koji ovdje uporno pljuju po dionici (u velikoj mjeri bez argumenata)
Ja takodjer smatram da su odredjene dionice prenapuhane i da im je valuacija x puta pretjerana, ali ne trosim energiju tamo, jer me ne zanimaju. Dakle, koji je razlog:
1. sujeta
2. zanimanje za dionicu, ali zelja za kupnjom po puno nizim cijenama (s obzirom na kontinuirani rast cijene, javlja se i doza frustracije, jer vlak odlazi)
3. zelja za argumentiranom raspravom i svrhu djeljenja informacija i stjecanja novih znanja