Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 74.725 | 1,525 | 47,60 | 49,50 | 0,00% |
Link na bilješke? Valjda na izvješća.
Revidirano za 2016. Nije teško naći.
Zar ne bi to bio posao onoga tko pokušava dokazati suprotno od onog što piše u revidiranom izvješću? Pa neću ja skakati kad ti pucneš prstima. Ti skači.
Tamo piše tko je dao procjenu. Ako ti misliš da znaš bolje, izvoli potrudi se malo.
Doista, sve piše, i ako želiš argumentirano sudjelovati, čitaj, računaj i zaključuj.
Kako za ovdje tako i za usporedive firme u industriji.
Ja argumentirano sudjelujem. Ti trolas.
Daj nam link i naravno procjenu!
Sačekajte još par dana novo izvješće pa će vjerujem svi biti sretniji….
Da li znaš otići na ZSE, naći izvještaj od prošle godine i pročitati što piše?
Doista nema puno stranica.
I lijepo ti piše tko je i na koliko USD procijenio tadašnju flotu na dan 31.12.2016.
Te kako to korespondira s knjigovodstvenom vrijednosti.
Vjerujem da si toliko pismen da to možeš i bez mene.
Jel možeš? Nije preteško?
Inače, pogledaj Diana Shipping:
https://finance.yahoo.com/quote/DSX/balance-sheet?p=DSX
Procijenili su na dan 31.12.2016. Property plant and equiopment na 1.48 mlrd USD, ako se ne varam,
a njihov fleet list:
http://www.dianashippinginc.com/our-fleet/fleet-list
istinabog na današnji dan, ali uzmimo da se nije mnogo mijenjalo od onda, po meni, brod po brod zbrojeno, ne vrijedi više od 950 mil USD.
Kao referencu za proračun sam uzeo ovo:
http://www.compassmar.com/reports/Compass%20Maritime%20Weekly%20Market%20Report.pdf
Znači neka sam i potcijenio ili precijenio svaki brod 10%, na dovoljno velikom uzorku od 51 brod ne možeš puno fulati. It all cancels out.
Znači to je standard MSFI. Nadoknadiva vrijednost. “Koncept”.
Da, svi polako shvaćaju da su najgori dani iza nas i da se zarade svakim danom povećavaju…a to je ono što pokreće ulagače…
Poštovani,
539 kn !?
Svaka čast ! Nemam ovu dionicu ali čestitam svim imaocima od srca i bez imalo jala i zavisti… Vjerovali ste u nju i to se isplatilo. Puno sreće Vam svima želim i dalje. Samo neka ona raste…
Srdačan pozdrav !
Daj link na bilješke!
Cijenu na Atlantskoj sigurno ne pogone samo vozarine. To vide i razumiju čak i djeca u vrticu.
Lijepo ti nama izlistaj ovdje poimence svaki brod iz biljeski, imenom, tonazom, opremljenošću, godinom proizvodnje, državom proizvodnje i napisi koji mu je trenutno status u floti u vlasničkom smislu i izračunaj nam odnosno procjeni koliko svaki od njih tržišno vrijedi. Za početak.
Ima 4 Panamaxa a ne 3 krio sam napisao i po tri supre i handye.
Ona tabela je 95% točna jer sam je skinuo sa udruge brodara HR i onda sam još obišao sve stare obavijesti sa ZSE da provjerim kad su obještavali da prodaju brodove. dakle ima 10
Tako da ATPL ima 10 svojih brodova.
što su dokazani benchmarkovci nervozniji i žešći cijena više raste?
možda će promjena vremena?
ili možda su baš oni najveći krcači dionica pa im ne odgovara rasplet??
sa dugogodišnjm stažem mogu reći da sam posvjedočio i većim čudima.
ako ne griješim pa stoji moja sumnja tada će najveći pesimisti i crnjači
kada se nakrcaju okrenuti ploču?
pa ako tada istim žarom raspale po optimizmu slljedi nam opet upis u anale
a možda i po express scenariju.
moje su prognoze bitno konzervativnije,nerijetko me nadmaše
sigurno se neću žaliti i kukati radi toga:-))
ovo od kote 400 na ovamo je bila jedna od lakših lova u zadnjih 10 godina na zse.
rizik je bio zero potencijalna dobit solidna.
sve na temelju javno dostupno + potrebna minimalna strpljivost.
ne zato jer je tako bilo već jer je od strane više nas tako argumentirano najavljivano.
i što sad reći onima koji po svom izboru nisu htjeli?
možda ih žaliti?
odgovor je jako jednostavan ali i nekima očito teško prmjenjiv.
evolucija
sretno svim evolucionarima.
nepopravljivi pesimisti i crnjači neka stave neku lovu na smak svita,vanzemaljce,3.sv rat….
da se barem nečemu imaju nadati,veseliti….
nije nagovor ali mi zvuči logično?
Svakome po zasluzi, moj migra, svakome…
Knjigovodstvena vrijednost i dalje u ovome trenutku značajno precjenjuje tržišnu vrijednost brodovlja i zato je NAV toliko malen. Jedina je dvojba, zahvaljujući upravi koja skriva podatke kao zmija noge da li imaju još jedan Panamax. Kolega Skaro tvrdi da imaju. Ako ga i imaju to će uvećati imovinu maksimalno, da je 5 godina star, za 20 milijuna dolara. Sto će podići imovinu na 187, neka bude i 190 milijuna dolara. Kada se od toga odbije 155 milja dugova dobije se najviše 35 milijuna dolara. Kad taj iznos podijeliš sa 1,395 milijuna dionica dobije se koliko? 25 dolara po dionici. A koliko je sad njezina cijena? Oko 82 dolara.
Znaci imamo precijenjenost vecu od 3 puta!
Da čujemo druge procjene! I razloge za ovakav nesrazmjer?