Službena analitika? Misliš oni koji su 2008 na dnu krize tvrdili da sad treba sve prodati? Ili koji su davali A+ za mortgage backed debt? Šta oni?
Čekamo izvještaj pa bumo pametniji:
1. polugodište 2016 -20.8 mil.
1. polugodište 2017 +40,7 mil
Moja prognoza za ukupno 3. kvartala 2017 je oko +65 mil. a za 4 kvrartal prognoziram brutalnu dobit sukadno rastu vozarina pa idemo prema +100 mil. godišnje dobiti.
Pa onda dokap i kupnja brodovlja.
Nije nagovor na kupnju, ni na prodaju, rizik je prevelik 😅
Dragi Tiziane,
Radi realnog prikaza stvari dobro je objektivizirati činjenice:
1) u Q3 plovilo je 2 broda manje, kao što znamo prodani su Imperijal i Libertas,, štoje cca 15% flote po tonaži – to je cca 180 operativnih dana manje
2) Gledajući tehnički status i starost brodova, čini mi se da je u Q3 moglo biti 4 dokovanja – to je cca 60 operativnih dana
3) prema HNB-u prosječni mjesečni tečaj dolara je u Q3 oko 6,5% niži nego u Q2
E sada malo matematike:
240 ope. dana x 11000 = 2.640 000$ * 6,76 = 17,84 mil kn
Cijeli prihod od prodaje treba dodatno umanjiti za 6,5 % zbog razlike u tečaju, a što je gledajući kao bazu Q2 cca 6,04 mil kn.
Znači u sumi se radi o cca 24 mil kn.
Što se tiče rashoda ako je bilo 4 dokovanja radi se o cca 1,5 – 2 mil $ dodatnog rashoda a što je cca oko 10 – 13 mil kn.
Suma sumarum očekujem Q3 blago pozitivan cca par mil. kn., ali kako se sada čini Q4 biti će potpuno drugačija priča. Mislim da je realno očekivati krajnji rezultat za 2017 cca 10 – 12 mil$ netto dobiti što je cca 50kn/dionici. Uz poželjan P/E 12 to korelira sa cijenom dionice do cca 600 kn. Ono što se sada kupuje i plaća je definitivni up trend koji se očekuje za 2018, 2019 i izvjesno 2020 godinu, koji će po mišljenu nekih analitičara trajati duže od prethodnih i biti puno manje volatilan.
Ne treba zaboraviti ni sve pozitivne vijesti koje dolaze od strane same kompanije, a upućuju na jasan i artikuliran stav u smislu poboljšanja odnosa sa investitorima, a što je od ogromne važnosti za nas male dioničare.
Sretno svima na palubi.
[/quote]
Je, je…. dream on. Sve će se Atlantskoj poklopiti, a drugi će sjediti skrštenih ruku i gledati sa strane?
Bulk je mrtav sektor. To se jasno vidi iz cijena dionica na stranim burzama i njihovom nepraćenju od službene analitike. Što ne znači da se neće moći kratkoročno zaraditi, no kad je trenutni NAV manji 3 puta od cijene na burzi, tu svakako treba zatvoriti poziciju ili napraviti arbitražu jer ne postoji ama baš nikakav racionalni razlog da tržište plaća toliko premiju na NAV.
[/quote]
pa prodaj ATPL kad ti ne valja i kupi vani gdje ti je super povoljno i onda nam daj valuacije te kupnje za usporedbu
i javi obavezno ako nađeš mlađu flotu od ove koju ima ATPL
Čudna trgovina danas.
U zadnjih 21 dan trgovanja, 19 dana je rasla dnevna prosječna cijena, uključujući i današnji, a samo je u dva dana zabilježen pad. Kupuje se naveliko prije objave FI.
obrana sjeverne granice radi svoj posao..biti će zanimljivo idući tjedan..svima hvala na RAZUMIJEVANJU!
Nije da nema ni prodaje, svako malo veći nalog na asku, srećom ima tko to i čisti.
Ovdje likvidnosti ne fali. Netko skinuo 700 kom s aska.
Krasan zalogaj. Nema se šta. Bravo.
Jel danas izvješće?