@Vauvau,
onaj kome je zaista važno koliko Atlantska ima brodova (još) u vlasništvu, taj će si dati truda i sam doći do tih podataka.
Danas je puno važnija informacija da će ti brodovi, a i oni koji su u najmu, barem još dvije godine stvarati dobit, a ne gubitak kompaniji, što je bio slučaj prethodnih godina. Tada je bilo bolje da nisu imali niti jedan brod.
Pa ja sam došao. I napisao. Mene zanima sto drugi misle, a da držim do njihova mišljenja.
Ti najmovi su skoro pa sporedni za rezultate jer se najmovi ne sklapaju na duge vremenske rokove. Najveća dobit i blagodat za bilancu odnosno smanjenje duga dolazi ne iz operativnih aktivnosti nego porasta vrijednosti imovine zbog povećanja operativne profitabilnosti. Pa ako Atlantska ima malo brodova ne znam kako će na kratkoročnim ugovorima vratiti ili vracati dugove? Vi znate?
očekuje se rast usd . dodatan prilog .
u prošlim izvješčina je tečaj igrao važnu negativnu ulogu,prije nekog vremena sam upozoravao da je sigurno poravnanje kroz neki period,tako da će pesimisti i crnjači ostati bez zadnje dlake u jajetu.
bojim se da je potencijalno monotona tema na vidiku?
🙂
“Nestalo hotela i mnogo brodova.”
robinh@
atpli je započela novu akumulaciju pa će biti opet hotela i brodova
u početku,uvodu,preigdri ima bitno boljih rješenja od crnjačenja.
treba se samo sjetiti pimjeniti jednostavno i profitabilno rješenje koje je bitno bolje za zdravlje i novčanik.
neki su prije neki su kasnije,ne vidim nezadovoljne,osim među onima koji po svojem izboru nisu.
za mazohizam nema empatije,jednostavno bi bila protuprirodna.
zašto nekome uskračivati njegovu želju za…
p.s.
pesimistima i crnjačima dobronamjerna preporuka:
pomalo,racionalno,štedljivo sa SŽJ i sekiracijom,izgledno da smo daleko od kraja maratona i da je skala u godinama u pitanju,da se ne pregori puno prije kraja
ključ uspješnih maratonaca je da se snaga što bolje rasporedi
dojma sam da je pojačano trošenje u tijeku
:-))
Vauvau,
po javno dostupnim informacijama, prodanim brodovima ističe najam, kako kojem brodu, u rasponu od rujna 2018. pa do lipnja 2020., s time da su brodovi kojima ranije ističe, u poznim godinama (1995. i 1996. godina proizvodnje). Ti brodovi će vjerojatno iza toga u rezališta. Dakle, nisu baš pod kratkoročnim ugovorima.
Da su se proslavili s jeftinom kupnjom, a skupom prodajom brodova, i nisu. Nadam se da je štogod po tom pitanju naučeno, i da se neće ponoviti povijest skupih kupnji brodova i hrljenja u novogradnje. S druge strane, nisu niti razvodnili nas postojeće dioničare niti su potonuli. Sad je povoljan vjetar, i valjda će ga znati iskoristiti, ali uz oprez.
Kako će vraćati dugove, ne znam, to je pitanje za Upravu. Nadam se i očekujem da će to riješiti, jer brodovi zarađuju.
Nisu. Al zahvaljujući netransparentnosti uprave odnosno kompanije ne znamo kako su ugovori krojeni. Kao fiksni ili varijabilni. Najmodavci se obicno vezu ili uz indeks vozarina ili uz neku drugu promjenjivu varijablu na duge rokove sto znaci rast najamnine najmoprimcu.
Vidi ovdje: http://www.navios.com/Fleet/default.asp
Desna kolona.
Čekamo izvještaj pa bumo pametniji:
1. polugodište 2016 -20.8 mil.
1. polugodište 2017 +40,7 mil
Moja prognoza za ukupno 3. kvartala 2017 je oko +65 mil. a za 4 kvrartal prognoziram brutalnu dobit sukadno rastu vozarina pa idemo prema +100 mil. godišnje dobiti.
Pa onda dokap i kupnja brodovlja.
Nije nagovor na kupnju, ni na prodaju, rizik je prevelik 😅
Nisu. Al zahvaljujući netransparentnosti uprave odnosno kompanije ne znamo kako su ugovori krojeni. Kao fiksni ili varijabilni. Najmodavci se obicno vezu ili uz indeks vozarina ili uz neku drugu promjenjivu varijablu na duge rokove sto znaci rast najamnine najmoprimcu.
Vidi ovdje: http://www.navios.com/Fleet/default.asp
Desna kolona.
Nisu. Al zahvaljujući netransparentnosti uprave odnosno kompanije ne znamo kako su ugovori krojeni. Kao fiksni ili varijabilni. Najmodavci se obicno vezu ili uz indeks vozarina ili uz neku drugu promjenjivu varijablu na duge rokove sto znaci rast najamnine najmoprimcu.
Vidi ovdje: http://www.navios.com/Fleet/default.asp
Desna kolona.
[/quote]
ako je njemu uzalud,nije uzalud nama koji smo u prošlosti kupovalii kaj ne?
ili neće biti uzalud onima koji će kupovati?
tako da samo nebo ga šalje,zdravlje ga služilo još…
no hard feelings ali nominacija za benchmark godine na ZSE ako bi se mene pitalo.
neka pesimizam živi vječno jer bez njega nebi mogli kako jesmo i nećemo kako izgledno hoćemo?
možda griješim,nebi bilo….
Čekamo izvještaj pa bumo pametniji:
1. polugodište 2016 -20.8 mil.
1. polugodište 2017 +40,7 mil
Moja prognoza za ukupno 3. kvartala 2017 je oko +65 mil. a za 4 kvrartal prognoziram brutalnu dobit sukadno rastu vozarina pa idemo prema +100 mil. godišnje dobiti.
Pa onda dokap i kupnja brodovlja.
Nije nagovor na kupnju, ni na prodaju, rizik je prevelik 😅
Dragi Tiziane,
Radi realnog prikaza stvari dobro je objektivizirati činjenice:
1) u Q3 plovilo je 2 broda manje, kao što znamo prodani su Imperijal i Libertas,, štoje cca 15% flote po tonaži – to je cca 180 operativnih dana manje
2) Gledajući tehnički status i starost brodova, čini mi se da je u Q3 moglo biti 4 dokovanja – to je cca 60 operativnih dana
3) prema HNB-u prosječni mjesečni tečaj dolara je u Q3 oko 6,5% niži nego u Q2
E sada malo matematike:
240 ope. dana x 11000 = 2.640 000$ * 6,76 = 17,84 mil kn
Cijeli prihod od prodaje treba dodatno umanjiti za 6,5 % zbog razlike u tečaju, a što je gledajući kao bazu Q2 cca 6,04 mil kn.
Znači u sumi se radi o cca 24 mil kn.
Što se tiče rashoda ako je bilo 4 dokovanja radi se o cca 1,5 – 2 mil $ dodatnog rashoda a što je cca oko 10 – 13 mil kn.
Suma sumarum očekujem Q3 blago pozitivan cca par mil. kn., ali kako se sada čini Q4 biti će potpuno drugačija priča. Mislim da je realno očekivati krajnji rezultat za 2017 cca 10 – 12 mil$ netto dobiti što je cca 50kn/dionici. Uz poželjan P/E 12 to korelira sa cijenom dionice do cca 600 kn. Ono što se sada kupuje i plaća je definitivni up trend koji se očekuje za 2018, 2019 i izvjesno 2020 godinu, koji će po mišljenu nekih analitičara trajati duže od prethodnih i biti puno manje volatilan.
Ne treba zaboraviti ni sve pozitivne vijesti koje dolaze od strane same kompanije, a upućuju na jasan i artikuliran stav u smislu poboljšanja odnosa sa investitorima, a što je od ogromne važnosti za nas male dioničare.
Sretno svima na palubi.
Gigic23,
Zahvaljujem na stručnoj opservaciji, Vaši postovi su doista konkretni, potkrepljeni podatcima i itekako korisni.
Optimazacija troškova i rast vozarina trenutno a pogotovo u narednom razdoblju ce napraviti znacajan efekt na dobit.
Ako se sjećate Vi ste prognozirali dobit i za 1. kvartal, mislim da je malo ljudi tada vjerovalo da je to moguće i da kreću pozitivna izvješća , ali OPEX im je toliko nizak u usporedbi sa drugim brodarima tako da me ne bi iznenadila i malo veća dobit u 3 kvartalu. Sretno svima.
Čekamo izvještaj pa bumo pametniji:
1. polugodište 2016 -20.8 mil.
1. polugodište 2017 +40,7 mil
Moja prognoza za ukupno 3. kvartala 2017 je oko +65 mil. a za 4 kvrartal prognoziram brutalnu dobit sukadno rastu vozarina pa idemo prema +100 mil. godišnje dobiti.
Pa onda dokap i kupnja brodovlja.
Nije nagovor na kupnju, ni na prodaju, rizik je prevelik 😅
Dragi Tiziane,
Radi realnog prikaza stvari dobro je objektivizirati činjenice:
1) u Q3 plovilo je 2 broda manje, kao što znamo prodani su Imperijal i Libertas,, štoje cca 15% flote po tonaži – to je cca 180 operativnih dana manje
2) Gledajući tehnički status i starost brodova, čini mi se da je u Q3 moglo biti 4 dokovanja – to je cca 60 operativnih dana
3) prema HNB-u prosječni mjesečni tečaj dolara je u Q3 oko 6,5% niži nego u Q2
E sada malo matematike:
240 ope. dana x 11000 = 2.640 000$ * 6,76 = 17,84 mil kn
Cijeli prihod od prodaje treba dodatno umanjiti za 6,5 % zbog razlike u tečaju, a što je gledajući kao bazu Q2 cca 6,04 mil kn.
Znači u sumi se radi o cca 24 mil kn.
Što se tiče rashoda ako je bilo 4 dokovanja radi se o cca 1,5 – 2 mil $ dodatnog rashoda a što je cca oko 10 – 13 mil kn.
Suma sumarum očekujem Q3 blago pozitivan cca par mil. kn., ali kako se sada čini Q4 biti će potpuno drugačija priča. Mislim da je realno očekivati krajnji rezultat za 2017 cca 10 – 12 mil$ netto dobiti što je cca 50kn/dionici. Uz poželjan P/E 12 to korelira sa cijenom dionice do cca 600 kn. Ono što se sada kupuje i plaća je definitivni up trend koji se očekuje za 2018, 2019 i izvjesno 2020 godinu, koji će po mišljenu nekih analitičara trajati duže od prethodnih i biti puno manje volatilan.
Ne treba zaboraviti ni sve pozitivne vijesti koje dolaze od strane same kompanije, a upućuju na jasan i artikuliran stav u smislu poboljšanja odnosa sa investitorima, a što je od ogromne važnosti za nas male dioničare.
Sretno svima na palubi.
[/quote]
Je, je…. dream on. Sve će se Atlantskoj poklopiti, a drugi će sjediti skrštenih ruku i gledati sa strane?
Bulk je mrtav sektor. To se jasno vidi iz cijena dionica na stranim burzama i njihovom nepraćenju od službene analitike. Što ne znači da se neće moći kratkoročno zaraditi, no kad je trenutni NAV manji 3 puta od cijene na burzi, tu svakako treba zatvoriti poziciju ili napraviti arbitražu jer ne postoji ama baš nikakav racionalni razlog da tržište plaća toliko premiju na NAV.